Minulla ja tuolla ystävälläni on myöskin älyttömän paljon samankaltaisuuksia elämässä. Jopa nimikirjaimemme ovat samat! Kummatkin ovat vanhimpia lapsia, kummallakin on vain veljiä, vanhempamme erosivat samana vuonna... ("hörhöt" äitimme ja mielenterveysongelmista kärsivät isämme jäivät keskenään ystäviksi...siis isät keskenään ja äidit keskenään...
)
Kun minä kärsin masennuksesta, ystävälläni oli syömishäiriö, tyttäremme syntyivät samoihin aikoihin ja jopa miesystäviemme nimet poikkeavat toisistaan vain yhdellä kirjaimella, mikä on kyllä jo vähän liikaa...
Erojakin on. Ystävälläni on yksi veli enemmän kuin minulla ja myös kaksi tytärtä siinä kun minulla on yksi. Myös kun vanhempamme erosivat, hän jäi asumaan äitinsä ja veljensä kanssa ja minä taas isäni kanssa kahdestaan.
Luonteemme kuitenkin poikkeavat radikaalisti. Ystävälläni on Neptunus nousussa
ensimmäisen huoneen puolella, ja minulla nousuneitsyenä on siinä hieman sulattelemista...
Mutta ainakin Tanhuan mukaan nousuneitsyen pitäisi sisäistää nuo kalamaiset energiat tämän elämän aikana. Ehkä olen siunattu, kun sain oman "harjoitusvastustajani" jo synnytyslaitoksella.
Suuri rikkaus tuo "kaksoseni" on ilman muuta ollut. Asumme eri kaupungeissa, mutta hän on kaikkein läheisin ystäväni, se jolle voi kertoa melkein kaiken.