Muutenkin en usko noihin inkarnaatiojuttuihin, mulla meni usko niihin sen jälkeen, kun tapasin viidennen Himmlerin inkarnaation. Tähän mennessä on tullut vastaan kolme maria magdalenaa (yksi tältä foorumilta).
Se minunkin mielestä on huvittavaa, että MISSÄ OVAT KAIKKI NE TAVALLISET IHMISET MENNEISTÄ ELÄMISTÄ??
Minä puolestani keskityn
tähän elämään, sillä se on ainut, mikä minulla nyt on.
Mikä on tavis ja ei tavis? Emmekös me kaikki ole saman arvoisia?
Ja kaikkihan saavat uskoa mitä ja miten haluavat. Itsekään en ole missään täällä sanonut olleeni Maria Magdalena, tosin en ole myöskään kieltänyt olleeni.
Jostain luin myös, että esim. Neitsyt Maria ilmenee tällä hetkellä monessa ihmisessä ja monen ihmisen kautta. Sitäpaitsi lopulta olemme kaikki yhtä...
Ja onko se lopulta niin ihmeellistä, että jokaisella voi olla oikeasti ns. "julkkis" elämä takanaan, jos kerta ihmiset ovat eläneet ja kiertäneet jälleensyntymässä niiiiin pitkään. Toki useimmilla suurin osa elämistä (kuten minullakin) on ollut ns. "tavis" elämiä.
Niin ja on näistä jälleensyntymisistäkin monilla eritasoisia ns. "luultuja" elämiä ja sitten on lopulta kuitenkin aina se TOTUUS ja jokaisen löydettävissä. Sanoihan Jeesuskin "toisesta tulemisestaan" tyyliin, että älkää uskoko kaikkia jotka sanovat, minä olen hän. Sanoi myös, että tulee paljon ns. "vääriä profeettoja" jne. Luottakaa tässäkin asiassa sydämenne ääneen niin omien ja toistenkin inkarnaatioista. Sieltä voitte saada totuuden. Ennenkaikkea ja ensisijaisesti siihen omaanne.
Ja minäkin olen ollut ja olen edelleen vain se mikä minä olen tässä ja nyt. Minä olen minä. En enää välitä mitä muut minusta uskovat tahi eivät usko olevan nyt tai olleen joskus muinoin...
Sydämessäni tunnen itseni.