Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäöstä  (Luettu 11329 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maritu
Vieras
« : 04.08.2006 09:02:06 »

Kertokaapa erilaisia kokemuksianne selvänäkijällä käynnistä.

Mitä he kertovat? Kertovatko elämästänne esimerkiksi vuodeksi eteenpäin ja onko tämä mielestänne mahdollista? Lupaavatko työtä tai uutta puolisoa tulevaksi ja ovatko nämä lupaukset toteutuneet? Antavatko henkimaailman ohjausta, kuten oma selvänäkijäni?

Tuttavani käy usein selvänäkijällä, ja hänelle on luvattu miestä ja lapsia elämään. Selvänäkijä on luvannut kolmisen kertaa miestä tuttavani elämään, ja ystävätär on heidät tavannutkin, mutta hän on  mielestäni itse mokannut nämä orastavat ihmissuhteet (mies ei ollut tarpeeksi tasokas, mies oli sitä ja tätä, ystävätär otti heti puheeksi lapsiasian ja mies pelästyi). Tavallaan siis ennustus piti, mutta ihminen omilla toimillaan pilasi ennustuksen. Minkälaisia kokemuksia teillä on?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 04.08.2006 09:17:57 »

Ihminen "pilaa" omilla toimillaan ennustuksen, jos niin tahtoo. Vapaatahto on yksi ihmisen lahjoista ja kirouksista.
Lisäksi mie ajattelen, että ihmissuhde loppuu, kun se on täyttänyt tehtävänsä.

Minä olen kerran käynyt eräänlaisella selvännäkijällä, Helsigissä Nousevassa Auringossa, kun heillä oli avoimien ovien ilta. Aikaa siitä on jo joitakin vuosia.
Selvänäkijänainen piti minua käsistä ja sanoi, että hän ei aio kertoa minulle mitään suoraan, vaan katsoo, mitä sisältäni nousee ja kertoo sen minulle. Minun oma tehtäväni on selvittää, mitä tuo viesti haluaa minulle sanoa.
Hän näki minut pienenä tyttönä niityllä muiden lasten kanssa lennättämässä leijaa. Muut lapset juoksivat iloisina leijat ilmassa, mutta minä seisoin kauempana uskaltamatta lähteä mukaan. Pelkäsin, että menettäisin leijani otteen tai se karkaisi. Hän kehotti minua kuitenkin lähtemään rohkeasti muiden mukaan ja olemaan huoletta.
Lopuksi hänelle nousi esiin vaaleanvihreä väri, jota hän luovutti minulle.

En ole vieläkään keksinyt, mitä tuo voisi tarkoittaa. Näkijä kuitenkin lohdutti, ettei sanoma välttämättä aukea heti, vaan se voi viedä aikaa.
tallennettu
maritu
Vieras
« Vastaus #2 : 04.08.2006 09:38:08 »

Hei AthaMaarit!
Minäkin olen käynyt joskus aikoinaan Nousevan Auringon konsultaatiossa ja sain samantyyppisen symbolisen tulkinnan, kuin sinäkin. Viesti oli kyllä lohduttava, mutta ei konkreettisesti auttava, koska sen hetkisessä stressaavassa ja hetkisessä elämäntilanteessa ei ollut aikaa syventyä viestin "avaamiseen". Olisin tarvinnut konkreettisia neuvoja.

Minulla on ollut tämän jälkeen onni läytää selväsanisia selvänäkijöitä, jotka ovat hienovaraisesti ohjanneet elämääni henkimaailman välittämällä tiedolla. Saan siis vastauksen ja neuvon johonkin konkreettiseen ongelmaan tai asennelukkiutumaan, ja sitten on minusta kiinni, teenkö niin kuin neuvotaan. Jos olen tarttunut neuvoon, asiat ovat kyllä useimmiten menneet parempaan suuntaan.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 04.08.2006 10:24:00 »

selvännäkijähän näkee lähiaikoina näkevät asiat, tosin ei kaikki näe yhtikäs mitään on paljon sellaisia liirum laarum ennustajoitakin  knuppel2 ei kuitenkaan kannata alkaa elämään sen ennustuksen mukaan ja annetaahan meille mahdollisuuksia kokea ne mutta kuten AthaMaarit sanoikin, että ihminen itse valintansa tekee kun mahdollisuus tulee eteen, jos ajattelee tavatessaan miehen, että se ei ole tasokas tms hänen tarpeensa puolison valinnalleen on pinnallinen ja siinä tapauksessa suurin aarre voi mennä ohi  :Smiley
tallennettu
soul
Vieras
« Vastaus #4 : 04.08.2006 10:36:33 »

Moi!

Mihinkäs perustuu se käsitys, ettei joku selvänäkijä muka näe jollekin ihmiselle, eikä sitten vastaa kysyjälle. Joskus noilla keskustelupalstoilla näkee sellaisen kommentin, ja joku on tällaisesta vastauksesta pelästynytkin, että olenko kuolemassa vai mitä kun mitään ei näy. Tuttu selvänäkijä kuitenkin sanoo, että hän kyllä näkee kaikille.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 04.08.2006 10:53:14 »

Ystäväni äidille selvänäkijä ei nähnyt mitään hänen ollessaan nuori. Hämmästyneenä näkijä selitti, että tämä äiti on jo henkisesti niin korkealla, ettei hänellä ole varsinaisia pakkosidoksia - hän luo itse oman elämänsä. Mitään ei ole ennaltamäärätty hänelle (ja hän todellakin ON hyvin korkealle kehittynyt sielu!).

Joskus voi varmaan käydä niinkin, ettei vain kemiat osu kohdalleen.
Toisekseen ihmiselle ei näytetä mitään sellaista, mitä hänen ei ole hyvä tietää voidakseen keskittyä nyt tähän elämään ja tämän hetkisiin tehtäviin. Toinen taso ja auttajamme haluavat auttaa, eivät heittää kalikoita rattaisiimme tien tukkeeksi.
tallennettu
hansu_n
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 04.08.2006 12:32:20 »

Minä kävin erään auttajalistalta nappaamani selvännäkijän luona ja kyllä hän yllättävän hyvin näki.
Sitähän en tiedä pitääkö tulevaisuudennäkymät paikkaansa , mutta tämänhetkisestä tilanteesta yms...kyllä tiesi oli hämmästyttävää.
Kertoi ihan vanhuudestakin mitä tulen tekemään  Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #7 : 04.08.2006 22:34:17 »

Mulle kanssa ei näkijä nähnyt mitään, sano vaan, että ei pääse näkemään ja ei voi pakottaa näkemistä angel hienoa, että oli rehellinen sanoissaan ja ei aloittanut liirum laarum juttuja Cool en voi itsekkään pakottaa intuutiotani, se joko tulee tai ei ja siihen on luottaminen smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 04.08.2006 23:36:18 »

Minulle yksi Helsinkilainen mustalainen ja yksi Israelilainen beduiini ovat antaneet oikeat vastaukset ja muitten luona on ollut silkkaa holynpolya.
Diamond
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #9 : 12.08.2006 10:45:19 »

käynyt eräänlaisella selvännäkijällä, Helsigissä Nousevassa Auringossa, kun heillä oli avoimien ovien ilta. Aikaa siitä on jo joitakin vuosia.

Kävin em. paikassa useamman kurssin, samoin muutama muu ystäväni, ja toiminta siellä vaikuttaa lopulta aivopesulta. Kysyessä ei saa vastauksia, koko kroppani oli aina ihmeellisten energioiden vallassa, koin että minua tarkkailtiin, ajatuksiini tunkeuduttiin,  Lips Sealed Ihmiset siellä olivat kateellisia toisilleen, yhtä nostettiin gurun asemaan ja hänen huomiostaan kilpailtiin... uuuuuuuuuhh!!!  Shocked

karkuun lähdin, (samoin kaikki ystäväni) enkä siihen taloon enää palaa!!!  tickedoff

Anteeksi, jos loukkaan jotain teistä, tämä oli minun kokemukseni.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 12.08.2006 11:06:54 »

Minullakin oli vähän huonot vibat siitä paikasta... Reikissä sain vain pääni jumalattoman kipeäksi ja ilmapiiri oli jotenkin teennäisen henkinen..
tallennettu
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 12.08.2006 15:29:57 »

minun kokemukseni on että johanna broman ainakin osaa asiansa ja on aito,

suosittelenkin kaikille jotka haluavat tietää tarkemmin mitä selvänäkö on hänen kirjaansa "selvänäkijän maailmat"  Smiley
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Aniel
Vieras
« Vastaus #12 : 13.08.2006 13:04:15 »

Minullakin oli vähän huonot vibat siitä paikasta... Reikissä sain vain pääni jumalattoman kipeäksi ja ilmapiiri oli jotenkin teennäisen henkinen..

Juurikin näin. Saihan sieltä hyvän tekniikan maadottaa ja puhdistaa auraa, mutta jäi sellainen olo, että olisi ollut velkaa  idiot2 vaikka sanottiin, että henkinen tieto on ilmaista...  Undecided
tallennettu
Unelias
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 13.08.2006 17:14:47 »

Heippa! Ekaa kertaa kirjoittelen selvännäkijöistä. Olen käynyt monta vuotta samalla selvännäkijällä 1-2-kertaa vuodessa ja joskus saanut vahvistusta jollekin vaikealle päätökselle häneltä puhelimitse.En elä suinkaan niiden asioiden mukaan joita hän minulle kertoo, että ne toteutuisi,mutta niin vain on käynyt terveyden,perheen,rakkauden ja työn suhteen..Itse olen kiinnostunut näistä asioista, kun jo isoäitini ja äitini saivat etiäisiä asioista, kuten minäkin usein unessa ja mökillämme luonnon helmassa. Se vain on ikävää koska etiäiset ovat yleensä joko kuolemaa tai muuta pahaa, joten en välittäisi niitä näkevän, mutta miskäs teet!!!
Itse olen kovat elämänkoulut käynyt ja nyt haluaisin alkaa auttamaan lähinnä ehkä nuorisotyössä tai jossain vastaavassa. Kirjoitan myöhemmin lisää pitää lopettaa.

tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #14 : 16.08.2006 11:03:32 »

Mä olen käynyt useamman kerran selvännäkijällä, en puhelimitse, kun en luota kaukojuttuihin tarpeeksi.

Osa jutuista on toteutunut, osa ei. Aisitisin sen niin, että selvänäkijä aistii senhetkisiä energioita, mutta jos ihminen on kovin tuulispää ja käyttää vapaata valintaansa tehokkaasti, kuten minä, niin ei kukaan voi pysyä näiden valintojen perässä.

Sitten taas, jos kyseessä on ihminen, joka osaa suojata itsensä voimakkaasti, tai on itse energiatyöläinen (kuten ystäväni), tai ei luota toiseen jostain syystä, selvännäkijä kieltäytyi puhumasta ja kehotti tulemaan uudelleen. No, ystäväni ei koskaan mennyt takaisin.

Itse en enää aio sekottaa päätäni näkijöillä. Niihin sanoihin jää helposti jumittamaan, ja minulla on mennyt 3 vuotta, että olen aktiivisesti pyrkinyt unohtamaan nämä "ennustukset". Elämästä tulee yllätyksellisempää, asioista päästää irti ja ELÄÄ.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: