Tämän "kanavoinnin" vastaanotin tänään:
Tuosta kanavoinnista kymysys..
Millä lailla tuollainen "lähetys" alkaa. Liittyykö siihen jotain ääniä? Näkyjä? Chakra-aistimuksia?
Onko se varsinainen "lähetys" suoraa puheen kuulemista? Ajatuksia?
Tuo kanavointi lienee hyvin yksilöllistä... Itse pysyn ainakin koko ajan täysin tietoisena ympäristöstäni ja ympärillä tapahtuvastani. Minulle tulee vain sellainen vahva tunne tai intuitio, että nyt olisi jonkinlaista lähetystä tulossa. Tuolloin kruunuchakrassa ja koko selkärankaa pitkin "kihelmöi" (kundaliini).
Sen vain jotenkin tietää ja tunnen vahvasti Jeesuksen läsnäolon. Sitten jos ja kun aika ja paikka on otollinen, ja jos itse haluan, (mitään ei siis tule väkisin) keskityn/herkistän itseni vain "kuuntelemaan". Tuolloin alan "kuulla" puhetta, vaikken varsinaisesti kuulekaan mitään fyysisin korvin. Vaikea selittää...
Haluan vielä korostaa, että kanavoinneissa, jos ne siis ovat "korkeasta" ja rakkaudellisesta valon lähteestä, ei ikinä kuulu minkäänlainen väkipakko. Aina voi siis "sulkea" tuon kuulemisen, kieltäytyä siitä. Mitään ei ole pakko vastaanottaa tai tehdä. Se on täysin vapaaehtoista ja rakkaudellista. Siitä tulee ja jää mukava, hyvä ja rauhallinen olo. Myöskin sellainen varmuus, varma olo.
Jännää kuitenkin on se, että aina kun tunnen "lähetyksen" tulevan, aika, paikka ja mielentilanikin on yleensä juuri sopiva. Saan myös niin halutessani aina yhteyden Jeesukseen, kysyäkseni tiettyjä elämänohjeita ja neuvoja. Hän on muutenkin aina läsnä. Vastauksia mihinkään "liirum laarum" epäolennaisiin jonninjoutavuuksiin hän ei kyllä anna, tosin mieleeni ei tulisi sellaisia kyselläkään. Huom. Tuo oli sitten oma nimitykseni
, ei suinkaan Jeesuksen, sillä hän ei ikinä millään tapaa tuomitse yms.