Oletteko huomanneet tämän uuden energian aikaan muutoksia vastaanottokykynne ja eri ruoka-aineiden välillä?
Itse olen ollut kasvissyöjä jo yli kymmenen vuotta mutta nyt olen jotenkin herkistynyt niin etten enää "siedä" useita aineita.
Olen juonut kahvia 3-vuotiaasta saakka mutta nyt voin kahvista todella huonosti. Samoin teestä.
Ja auta armias, kun erehdyin polttamaan muutamat savut tupakasta.... Sain kahden päivän kammottavan päänsäryn ja pahoinvoinnin!
Kysyin neuvoa enkeleitä ja he kertoivat, että kahvi ja tee vaikuttavat yhteyteeni heihin heikentävästi. Samoin kuulema tupakasta voin tästä lähtien aina noin huonosti (se nyt ei ole huono asia lainkaan).
Olen vähän ihmeissäni, koska rakastan kahvilakulttuuria ja hyvää kahvia... Ottaisin myös mielelläni joskus lasin viiniä tai vaikka parikin...
Onkohan tämä vain väliaikaista...? Vai kokonaan uutta elämääni...? :
Toisaalta, olen kyllä voinut nyt paljon paremmin jätettyäni kahvin pois.... Eikä minun kyllä rehellisesti puhuen edes tee mieli sitä mutta ajatuksen tasolla.... sen lopullisuus vähän kirpaisee. Aamuisin on vähän orpo olo, kun ei sitä kahvia voisi keittää...
Onko teillä tullut vastaavia asioita eteen energioidenne noustua?