Erittäin mielenkiintoinen viestiketju. En tunne ketään joka on samana päivänä syntynyt kuin minä, mutta yksi parhaimpia kavereitani on itseäni yhden päivän vanhempi iältä, ja huomaan meissä kahdessa hämmentävän paljon yhteisiä piirteitä, toki esim. musiikkimaussa ja leffamaussa on eroavaisuuksia mutta jos ajattelee yleiskuvaa, niin alkaa väkisinkin miettimään että ollaanko sattumalta samankaltaisia luonteeltaan vai vaikuttaako oikeesti syntymäaika noin paljon... Meinaan jos pitäisi kaikista maailman ihmisistä valita että kuka on mahdollisimman paljon samankaltainen kuin minä, niin kyseinen kaveri pääsee helposti top 5:een. Tuntuu siltä että molemmat luemme toistemme ajatuksia.......
Tunnen muutamia, jotka ovat syntyneet samana päivänä, joten pitääpä listata heitä tuohon:
SL & HK 1.2.94
Kaikista tuntemistani ihmisistä, jotka ovat syntyneet samana päivänä, niin noissa kahdessa on eniten eroa luonteessa, että ihan hämmentää, mutta jännää on se, että ovat keskenään kavereita ja tulevat hyvin toimeen keskenään, eli siinä mielessä ymmärrän tuon saman syntymäpäivän.
JV & MN 30.7.92
Ovat keskenään kaveruksia, ja hyvin tulevat toimeen keskenään, noista kahdesta jälkimmäinen on ekstrovertti, jopa turhan paljon... mutta ei se mitään, on tuo toinenkin ekstrovertti, ei yhtä paljon kuin kaverinsa, mutta ei voi olla huomaamatta yhteistä syntymäpäivää....
TM & VV 13.5.94
Ovat kavereita keskenään, esim. facebookissa tykkäävät melkein kokoajan toistensa kirjoituksista, päällisin puolin en löydä luonteissa samankaltaisuuksia, mutta kun miettii syvemmin, niin ovat loppupeleissä aika samanlaisia
JA & JH 27.10.94
En tunne kumpaakaan läpikotaisin, joten vaikea sanoa, mutta molemmat ovat hyviä tyyppejä, joten siinä mielessä samanlaisia
SJ & PO 14.9.94
Molemmat ihan helvetin ystävällisiä ja kilttejä (kiitos siitä), joten siinä mielessä samanlaisia
Mulla ja noilla on peräkkäisinä päivinä synttärit
JH & KP 30.11.93
Kaikista ihmisistä, jotka tunnen, ja jotka ovat syntyneet samana päivänä, niin näistä kahdesta löytyy kaikkein eniten samoja piirteitä!!!! Molemmat ovat ilmiömäisiä puhumaan ihmiset ympäri asiassa kuin asiassa, ja molemmat ovat meikäläiselle "liian" hyviä kavereita asiassa kuin asiassa, esim. velat tulee meikäläisen lompakolle ajallaan ja molemmissa on se piirre, että kohtelevat mua sekä suurimpana kuninkaana että alhaisimpana rakkina. Eikä siinä vielä kaikki, heidän puheäänensä ovat lähes identtiset. Haluaisin nähdä sen tilanteen, että kohtaavat toisensa!!!!