Olen tavannut kerran erään miehen joka oli syntynyt päivää ennen minua samana vuonna. Se oli aika mielenkiintoinen tapaus sillä minusta tuntui että hän oli todella neuroottinen hygienian suhteen (kuten neitsyellä asiaan kuuluu) ja muutenkin hän oli jotenkin todella ääri tapaus. Tuli mieleen että "olenkohan itsekin tuollainen ulkopuolisten silmissä?"
Hän oli kuitenkin syntynyt toisella puolella Suomea ja mukava mies kaikin puolin, hän vain omasi minunkin piirteet miljoona kertaa voimaakkaampana!
Ja toki minulla on kokemusta IHAN samana hetkenä syntyneestä ihmisestä
Minulla on kaksoissisko. Olemme molemmat syntyneet 4.9.1986 ja samalla paikkakunnalla, tietenkin. Hätäsektion ansiosta meillä on vain vajaa minuutti ikäeroa, olen syntynyt klo 9.49 ja sisareni klo 9.50...
En ole pahemmin hänen tähtikarttaa tutkinut mutta väittäisin että se on minun kartan kanssa melko identtinen, olemme silti luonteeltamme melko erilaisia. Kuin yö ja päivä niin mieltymyksiltämme kuin elämäntavoiltamme. Siinä missä sisareni on kova menemään ja bilettämään, itse viihdyn paremmin kotona punaviinin ja rauhallisen musiikin parissa.
Mutta.. mutta.. :
Meille tapahtuu samoja tai samankaltaisia asioita yhtä aikaa. Se on uskomatonta! Tietenkin, se selittyy pitkälti sitten kun viitsii kurkistaa astrologian salattuun maailmaan. Usein kun menen hänelle kylään ja vaihdamme kuulumisia huomaamme, että molemmilla saattaa olla samaan aikaan rakkauselämässä säpinää tai raha-asioissa vastoinkäymisiä. Usein olemme molemmat samaan aikaan alakuloisia tai todella onnellisia. Meille molemmille tulee elämänmuutoksia aina suht. samaan aikaan!
Mutta ihmettelen miten meiän luonteet ovat kuitenkin niin erilaiset. Itse ajattelen luonnehoroskoopeista että ne ovat melko paikkansa pitäviä minun kohdalla, hänen ei taas niinkään. Kai ihmisen oma karma loppupeleissä määrää sen luonteen, jos esim. minulla ei tässä elämässä ole sellaista "sovitettavaa" niin silloin tyypillinen neitsyt pääsee minussa irti. Ja kun taas sisarellani on ehkä enemmän karman määräämää suuntaa tässä elämässä jolloin sillä on osansa hänen luonteen kehityksessä. Mene ja tiedä sitten, korjatkaa viisaammat jos olen ihan hakoteillä