Voi argh sentään!
Nyt Suurristin tultua kartoille egoni otti sellaisen ylivaltaiskun että huhhuh! Yeensä kovinta ääntä pitää intuitio, mutta nyt ego huutaa megalomaanisesti siihen päällä samalla, kun intuitio vaan on kaikessa rauhassa. Meditoin eilen ja juttelin pitkään paikalle tulleen enkelin kanssa, mutta silti asia vain vaivaa.
Egoni huomaa olevansa joutumassa pian alakynteen, kun muutan yhteen miehenpuolikkaani kanssa. Sen jälkeen se ei enää voi olla MINÄ vaan siitä tulee ME. Samalla se joutuu ottamaan yhteen miehen egon kanssa ja tiedettävästi egot eivät siedä toisiaan pätkääkään. Nyt ego on alkanut pelotella minua, että entäs jos tämä muutto ei olekaan fiksu, jos miehen ei olekaan tarkoitus tulla kanssasi Tampereelle? Entäs jos luot jotain pahaa karmaa? Entäs jos menetät jotain? Entäs jos miehesi päättääkin yht´äkkiä olla lähtemättä mukaasi ja jääkin tänne? Entäs jos, entäs jos, entäs jos...
Yleensä saan egon hiljaiseksi, mutta kuten enkeli minulle eilen sanoi, mitä korkeammalle kehittyy henkisesti, sen kovempi on egon vastustus. Ilman sitä sielu ei voisi kehittyä. Suhteemme on saanut jo aikaa sitten siunauksensa Toiselta Tasolta ja mieheni on lähdössä yhteiselle taipaleellemme hyvin mielellään. Siitä, että suhde olisi erehdys ja egojen luomaa harhaa, ei ole kyse. Olen odottanut häntä elämääni jo kolme vuotta ennen kuin edes tapasin hänet. Kaikki mitä näin hänestä osoittautui paikkaansa pitäväksi.
Ai vitsi, kyllä tekisi mieli tintata egoa ja kunnolla!
Enkelin neuvo tosin oli, että ego on kuin pieni kiukkuinen lapsi: se huutaa ja mesoaa uhmaiän kourissa, mutta jos siihen ei kiinnitä mitään huomiota, se lakkaa vinkumasta koskaa huomaa, ettei se hyödytä mitään. Egon aiheuttamaa stressiä voisin purkaa pois esim. meditoimalla, itkemällä tai muulla hyväksi kokemallani tavalla.
Enkelin neuvot olivat ihania, samaa ovat sanoneet enkelikortit ja riimut. Kaipaan nyt vain jotain pientä apua - miten olen huomioimatta egoni, kuinka saan pääni tyhjäksi näistä egon riehumisista lopullisesti. Niillä sen sanomisilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.