Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkiolentojen "haastaminen"  (Luettu 49200 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #60 : 17.08.2006 16:53:00 »

Luulen,etta olen nahnyt tarpeeksi pahaa sanoakseni etta pahaa on..
ja olen nahnyt paljon uskomatonta hyvyytta sanoakseni, etta hyvyytta on!!!!!
tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #61 : 17.08.2006 19:16:23 »

Evoluution kierrossa vaellamme ja kasvamme valon ravitsevaa täyteyttä kohti, sillä niinpä tuo elämä tuntuisi menettelevän luotujensa kanssa..

Mutta sitten on se kiehtova dark side of the light, joka voi hyvinkin voimallisesti vetää puoleensa...

« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 10:34:20 kirjoittanut Lumor » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
härkä-69
Vieras
« Vastaus #62 : 17.08.2006 19:49:22 »

Kaikki se "paha" mitä joutuu kohtaamaan on lopulta meissä itsessämme. Riippuu vain siitä miten paha määritellään, mikä on pahaa ja mikä on hyvää.  Smiley

Ja tämä on NIIN ärsyttävä asenne (älä ota Sininen Enkeli henk.koht!  Smiley), minkä ennen allekirjoitin ja kun TODELLA sain pahuuden kokea ex-miehessäni, en TODELLAKAAN TUNNUSTA ETTÄ MINUSSA OLISI HITUSTAKAAN SAMAA ENERGIAA KUIN HÄNESSÄ. EN. EN. EN.

On äärettömän hepposta ja naiivia minun mielestäni heitellä noita lausahduksia, että "paha on meissä itsessämme". Jumankekka. Ihmiset valitsevat itse, mitä toisilleen tekevät, voidaan puhua potentiasta, mutta mitä kehittyneempi ihminen on tunnetasolla, sitä vähemmän kukaan "toisten pahuutta" voi itsestään löytää.  tickedoff

En ota henk. koht.  Smiley Ymmärrän näkemyksesi, mutta en usko että todella pahaa ihmistä onkaan, siis läpikotaisin pahaa. Jokaisessa on se hyvän kipinä, sillä Jumala on Rakkaus ja luonut ihmisen, myös pahuuden hyvän vastakohdaksi.

http://www.cs.helsinki.fi/u/whamalai/hamara/naghammad.html
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #63 : 18.08.2006 06:26:09 »

Intimaria, olen samaa mieltä, Minusta on vaikea löytää pahaa vaikka väitetään että jossain Minussa sen täytyy olla. Ei oikeen ole eikä tule olemaan, siksi exien kanssa oli niin vaikea olla. En esim kohtele toisia kylmästi enkä riko lakia milloin huvittaa (no oppihan sekin jotain joskus). Joten jääpi kysymykseksi ikuisiin aikoihin mitä he minussa muka peilaavat. Näyttivätpä vain mallia miten itsekäs VOISIN olla jos haluaisin, mutta ilmeisesti en halua jos ollenkaan uskon, että mikään hyvä tai antaminen palaa jotain kautta takaisin. Kuten paha palautuu tekijälleen jotain kautta. Nyt esim yksinkertaisesti minun kauttani, en ole väleissä. Enkä sano että ne on 100% pahoja vaan valikoiden ja laskelmoiden mukavia niille, joista on heille hyötyä, valitettavasti.

Edelleen olen iloinen että paha henkimaailma ei häiritse, sen sijaan hyvää menen taas regressioon kokemaan. Vaikkei olisi mitään kysymyksiäkään, siellä voi NAUTTIA valossa olemisesta. Mutta kyllä ne tekee ne suojaukset ensin.

Minäkin olen Intimaria ihmetellyt tätä newage hömppää että pahaa ei ole. Jos ei pahaa ole olemassa, ei ole hyvääkään, eli kohta ei mitään ole olemassa. Toki paha on "vain" hyvän puutetta, mutta sitten hyvä ja jumaluuskin ovat "vain" hyvää ja jumaluutta, rakkautta, valoa tms. Mikään ei ole mitään (vai kaikki on kaikki).

No en voi sanoa muuta kuin että en vain kutsu luokseni tiettyjä kokemuksia, en tunne että henkimaailma minua voisi riepotella eikä tietyt hiukan erikoisilla kyvyillä varustetut ihmiset. Toistan, exäni on yhteydessä korkeampiin ulottuvuuksiin (eikä tiedä kehen siellä, jotkut valo-olennot kuulema) ja alussa hän oli mitä somin, ihanin vaikka outo mies (rakastava, huolehtiva, valoisa, jopa antelias hetken), ja nykyisin kova, itsekäs, sulkeutunut, kiireinen, aivan eri ihminen kuin alussa ja siksi panin välit poikki. En tiedä mikä hänestä tulee kun on parantajan kykyjä (alkanut opettaa sitä muille kun autoin ensin saamaan yhden kontaktin), leikkii kristalleilla ja miettii maailman muutoksia ja samalla on noin kylmä. Ehken jää katselemaan. Oli varmaan mustan magian pappi Atlantiksella heh (nehän räjäyttivät kristallivoimalla mantereen, samoin kuin nykyään leikitään ydinvoimalla, eli tiedän myös jotain kristallin käyttömahdollisuuksista). Senkin se tiedostaa, Atlantiksen olemassaolon.

Edellisen exän energiakenttä oli erilainen, vaikka ulottuvuudet parantaminen ja newage olivat sen kauraa. Se oli jotenkin valoisa ja keveä, oikeasti ihmisillä on erilainen aura. Entäs pimeyden okkultistituttuani, joka leikkii ihan minkä olennon kanssa vaan ja mielihalut on aika sairaita olleet (hän leikkiin demonien kanssa, jos niitä nyt on, ne on hänestä kivoja ja niillä on hänestä olemassaolon oikeus) joten katkoin välini häneenkin, jostain syystä puhuu minulle joskus mutta olettaa aina että hänen ehdoillaan mennään.

Jos äärimmäinen itsekkyys ja manipulointi ovat "vain hyvän vastakohtia" niin mihin tässä oikein tähdätään. Mikä voima voittaa ja kenen puolella olla. Onko kyse valtataistelusta, esim tietyt otukset haluaisivat valtaa ihmissieluun, ja niin edelleen. Ja ihmiset haluaa valtaa toisiin, vaikka demonien avulla.

Minä tiedän. Wink

Suosittelen maadoitusta.

Regressiossa ihminen maadoitetaan mm Maan sisässä olevaan kristalliin ja tehdään Mikaelin suojaus, ennenkuin lähdetään henkimaailmaan seikkailemaan.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 06:59:30 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 18.08.2006 09:04:04 »

Lainaus
Ymmärrän näkemyksesi, mutta en usko että todella pahaa ihmistä onkaan, siis läpikotaisin pahaa. Jokaisessa on se hyvän kipinä, sillä Jumala on Rakkaus ja luonut ihmisen, myös pahuuden hyvän vastakohdaksi

Aivan samaa mieltä.

Ihmiset ovat sielulliselta kähitystasoltaan erilaisia, eri luokilla näin sanoakseni. Nuoremmat sielut käyttäytyvät yleensä itsekkäästi (vähän kuin fyysisessä iässä lapsina ihmisety käyttäytyvät itsekkäästi ja tappelevat keskenään hiekkalaatikolla siitä, mikä lelu on minun ja mikä sinun).

Minäkin olen kohdannut pahaa. Olen myös ihan rehellisesti suunnitellut erään pahaa oloa aiheuttaneen ihmisen murhaa. Onneksi ego ei ottanut valtaa.

Jokaisessa ihmisessä ON Jumalan kipinä, koska me kaikki olemme samaa Jumalaa;: siskoja ja veljiä sieluntasolla. Ego tekee meistä fyysisessä ruumiillisuudessamme erilaisia. Aina kun ihminen kuolee, myös ego kuolee. Jokainen mennyt elämä on eri ego.
Ihmisellä on kuitenkin vapaa tahto valita oma käyttäytymisensä. Paha on minulle vain hyvän vastakohta. Törkeä kommentti on kohteliaan kommentin vastakohta, väkivalta on hellyyden vastakohta, manipulointi rehellisyyden vastakohta jne.
Pahoina pitämämme ja luokittelemamme asiat värähtelevät matalammilla tasoilla, mutta ovat silti samaa jumalallista värähtelyä kuin korkeammankin tason värähtelyt.
Oman itsensä värähtelytason matalemmat värähtelyt eivät tietenkään tee missään muodossa hyvää Itselle. Tunnen itse oloni väsyneeksi, ahdistuneeksi ja masentuneeksi, jos joudun olemaan paikoissa tai seurassa, jotka värähtelevät matalammalla tasolla kuin Minä. Pyrinkin välttelemään tällaisia paikkoja ja seuraa, jos joudunkin niihin pyrin tekemään itselleni suojauksen, ettei oma energiataso putoa ihan liian alas ja saa minua voimaan huonosti.

Minut on menneessä elämässä raiskattu vaikka kuinka monesti, eräässä noista elämistä en ollut kuin 10 vuotias ja aikuisten miesten hyväksikäyttö oli joka päiväistä. Olen myös joutunut elämään köyhässä, väkivaltaisessa perheessä. Yhdessä elämässä mieheni kuoli väkivaltaisesti ja jäin yksikseni. Eräässä elämässä puolestani mieheni petti minua minkä kerkesi, enkä ollut hänelle minkään arvoinen. Olen ollut huora. Olen ollut sodassa. Muistan nuo kaikki hyvin selvästi ja eteenkin lähes kaikki naisena elämäni elämät ovat olleet yhtä helvettiä.

Mutta myös minä olen tehnyt pahaa menneissä elämissäni. Olen tappanut, ryövännyt, raiskannut. Olen silponut ja paloitellut, kiduttanut ja tuhonnut.

Silti pohjimmiltani minä olen koko ajan Minä, Jumalallinen Sielu. Egoni ja sieluni tarvitsevat kokemukset ovat vain vaihdelleet elämästä toiseen, sen mukaan mitä olen tarvinnut.

Yksi ihmisen oppiläksyistä (minusta) on oppia tiedostamaan ja ennen kaikkea tuntemaan sydämessään se, että me kaikki olemme samanarvoisia, ainoastaan ego tekee meistä erilaisia. Oppia antamaan anteeksi ja pyytämään anteeksi (kun en itse yhdessä elämässä antanut anteeksi mieheni pettämisiä ja minun hylkäämistä, seuraavassa elämässä minut raiskattiin, josta minulle syntyi lapsi. Jouduin antamaan anteeksi minut raiskanneille miehille tämän lapsen kautta.)
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 09:08:48 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #65 : 18.08.2006 09:28:11 »

Mutta myös minä olen tehnyt pahaa menneissä elämissäni. Olen tappanut, ryövännyt, raiskannut. Olen silponut ja paloitellut, kiduttanut ja tuhonnut.

Silti pohjimmiltani minä olen koko ajan Minä, Jumalallinen Sielu. Egoni ja sieluni tarvitsevat kokemukset ovat vain vaihdelleet elämästä toiseen, sen mukaan mitä olen tarvinnut.

Yksi ihmisen oppiläksyistä (minusta) on oppia tiedostamaan ja ennen kaikkea tuntemaan sydämessään se, että me kaikki olemme samanarvoisia, ainoastaan ego tekee meistä erilaisia. Oppia antamaan anteeksi ja pyytämään anteeksi (kun en itse yhdessä elämässä antanut anteeksi mieheni pettämisiä ja minun hylkäämistä, seuraavassa elämässä minut raiskattiin, josta minulle syntyi lapsi. Jouduin antamaan anteeksi minut raiskanneille miehille tämän lapsen kautta.)

En tiedä onko minua varsinaisesti raiskattu tai olenko itse raiskannut ketään, mutta tappanut ja teloittanut olen. En kuitenkaan enää tässä enkä edellisessä elämässäni.  Smiley

Tässä elämässä olen maksellut vähän vanhempia velkojani ja työstän edelleen joitakin traumoja mm. Atlantikseen liittyen, olin osallisena sen tuhoutumiseen enkä ole oikein pystynyt antamaan itselleni sitä anteeksi. Jouduin jonkinlaiseen eksistentiaaliseen kriisiin jälleen kerran kaiken tarkoituksenmukaisuudesta ja vihasin Jumalaa kun hän antoi kaiken tapahtua. Se kaikki viha oli aiemmin kääntynyt itseäni vastaan ja aiheutti kaikenlaista kärsimystä eniten minulle itselleni mutta myös lähimmäisilleni. Paraneminenkin voi olla tuskallista.  Embarrassed
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #66 : 18.08.2006 09:30:49 »

Ilman muuta paraneminen on tuskallista.

En muista kuka nyt sanoi, mutta ihmisen ongelma/velka/mikä ikinä onkaan on vähän kuin mätä hammas. Se sattuu ja myrkyttää pian koko elimistön, jos sitä ei poisteta.
Poistaminen sattuu ja paraneminen on hidas prosessi. Naama on turvoksissa, ei pysty syömään tai nukkumaan kunnolla, suussa tuntuu oudolle, päähän jyskyttää jne.
Mutta kun paranemisprosessi  on kokonaan ohi, ihminen voi taas kokonaisuudessa paljon paremmin kuin sen mädän hampaan kanssa. ^_____^
tallennettu
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #67 : 18.08.2006 12:22:22 »

Ei millään pahalla, mutta nuo traumat edellisistä elämistä kuulostavat lähinnä tämän elämän traumoilta, joita peitellään (koska niitä ei pysty käsittelemään) siirtämällä ne edellisiin elämiin.

Muutenkin en usko noihin inkarnaatiojuttuihin, mulla meni usko niihin sen jälkeen, kun tapasin viidennen Himmlerin inkarnaation. Tähän mennessä on tullut vastaan kolme maria magdalenaa (yksi tältä foorumilta). Vai jakaantuvatko historian suurhenkilöt useampiin osasiin sitten?
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #68 : 18.08.2006 13:28:18 »

Ei millään pahalla, mutta nuo traumat edellisistä elämistä kuulostavat lähinnä tämän elämän traumoilta, joita peitellään (koska niitä ei pysty käsittelemään) siirtämällä ne edellisiin elämiin.

Muutenkin en usko noihin inkarnaatiojuttuihin, mulla meni usko niihin sen jälkeen, kun tapasin viidennen Himmlerin inkarnaation. Tähän mennessä on tullut vastaan kolme maria magdalenaa (yksi tältä foorumilta). Vai jakaantuvatko historian suurhenkilöt useampiin osasiin sitten?

Ettäkö tämän elämän trauma liittyisi jonkin sivilisaation tuhoamiseen? Voi kun kaikki olisikin noin yksinkertaista, onneksi nykyään on jo välineet työstää edellisiäkin elämiä, kun aikaisemmin niistä ei oikein saanut kunnollista otetta mitenkään.

Taitaa niitä kaksoisolentoja olla täällä itse kullakin. Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta todistella kuka olen ollut tai kuka olen. Minä vain olen.  Smiley

Kuuntelen sisäisen äänen/ sydämen / Jumalan ohjausta ja yritän noudattaa sitä mahdollisimman hyvin.
tallennettu
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #69 : 18.08.2006 13:31:59 »

Ettäkö tämän elämän trauma liittyisi jonkin sivilisaation tuhoamiseen? Voi kun kaikki olisikin noin yksinkertaista, onneksi nykyään on jo välineet työstää edellisiäkin elämiä, kun aikaisemmin niistä ei oikein saanut kunnollista otetta mitenkään.

Taitaa niitä kaksoisolentoja olla täällä itse kullakin. Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta todistella kuka olen ollut tai kuka olen. Minä vain olen.  Smiley

Kuuntelen sisäisen äänen/ sydämen / Jumalan ohjausta ja yritän noudattaa sitä mahdollisimman hyvin.

Niin, mä meinasin sillä tavalla yleisesti ottaen noita edellisten elämien traumoja, en vaan tämän keskustelun.

Mitä mieltä sä muuten olet siitä, kun mä luin niiden atlantispappien siirtyneen harjoitamaan mustaa magiaa egyptiin, jossa sitten vain initaation kautta sai tietoa "esoteerisesta totuudesta", ja se oli sellaista valtapeliä, ja se sitten heijastuisi vielä tähään päivään asti?
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #70 : 18.08.2006 13:51:16 »

Mitä mieltä sä muuten olet siitä, kun mä luin niiden atlantispappien siirtyneen harjoitamaan mustaa magiaa egyptiin, jossa sitten vain initaation kautta sai tietoa "esoteerisesta totuudesta", ja se oli sellaista valtapeliä, ja se sitten heijastuisi vielä tähään päivään asti?

Työstän juuri omaa suhdettani valtaan ja vallanhimoon. Vastauksia kysymyksiin tulee ajan myötä ja juuri oikeaan aikaan.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #71 : 18.08.2006 14:41:40 »

.......... Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta todistella kuka olen ollut tai kuka olen. Minä vain olen.  Smiley

OI  Cheesy Samma här  smiley6600
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Jasca
Vieras
« Vastaus #72 : 18.08.2006 15:43:08 »

Tässä ketjussa on hyvää pohdiskelua hyvästä ja pahasta, mutta tämäkin johtaa minut taas saman totuuden eteen. Tämä ei ole oppikappale, ei minkään gurun tai suuren jumalallisen kirjan tai kanavoinnin tuote, vaan ainoastaa minun tapani katsoa maailmaa. Kenenkään muun siis ei tarvitse nähdä asioita samalla tavalla.  Grin

Ego on aivan loistava tyyppi. Se kertoo mulle jatkuvasti tosi mukavia juttuja ja saan nauraa vissiin joka päivä sen tarinoille. Nauru pdentää ikää ja sitä kautta ego pitää minut terveenä. 2funny  Hauskaa tässä on se, että mie haluan elää tätä nykyistä elämääni ja keskittyä näihin haasteisiin. Siksi en ole kiinnostunut aikaisemmista elämistä. Kuuntelen huvittuneena egon tarinoita minun tärkydestäni, kun itse tiedän olevani atomi valtameressä. Tärkeä sinällään, mutta en mitään muita hienompaa. Vaan ego se jaksaa huvittaa minua kertoilemalla tarinoita Atlantiksesta Versaillesiin. Ihania elämiä...ken niitä tahtoo...vaan minua vaan naurattaa. Onneksi niistä saa voimia ja hyvää tuulta tähän elämään ja arkeen.   Smiley   

Noh itse asiassa egoni ei ole vallan ihastunut tähän minun asenteeseeni, vaan yrittää aina silloin tällöin pelotella minut takaisin ruotuun. Kaikenlaisia kummitusjuttuja se onkin kertonut pahoista hengistä, negatiivisista energioista ja pirullisista esimiehistä, joiden edessä kannattaa pelätä ja olla polvillaan.  knuppel2  Onneksi luottamukseni hyviksiin on vahva ja tiedän, ettei minun tarvitse pelätä. Tässäkin ego tekee palveluksen, kun muistuttaa minua tästä totuudesta aina välillä. Vaikka kuulunkin hyvisten leiriin tiedän, että minussa on sekä hyvä että paha, valo ja pimeys. Jokainen tekoni ja ajatukseni on valinta kumpaa toteutan.  police

Siispä ei ole niin hyveellistä ja ihanaa synnitöntä olemassa, joka ei kykenisi tappamaan toisen ihmisen joissakin olosuhteissa. Enemmänkin kyse on siitä, etteivät ihmiset usko joutuvansa sellaisiin olosuhteisiin ja Luojan kiitos suuri osa ei koskaan joudukaan. Mutta kyky mihin tahansa pahuuteen meissä on jokaisessa. Valitsen rakkauden joka hetki.   smitten     smitten     smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #73 : 18.08.2006 15:54:56 »

En jaksais jaaritella asiasta kauan, mutta henkimaailmasta ei KOSKAAN ole ollut minulle harmia, ihmisistä ehkä. En usko että joku kummitus tulisi kummittelemaan ellen kutsu.

Nimim ent ja nyk henkisten asioiden tutkija.

Yksi asia on mielenkiintoinen, en muista menneistä elämistä myöskään mitään raakuuksia. Ehkä on tai ei ole syytä tutkia niitä regressiossa. Päällimmäiseksi jäi kyllä JOKA kerralta (olen ollut 3 krt) mieleen valo ja rakkaus, todellinen vahva energia ja ulottuvuus jota ei ole täällä alhaalla. Eikä mitään raakuuksia ole jäänyt mieleen, oli vain liittoja joidenkin kanssa tai ei.

Miksi olet AthaMaarit tarvinnut tuollaisia kokemuksia menneissä elämissäsi? Että tietäisit, että saat olla paha?  Shocked
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 16:23:36 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #74 : 18.08.2006 17:42:56 »

Muutenkin en usko noihin inkarnaatiojuttuihin, mulla meni usko niihin sen jälkeen, kun tapasin viidennen Himmlerin inkarnaation. Tähän mennessä on tullut vastaan kolme maria magdalenaa (yksi tältä foorumilta).

Grin Se minunkin mielestä on huvittavaa, että MISSÄ OVAT KAIKKI NE TAVALLISET IHMISET MENNEISTÄ ELÄMISTÄ??  2funny

Minä puolestani keskityn tähän elämään, sillä se on ainut, mikä minulla nyt on.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 17:45:15 kirjoittanut Intimaria » tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: