uusihurmuri
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 07.08.2006 12:14:28 » |
|
Tämä helle taitaa väsyttää vähän kaikkia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tuli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #16 : 07.08.2006 12:54:04 » |
|
Heip. On toisaalta kiva huomata, että en olekkaan ainut jota väsyttää. Luulen kyllä että väsynyut olo johtuu siitä kun en ole syönyt lihaa kahteen kuukauteen. En tiedä...niinkun sen piti vaikuttaa postiivisesti, että olis energisempi olo ..tiedä sitten..no näillä mennään.
|
|
|
tallennettu
|
Vesi-Rotta, Keltainen Planetaarinen Soturi Nousu Jousimies Aurinko Leijona Kuu Vaaka Merkurius Leijona Venus Rapu Mars Leijona
|
|
|
uusihurmuri
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 07.08.2006 13:08:28 » |
|
Olisikohan minunkin veriarvoissa sitten jotain häikkää? Hemoglobiinini on normaalisti 120, äidillä on vieläkin alhaisempi, 102. Ollut aina noin, meillä molemmilla.
Nukkuminen houkuttelisi niin paljon, voisinkin vain olla ja nukkua. Siitä huolimatta, että nukun hyvin ja nukuin usean tunnin yöunet viikonloppuna, minua väsyttää silti. Enkä ole mitenkään nukkunut liikaa ja säänut siitä väsymystä. Muuten vain väsyttää kamalasti.
Tuntuu, että voisin pyörtyä kupsahtaa silkasta väsymyksestä. Väsymys tuntuu eniten päässä, kroppa kyllä jotenkin jaksaa, mutta pää ei pysy perässä.
Sen perustella mitä sä olet kertonut sun syömisistä, niin sulla on varmaan tosi pahoja puutoksia, esim se b-12, jonka puutos aiheuttaa väsymystä. Hiven- ja vitamiinipuutoksia yms... Sä varmaan pääsisit ilmaiseksi ravintoterapeutille lääkärin lähetteellä, jos oikeasti haluat voida paremmin. Itse sä olet vastuussa sun terveydestä, ja ilman terveyttä meillä ei oikein ole mitään muuta, se on perusta kaikelle toiminnalle. Sun valitus kk kivuista liittyy myös ravintoainepuutokseen, ei kk kipuja ole sellaisilla ihmisillä, joilla ei ole puutoksia. Ja ruokahalu tulee vasta syömisen myötä, ihmisillä jotka ei syö kunnolla ei ole ruokahalua. Sun ruumis ei halua sulle pahaa, se on sun ystävä, joten sen rääkkääminen syömättömyydellä on todella julmaa. Ja syömättömyys ja henkisyys ei kulje käsi kädessä, se on vain sairas jäänne kristinuskosta, joka näkee ruumiin vihollisena ihmiselle. Rakasta sun ruumista, se ainakin rakastaa sua ja yrittää parhaansa, vaikka sä kuinka rääkkäät sitä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #18 : 07.08.2006 13:55:19 » |
|
Ahaha! Ei huolta - ei minun syömättömyys tule siitä, että ihannoisin sitä jotenkin. Olen aina ollut pienisyömäinen ja elän vähällä ruualla. Syön silloin, kun minulla on nälkä, ja sitä mitä tekee mieli, en sentään kituuta itseäni. Puutostiloja pyrin ehkäisemään vitaniimeilla (Multivitaniimi + Magneesium päivittäin). Syön sitä. mikä maistuu, enkä koe tarvetta päivittäiselle lämpimälle ruualle (näin ollut lapsesta lähtien).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 07.08.2006 15:07:06 » |
|
Hyvä Atha-Maarit! Sinuna menisin lääkärille ja otattaisin joitakin kokeita. Opin Zone-ruokavaliokursseilla, että jos on liian vähän proteiinia ja rasvaa, mutta liian paljon hiilihydraatteja (eli siis kasviksia plus sokeri), tulee väsymys. Kaikkia näitä kolmea pitäisi suhteessa olla yhtä paljon. Siis tasapainotila, joka tervehdyttää, jopa laihduttaa ja saa elimistön käyttämään kaikkea hyväksensä oikeassa suhteessa. Se mitä keho kertoo ruoaksi haluavansa, voi olla myös tottumusta, johon olet itse kehosi totuttanut. Varo siis vähän! Huolestunut metsätonttu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #20 : 09.08.2006 09:15:29 » |
|
Itse olin töistä ja suhderumbasta erittäin väsynyt keväällä, mutta siis päätin vaihtaa duunin ja lopettaa koko e.m. kontaktin ja lomailla, niin simppelisti voimat palasi. Jos minulla jotain kosmisia tehtäviä on joihin yöllä lentelen, en niistäkään ota rasitetta. Syön ok, eikä väsymys paina.
Eli joku näistähän se sinulla on. Joko työ tai henkinen työ tai ruokavalio. Pohdipa uudestaan mikä on todennäköistä. Ettei vaan joku tuhma energiavampyyri ole elämääsi tullut mukaan? Miksi minuakin on mielenkiintoista kyllä, palstalla kutsuttu, heh.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.08.2006 09:40:08 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #21 : 09.08.2006 09:56:47 » |
|
Nyt vähän pidempään väsymystä poteneena täytyy todeta, että väsymys johtuukin tulevista menkoista. Jotenkin normaalia raskaammat psyykkiset oireet, tosin se tietää sitä, ettei ole niin pahoja kipuja sen jälkeen.
Minulle ei mitenkään erikoista, että PMS-väsymys alkaisi jo 2 viikkoa aikaisemmin kuin itse menkat. Luulen, että työn rutiininomaisuus väsyttää myös, onneksi se rutiini loppuu nyt perjantaina ja voin viimeisen viikon töissä tehdä ihan kunnon keikkaa. Ei tarvitse vain nököttää koneen ääressä ja kopioida toisten juttuja, kun voi tehdä omiakin juttuja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #22 : 09.08.2006 16:06:13 » |
|
Täälläkin väsynyt tyyppi... Unen tarve on aina ollut 10+ tuntia ja normaalisti saan kuitenkin unta vain 5-7 tuntia, ikuinen väsymys paitsi lomalla jolloin saan nukkua. Talvi on ajoista pahinta sillä pimeys vain pahentaa väsymystä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 10.08.2006 09:58:21 » |
|
Mie heräilen noin 1-3krt yössä ilman mitään syytä katkeamaton uni yleesä aiheuttaa päivä väsymyksen mutta vaikea saada itseään sellaiseen rytmiin että ei heräis yöllä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 10.08.2006 10:08:18 » |
|
Ettei vaan joku tuhma energiavampyyri ole elämääsi tullut mukaan? Miksi minuakin on mielenkiintoista kyllä, palstalla kutsuttu, heh.
Ai sinuakin? Minua ei tosin näillä palstoilla..vielä. Exäni nimitti mua myös hauskasti alkulimaksi avioeromme jälkeen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kirkkauden Enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 10.08.2006 16:06:50 » |
|
Olisikohan minunkin veriarvoissa sitten jotain häikkää? Hemoglobiinini on normaalisti 120, äidillä on vieläkin alhaisempi, 102. Ollut aina noin, meillä molemmilla.
Nukkuminen houkuttelisi niin paljon, voisinkin vain olla ja nukkua. Siitä huolimatta, että nukun hyvin ja nukuin usean tunnin yöunet viikonloppuna, minua väsyttää silti. Enkä ole mitenkään nukkunut liikaa ja säänut siitä väsymystä. Muuten vain väsyttää kamalasti.
Tuntuu, että voisin pyörtyä kupsahtaa silkasta väsymyksestä. Väsymys tuntuu eniten päässä, kroppa kyllä jotenkin jaksaa, mutta pää ei pysy perässä.
Tervehdys! Kuulostaapa tutulta! Minulla on jo pitemmän aikaa ollut ihan samat oireet! Kävin jopa lääkärillä ja mittasivat siellä hemoblobiini arvot ja ne olivat kuulemma todella alhaiset (90). Itse en oikein jaksa välittää lääkäreistä, olen monta kertaa joutunut kokemaan heidän tietojensa puutteellisuudet. Ja kuinkas sattuikaan Reiki opettajani kertoi minulle, että kaikki minun nykyiset oireet johtuvat vain uusista energioista joita nyt on liikkeellä, hän kertoi että uudet energiat väsyttävät koska kehon värähtely taajuudet muuttuvat. Ja että pieni ärtymys jne on ihan normaalia nyt. Ja vielä sellainenkin yhteensattuma nimittäin pari päivää sitten olikin tämä suuri energia päivä 888.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #27 : 11.08.2006 21:47:12 » |
|
alkulima? nooo.. exäni sentäs kirjoitti minulle aina isolla kirjaimella Sinä eli koettihan se arvostaa mut kun ei tullut sydämestä. En tarvitse isoja kirjaimia vaan sydäntä, heiltä siis. Mutta se siitä. Tänään oli hyvä päivä, huomenna on hyvä päivä, joka päivä on hyvä päivä. Ja kaikki on jännittävää enkä ole väsynyt, päinvastoin saan energiaa kaikkeudesta loputtomasti (olen energiavampyyri Kaikkeudelle).
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.08.2006 21:48:46 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #28 : 11.08.2006 22:14:53 » |
|
Tänään,,, olen väsynyt mutta Onnellinen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vespeli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #29 : 12.08.2006 12:47:49 » |
|
Noi on kyllä aikalailla samoja oireita kun ylösnousemuksen alussa tuleepi, kroppa menee niin suureen epätasapainoon siinä. Kun yöllä sitten vapautetaan entisten elämien muistoja ja traumoja on sitä aika poikki. Jos yölliset heräilyt alkaapi niin se on sitten kiihkeimillään. Olo on ihan poikki päivät, nukkuu ja syö enimmäkseen, paikkoja kolottaa eikä treeneistä tule oikein mitään. Ruokaa tekee jostain syystä aika kauhesti mieli. Menee aikanaan ohi, kun ruumis tottuu tai saa tasapainon. Muutapa ei voi oiken tehdä, tai en itse löytänyt vastausta, yritys lopettaa ja asunto piti myydä, kun ei jaksanut töitä tehdä. Ehkä jos ei ihan unelma töitä tee niin ei se kiinostakkaan, eikä sitä jaksakkaan mitään tehdä, kunhan alkuun pääsee nouseminen. Mutta helpottavia vinkkejä on paljon vitamiineja, paljon vettä, paljon proteenia ja lepoa. Uiminen on kanssa hyvästä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|