Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkiolentojen "haastaminen"  (Luettu 49226 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 06.08.2006 10:29:06 »

Nyt kun tämä yhteys on ollut viime aikoina avonaisempi niin kysyisin sitä, että oletteko haastaneet teihin yhteydessä olevat tahot?

Olen ollut kristalliheilurin kautta yhteydessä tuonne "toiselle puolelle". Vastaaja oli aina sama olento, joka vakuutti olevansa hyvä jne. Suojaukset olivat kunnossa jne. Hän sanoi tulevansa Kristuksen nimessä jne. En hänestä mitään pahaa aistinutkaan mutta hänen läsnolonsa silti teki minut jotenkin "neuroottiseksi" enkä aistinut hänestä sellaista enkeleille tyypillistä rakkautta, jota aikaisemmin olin aistinut. Hänen kanssaan paikalla oli kyllä myös enkeleitä ja oppaani.

Minulle tuli taas pakottava tarve käydä hankkimassa Diana Cooperin kirja Hieman vapautumisen tiestä. Siinä vastaani tuli tämä henkiolentojen haastaminen.
Kirjassa sanotaan sivulla 55.:
Maassa vallitsevan dualismin vuoksi eräs planeettamme hallitseva laki on Haastamisen laki. Se lausuu, että jos haastamme minkä tahansa olenon tai hengen kolmesti Jumalan ja kaiken valoa edustavan nimeen, sen tulee paljastaa todellinen luontonsa tai poistua.
Korkeammat ovalo-olennot arvostavat haasteitamme. Ne tarkoittavat, että olemme tietoisia pyrkiessämme erottelemaan energioita.

Jos sinulla on epäilyksiä sen suhteen, mistä opetuksesi välittyvät, sano tai ajattele: "Jumalan ja kaiken valoa edustavan nimeen, oletko....?" Odota vastausta. Jos se on "kyllä", toista haasteesi vielä kahdesti ja odota kummallakin kerralla vastausta.  .
..

Minä haastoin tämän kanssani kommunikoineen olennon. Sain ensin vastaukseksi kyllä mutta kolmennen kerran jälkeen hän katosi.
Eli hän ei ollut se, joksi hän itseään minulle esitti. Hän ei ollut paha tms. mutta hän ei ollut siltikään oikea oppaani tai opettajani.

Jälkeenpäin kyselin oppailtani hänestä mutta he eivät voineet vastata. Mutta oli kuulema hyvä, että hän lähti luotani.

Olen jälkeenpäin ollut vähän hämmentynyt ja vähän soimannut itseäni hyväuskoisuudestani... tickedoff

Mutta minulle tuli nyt pakottava tarve laittaa tämä teksti tänne teidänkin luettavaksi.
Tarkemmin aiheesta löytyy tosiaan tuosta Diana Cooperin kirjasta Hieman vapautumisen tiestä. Siitä löytyy myös todella helppoja ja hyviä suojausrukouksia!

En voi edelleenkään tarpeeksi painottaa sen suojauksen merkitystä.... Valo vetää puoleensa pimeyttä... Mitä enemmän te loistatte, sitä paremmin olette esillä ja vedätte puoleenne sitä kaikkea muutakin....

Ja ei ollut tarkoitukseni pelotella ketään... Näinhän nämä asiat menevät. Järki on pidettävä mukana näissä henkisissäkin asioissa -vai mitä?
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #1 : 06.08.2006 10:42:19 »

Kyllä, minä sain kouriintuntuvan opetuksen erottelukyvyn tärkeydestä muutama vuosi sitten. Säikähdin niin, että astraalikehoni pomppasi pois paikaltaan ja se saatiin takaisin maadoituksen kautta healingissä. Tämän kokemuksen jälkeen en enää luota sokeasti mihinkään. Toivottavasti kenenkään ei tarvitse käydä tätä opetusta kantapään kautta, itselleni se näyttää olevan luontainen ominaisuuteni.  Grin
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 06.08.2006 10:48:19 »

Hei!  Smiley

Haluaisitko kertoa mitä sinulle tapahtui?

Minun kolmassilmäni aukesi myös todella varhaisessa vaiheessa, ollessani vielä nuori, enkä silloin kyennyt erottelemaan energioita. Minut säikäytettiin myös silloin ihan kunnolla, jonka jälkeen laitoin "kanavat kiinni" joksikin aikaa.

Tällä elämän viisaudella kuvittelin olevani jo erottelukykyisempi... Embarrassed

Mutta kuten jo tuossa kirjoituksessani kerroin, tämä olento ei ollut paha eikä tahtonut minulle pahaa, johtaa harhaan tms. Hän vain näki "tilaisuutensa tulleen" ja tuli lähelleni, näki tarpeeni jne.

Nyt olen pyytänyt uutta opettajaa, toivottavasti pyyntööni vastataan. Jäi silti vähän sellainen tympeä olo tuosta.... Undecided

tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #3 : 06.08.2006 11:01:29 »

Olin tavannut erään naisen, joka sai kanavoitua tekstiä automaattikirjoituksella ja tunsin hänet sukulaissielukseni. Erehdyin hänen suhteensa, koska luotin häneen täysin. Hän itse pyysi minua luottamaan. Eräänä päivänä sain häneltä puhelinsoiton jossa hän haukkui minut maanrakoon, tunsin oikein kutistuvani siinä maan matoseksi. Elämäntilanteeni oli tuolloin vaikea, kävin samalla tuskallista eroprosessia läpi, joten olin jo valmiiksi vereslihalla, kun tämä hyökkäys tapahtui. Panin välit poikki tähän ihmiseen, mutta hän jatkoi solvaamistani muissa yhteyksissä. Hän ei tainnut ollenkaan ymmärtää erottelukyvyn merkitystä kanavoinneissaan tai sitten alkoholin käyttö vaikutti siihen, että läpi pääsi myös matalavärähtelevämpiä olentoja.

Jostain kirjasta luinkin muuten huumeiden vaikutuksesta ihmisen kenttään, huumeet aukaisevat tien myös kutsumattomille vieraille. Kenttä pysyy avoinna, vaikkei olisi kokeillut huumetta kuin kerran. Huhhuh.
tallennettu
zanah
Satunnainen astroilija
*

"only innosence can save the world..."

Profiili
« Vastaus #4 : 06.08.2006 11:09:25 »

mistä päättelit että hän ei ole paha?? itse olen kantapään kautta oppinut, ettei hengen sanaan missään nimessä ole aina luottaminen! päinvastoin. Sudet lähestyvät meitä lampaina, pukevat ylleen naamion joka saa meidät sokeasti uskomaan, luottamaan, päästämään lähelle. se on niiden tapa saada meidät puoleensa ja seuraukset ovat tuhoisat.  buck2
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #5 : 06.08.2006 11:16:34 »

Hän ei tainnut ollenkaan ymmärtää erottelukyvyn merkitystä kanavoinneissaan tai sitten alkoholin käyttö vaikutti siihen, että läpi pääsi myös matalavärähtelevämpiä olentoja.
Jostain kirjasta luinkin muuten huumeiden vaikutuksesta ihmisen kenttään, huumeet aukaisevat tien myös kutsumattomille vieraille. Kenttä pysyy avoinna, vaikkei olisi kokeillut huumetta kuin kerran. Huhhuh.

Olen kyllä sitä mieltä, että yhteyden korkeimpiin värähtelyn omaaviin olentoihin saa vain, jos itse on puhdas. Sehän on ihan järkevää ajatella, että alkoholi ja huonot elämäntavat laskevat energioita eikä silloin voi todellakaan suodattaa hyvää tietoa ja valoisia olentoja.

Huumeethan/trauma tms. saattavat avata kolmannensilmän, jolloin ihminen näkee oman värähtelynsä mukaisille tasoille... Eli niille alhaisemmille.
Pelottavaa ajatella, että kerta kokeilusta jäisi yhteys auki kaikille olennoille... huih!

Tiedättekö muuten siitä, saako oman korkeamman värähtelytasonsa pitää pysyvästi tässä kehossa? Siis, jos saavuttaa korkeamman värähtelytason (tai edistyy), niin voiko sen menettää jollain tasolla tässä kehossa?
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #6 : 06.08.2006 11:20:38 »

mistä päättelit että hän ei ole paha?? itse olen kantapään kautta oppinut, ettei hengen sanaan missään nimessä ole aina luottaminen! päinvastoin. Sudet lähestyvät meitä lampaina, pukevat ylleen naamion joka saa meidät sokeasti uskomaan, luottamaan, päästämään lähelle. se on niiden tapa saada meidät puoleensa ja seuraukset ovat tuhoisat.  buck2

Olet ihan oikeassa! En mistään voi tietää oliko hän "paha". Koin kuitenkin omat enkelini ja oppaani lähelläni, joten en ajatellut hänen olevan sillä tavalla paha.... Olen myös suojannut itseäni ahkerasti, joten kummalliselle tuntuu, että hän olisi päässyt sen läpi luokseni.
Mutta olen kyllä nyt todellakin herännyt "todellisuuteen" ja aijon haastaa jokaisen lähelläni olevan olennon, joka yrittää tulla luokseni.

Onko sinulla omakohtaisia kokemuksia aiheesta -kuulisin todella mielelläni!  Smiley
tallennettu
zanah
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 06.08.2006 11:31:57 »

onhan mulla ehdottomasti jopa liikaakin... mitäs sä haluisit tietää??? kutsuin ala-asteen jälkeen itseeni hengen asumaan tietämättä mitä se tarkoittaa ja siellä se majaili yli viitisen vuotta ja oli muuten helvetilliset viisi vuotta, tosin asioiden vakavuus on alkanut valjeta kokonaisuudessaan vasta nyt myöhemmissä vaiheissa... that`s some scary shit!
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #8 : 06.08.2006 11:53:59 »

onhan mulla ehdottomasti jopa liikaakin... mitäs sä haluisit tietää??? kutsuin ala-asteen jälkeen itseeni hengen asumaan tietämättä mitä se tarkoittaa ja siellä se majaili yli viitisen vuotta ja oli muuten helvetilliset viisi vuotta, tosin asioiden vakavuus on alkanut valjeta kokonaisuudessaan vasta nyt myöhemmissä vaiheissa... that`s some scary shit!

Voi kauhistus sentää!! Luojalle kiitos siitä, että pääsit siitä eroon!!!

Kuinka sait tietää tästä hengestä ja kuinka sait sen viimein pois? Kuulostaa kyllä tosi pelottavalle.... Shocked
tallennettu
zanah
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 06.08.2006 12:10:28 »

no sekin sattui ihan "vahingossa".. Eräs ystäväni oli menossa uskonkasteeseen ja oli viikkoja yrittänyt hinkua minua katsomaan koska se oli hänelle tärkeää. Minua ei millään tavalla kiinnostanut mennä, tunsin fýysistä ahdistusta kun edes ajattelin meneväni paikalle. sinä päivänä kuitenkin ehkä kolmen aikaan minulle tuli voimakas olo että minun on mentävä sinne ystäväni takia.

Olimme paikan ulkona odottamassa seremonian alkua kun aloin keskustella tuntemattoman tytön kanssa jonka isä oli kasteen suorittava pappi. Tyttö keroi että hän on ollut paljon tekemisissä henkimaailman kanssa ja hänen ei pitänyt tulla kasteeseen, mutta kolmen aikaan päivällä hänelle oli tullut vahva tunne että hänen on tänään kasteeseen mentävä.

Tilaisuus sujui rauhallisesti tosin kirosin mielessäni kaikkia paikallaolijoita tietämättä edes miksi. Kun pääsimme ulos jatkoimme juttelua ja tämä päätyi siihen että tyttö tuli luokseni yöksi. Kävimme tiukat depaatit hänen uskostaan ja kyseenalaisin sitä taukoamatta. tilanteet johti toiseen ja karkoitus alkoi. Ise muistan vaan miten en saanut milään henkäe koska tyttö jatkoi ruoilemista, yritin kaikin voimin käydä hänen päälleen, syljin, kirosin, raavin, kouristelin, voin todella huonosti! Sitten tunsin kuin iso osa minusta olisi vain irronnut ja sain taas henkeä. purskahdin itkuun ja itkin yli kaksi tuntia voimatta liikkua tai muuta tehdä.. sen koko ajan tyttö rukoili minulle voimia ja suojelusta ja minä itkin... olin vapaa! kuluneet viisi vuotta kulkivat silmieni ohi vilauksina! vihasin itseäni ja halveksin itseäni tekemieni asioiden takia, nyt vasta ymmärrän etten minä niitä asioita tehnyt vaan joku aivan muu...

tuli tässä mieleen että toivottavasti et ole ovin herkkähermoinen??? Kerron näistä asioista oikein mielelläni varoittaakseni ihmisiä, mutta nämä jutut voivat olla kovin rankkoja joillekkin... kun taas toiset eivät usko niitä taipitävät minua hulluna  uglystupid2 uglystupid2
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #10 : 06.08.2006 13:05:04 »

Kerron näistä asioista oikein mielelläni varoittaakseni ihmisiä, mutta nämä jutut voivat olla kovin rankkoja joillekkin... kun taas toiset eivät usko niitä taipitävät minua hulluna  uglystupid2 uglystupid2

Huh, aika rankka kokemus! Onneksi enkelisi vihdoin johdattivat sinut tuohon tilanteeseen, jossa vapauduit hengestä!
 smitten smitten smitten

Ja minusta on äärettömän hyvä, että puhut kokemuksistasi -täälläkin foorumilla käy varmasti ihmisiä, jotka eivät ehkä ymmärrä näiden henkisten asioiden "vakavuutta" siinä mielessä, että osaisivat suojautua ja varoa näitä harmaita olentoja.

Tärkeää työtä teet!  smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 06.08.2006 13:06:37 »

Olen "haastanut" ja aina kannattaakin "haastaa".  angel coolsmiley Eikä todellinen "korkea" "valo-olento" pistä pahakseen ollenkaan vaikka haastaisit häntä aina vain uudestaan ja uudestaan haastamasta päästyäsi.  Grin Kuten minä myönnän tehneeni Jeesuksen kanssa.  Embarrassed  Grin

Aina saan vain samaa vastausta: Kyllä  smitten
Nyt kyllä jo tunnistan hänen energiansa taatulla varmuudella, kun "lähestyy", ettei tarvitse koko ajan varmistella ja eivät ketkään muutkaan sitten pääse esiintymään hänenä...
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 06.08.2006 13:13:01 »

Henkiolentojen haastaminen lieneekin "ollut" Jeesukselle arkipäivää.

Tai pikemminkin hän "nouti omansa pois" eli paljasti nukkuvista sieluista täydellisyyden
antaen heidät takaisin itselleen.

Toivottaen tervetulleeksi kohtaamansa muutkin luontokappaleet.

Wink angel smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #13 : 06.08.2006 13:14:36 »

Olen "haastanut" ja aina kannattaakin "haastaa".  angel coolsmiley Eikä todellinen "korkea" "valo-olento" pistä pahakseen ollenkaan vaikka haastaisit häntä aina vain uudestaan ja uudestaan haastamasta päästyäsi.  Grin Kuten minä myönnän tehneeni Jeesuksen kanssa.  Embarrassed  Grin

Aina saan vain samaa vastausta: Kyllä  smitten
Nyt kyllä jo tunnistan hänen energiansa taatulla varmuudella, kun "lähestyy", ettei tarvitse koko ajan varmistella ja eivät ketkään muutkaan sitten pääse esiintymään hänenä...

laugh Totta! Korkeammat valo-olennothan kokevat sen vain fiksuutena ja erottelukyvyn hallitsemisena, jos heitä haastaa ja varmistaa tiedon alkuperäisyyden!

En tunne sinua, Rakkauden Enkeli, muuten kuin tämän foorumin hyväntahdonlähettiläänä -tuot jatkuvasti iloa ja vakautta tänne  smitten

Teetko vapaa-ajallasi myös esirukous ja rukoustyötä?
(...Tännepäinkin saisi heittää yhden puhdistavan ajatuksen, jotta saisin suojaukseni kuntoon...) smitten angel
tallennettu
anders84
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 06.08.2006 17:32:37 »

Onneksi löysin tämän viestiketjun, koska kun haastoin oman henkioppaani, joka ilmestyy vähän väliä luokseni, hän lähti toisella kertaa pois luotani. Sen jälkeen tuli tyhjyys hetkeksi, kunnes näin sähkönsinisen ja sen jälkeen vihreän valon. Tunsin kuinka joku lähestyi ja  hän esitteli itsesnä Jakobiksi ja haastoin hänet kolme kertaa ja hän vain oli luonani ja sanoi olevansa Jumalan lähetti. hän kertoi, että äskeinen henkiopas Miikael oli luonani ja hän ei ollut sinulle oikea. Oliko tämä sitten paha henkiopas vai mitä? Mutta Jakob kertoi ja näytti minulle asioita, jotka selvensi minulle paljon tästäkin elämästä ja edellisestä myös. Miten rauhallinen olo tuli sen jälkeen taas.  angel
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: