Nyt vasta tähän topiciin (kaikkiin kun ei aika riitä, tai ne huomaa vasta myöhään :
)
Minulla on kartta "täynnä" tyhjiä huoneita (en ota tässä huomioon asteroideja,
3. huoneessa ja
9. huoneessa), mutta silti näiden huoneiden edustamat asiat ovat elämässäni läsnä, joko merkkien tai huoneiden hallitsijoiden aspektien kautta. Tyhjä huone ei suinkaan merkitse, että sillä alueella ei elämässä tapahtuisi mitään!
Tyhjät huoneeni ovat 1-4 ja 7-9
1. huone: Henkilö itse, hänen luonteensa ja käyttäytymisensä
2. huone: Henkilön hankkima varallisuus
3. huone: Opinnot, matkat, sisarukset, naapurit, serkut
4. huone: Koti, isä, elämän päättyminen
---
7. huone: Avioliitto, sopimukset, seurustelu, tapahtumasarjat, tunnetut viholliset
8. huone: Perinnöt, eläkkeet, kuolema
9. huone: Muukalainen, pitkät matkat, filosofia
Stellium (Vaa'assa) tuo "oinasmaista" latausta ja senhän sanotaan vaikuttavan kuin 1. huoneessa. 2. huone: Varallisuutta ei kenties ole (eikä Härässäkään ole planeettoja), mutta en luule, että tyhjä kakkoshuone tuomitsisi minut ikuiseen köyhyyteen
. 3. huone: Olen opiskellut ja matkustellut paljon ja sisaruksiakin minulla on. 4. huone: Lapsuudenkotikin minulla oli
. 7. huone: Olen myös naimisissa ja sitä ennen useita suhteita, pitkiä ja lyhyitä, tähän tosin vaikuttanee tuo Vaaka-painotteisuus
8. huone: Kuolemaakin on elämässä ollut, samoin perintö. 9. huone: Filosofiaa cumun verran (tosin Jupiter omassa merkissään).
Jossain sanottiin, että tyhjät huoneet tarkoittavat sitä, ettei meidän enää tarvitse oppia niiden edustamista asioista, ne ovat ikäänkuin läpi käytyjä koululuokkia. Enemmän pitäisi sitten keskittyä niihin huoneisiin, joissa on tavaraa