Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkiolentojen "haastaminen"  (Luettu 49184 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #75 : 18.08.2006 17:48:50 »

Minulla ei ole edes tohon valittamista. En ole huomannut silmiinpistävää määrää entisiä historian merkkihenkilöitä palstalla?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #76 : 18.08.2006 17:56:31 »

En mä tästä palstasta puhu  Smiley! Vaan ylipäänsä kun jengi alkaa selvittelemään noita asioita, niin jokatoinen on joku Jeesus tms.  buck2 Mullekin on tehty analyysit, enkä jaksa uskoa niitä, koska uskon mieluummin olleeni tavis  Huh, kuten tässäkin elämässä.  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #77 : 18.08.2006 18:04:24 »

En koe olevani tavis, joten minusta ehdotetut menneet elämäni tuntuvat ihan mahdollisilta.

Regressiossa olen saanut viitteitä Pohjolassa elettyyn kartanoelämään, keskiaikaiseen maanomistajaelämään Keskieuroopassa ja jonkun varakkaan herran rouvana eloon, jossa traagisesti emme taas saaneet toisiamme exän kanssa, mutta jossain elämässä saatiin. Samat porukat laukkaa eri elämien läpi. Ei haittaisi taas muistaa vielä muutamia elämiä siksi pidän regressiosta. Sieltä tulee se tärkein elämä esille.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #78 : 19.08.2006 23:03:25 »

Muutenkin en usko noihin inkarnaatiojuttuihin, mulla meni usko niihin sen jälkeen, kun tapasin viidennen Himmlerin inkarnaation. Tähän mennessä on tullut vastaan kolme maria magdalenaa (yksi tältä foorumilta).

Grin Se minunkin mielestä on huvittavaa, että MISSÄ OVAT KAIKKI NE TAVALLISET IHMISET MENNEISTÄ ELÄMISTÄ??  2funny

Minä puolestani keskityn tähän elämään, sillä se on ainut, mikä minulla nyt on.

Mikä on tavis ja ei tavis? Emmekös me kaikki ole saman arvoisia?  Wink Ja kaikkihan saavat uskoa mitä ja miten haluavat. Itsekään en ole missään täällä sanonut olleeni Maria Magdalena, tosin en ole myöskään kieltänyt olleeni.  Wink Jostain luin myös, että esim. Neitsyt Maria ilmenee tällä hetkellä monessa ihmisessä ja monen ihmisen kautta. Sitäpaitsi lopulta olemme kaikki yhtä...

Ja onko se lopulta niin ihmeellistä, että jokaisella voi olla oikeasti ns. "julkkis" elämä takanaan, jos kerta ihmiset ovat eläneet ja kiertäneet jälleensyntymässä niiiiin pitkään. Toki useimmilla suurin osa elämistä (kuten minullakin) on ollut ns. "tavis" elämiä.

Niin ja on näistä jälleensyntymisistäkin monilla eritasoisia ns. "luultuja" elämiä ja sitten on lopulta kuitenkin aina se TOTUUS ja jokaisen löydettävissä. Sanoihan Jeesuskin "toisesta tulemisestaan" tyyliin, että älkää uskoko kaikkia jotka sanovat, minä olen hän. Sanoi myös, että tulee paljon ns. "vääriä profeettoja" jne. Luottakaa tässäkin asiassa sydämenne ääneen niin omien ja toistenkin inkarnaatioista. Sieltä voitte saada totuuden. Ennenkaikkea ja ensisijaisesti siihen omaanne.  coolsmiley

Ja minäkin olen ollut ja olen edelleen vain se mikä minä olen tässä ja nyt. Minä olen minä. En enää välitä mitä muut minusta uskovat tahi eivät usko olevan nyt tai olleen joskus muinoin...  coolsmiley  smitten Sydämessäni tunnen itseni.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 23:13:15 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #79 : 19.08.2006 23:36:19 »

Niin.  Kiss

Nykyisin en niinkään pohdi jälleensyntymiäni
vaan ikuisen olemassaolomme "niitä ja näitä".

Kun vielä suuri osa ihmiskunnasta uskoo/olettaa/pelkää
elävänsä vain yhden ja ainokaisen elämän,
miten suuri haaste onkaan saada olla mukana raottamassa
ikuisen elollisuuden/elollisten ikuisuuden arvoitusta.

Sillä meillähän on oikeus (oikeutus) vaatia itsellemme täysi varmuus siitä,
mitä on yhteenkuuluminen ei vain iankaikkisesti vaan vieläpä ikuisesti.

Kun mikään ei todella katoa, siitä on voitava nauttia ja riemuita.

Tähän joku voisi heittää:

"Miten ikävästä ihmisestä, tästä ja tuosta, muka kestäisi aionit nauttia ja parkumatta riemuita?"

Tässä se kääntämätön kivi onkin:
kuvitelma keskeneräisyyksiemme perimmäisyydestä pitää piilossa suurenmoisuutemme yhdistävyyttä.

Juuri tätä on yhden ilo itsestään
- siinä on kasassa moneltakin kantilta nähtyä osatotuutta ylistettävyydestä.

:Smiley
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #80 : 20.08.2006 10:15:15 »

Minä uskon siihen, että meille näytetään asiat niinkuin ne on meille helpointa ymmärtää ja omaksua. Jos egomme vaatii sitä, että menneistä elämistämme tähän päiväänkin vaikuttavat asiat olisivat helpoin selvittää vaikka nyt jonkun suurhahmon muodossa -meille näytetään asiat niin.

Vaikka todellisuudessa olisimmekin eläneet ihan "taviksen" elämän.  Wink

Toisaalta maapallollemme on tällä hetkellä inkarnoitunut paljon mestareita, jotka auttavat meitä uuden energian aikoihin. Näinä heräämisen aikoina moni "vaikuttava sielu" alkaa muistaa syntyperäänsä ja työstää elämäntehtäväänsä. Siksi näitä suuria inkarnaatioita alkaa pompsahdella ihmisten tietoisuuteen. Toisaalta moni nyt inkarnoitunut mestari on vasta lapsi meidän maailmassamme ja ajassamme, joten voimme vain jännittyneinä odottaa millaisista regressioista he muutaman vuoden päästä täällä keskustelevat.  Grin

Minä ainakin ammennan menneistä -ja niistä suuristakin inkarnaatioista -vain sen oppiläksyn nostamatta sen suurempaa asemaan silloista henkilöitymääni. Ajattelen, että sillä mitä olen ollut on merkitystä vain siitä mitä olen nyt ja miten voin ottaa "onkeeni" niistä asioista joita minulle on näytetty. Olinpa elänyt heinä tai en.
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #81 : 20.08.2006 10:22:04 »

Olen minäkin tutkinut, mutta huomasin, ettei se vie minua mihinkään. "Ken haluaa tietää tulevaisuuden, se tarkkailkoon tämän hetkisiä ajatuksiaan."  :Smiley
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #82 : 20.08.2006 10:33:10 »

Minä uskon siihen, että meille näytetään asiat niinkuin ne on meille helpointa ymmärtää ja omaksua. Jos egomme vaatii sitä, että menneistä elämistämme tähän päiväänkin vaikuttavat asiat olisivat helpoin selvittää vaikka nyt jonkun suurhahmon muodossa -meille näytetään asiat niin.

Tuota..., kenen oletat näyttävän asiat meille niin?

Vai onkohan kyse siitä, että näemme valitsemallamme tavoin
osioita laajasta ja kokonaisvaltaisesta näkemisestämme.

Jolloin kenen hyvänsä jossakin aika-avaruus-kohdassa
parhaillaan meneillään oleva elämä voikin toimia elämysikkunana muille.

Riittäen, että yksi niitä kokee niin kaikki voivat ne läpikäydä
toisellakin tapaa versioiden... smitten

Todellisuus-kuvitelman ollessa muunneltavissa uudelleen ja uudelleen.

Viittaan siihenkin, kuinka suurella tunteella ja paatoksella
suurten historiallisten elämändraamojen läpikäyminen on mahdollista
- aivan kuin itse olisi... ne elänyt.

Kokoavan Ikuisen Itsen näkökulmasta tarkasteltuna.

coolsmiley

tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #83 : 20.08.2006 10:39:20 »

Tuota..., kenen oletat näyttävän asiat meille niin?

Vai onkohan kyse siitä, että näemme valitsemallamme tavoin
osioita laajasta ja kokonaisvaltaisesta näkemisestämme.

Jolloin kenen hyvänsä jossakin aika-avaruus-kohdassa
parhaillaan meneillään oleva elämä voikin toimia elämysikkunana muille.

Riittäen, että yksi niitä kokee niin kaikki voivat ne läpikäydä
toisellakin tapaa versioiden... smitten

Todellisuus-kuvitelman ollessa muunneltavissa uudelleen ja uudelleen.

Viittaan siihenkin, kuinka suurella tunteella ja paatoksella
suurten historiallisten elämändraamojen läpikäyminen on mahdollista
- aivan kuin itse olisi... ne elänyt.

Kokoavan Ikuisen Itsen näkökulmasta tarkasteltuna.

coolsmiley

Ajattelen nyt ihan meitä itseämme... Näemme asiat niin kuin ne olisivat meille helpoin ymmärtää. Ja toki enkelimme ja oppaamme ovat mukana noissa näytöksissä myös  angel smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #84 : 20.08.2006 10:50:44 »

Niinpä!  smitten

Minulle pälkähti päähän vaikutelma siitä,
kuinka enkelioppaat heiluttelevat "käsissään" heijastavia peilejä
- sellaisia, joilla näkee lukkiutuneiden näkökulmiensakin taakke...

buck2  angel  Shocked   ...
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #85 : 20.08.2006 10:58:43 »

Niinpä!  smitten

Minulle pälkähti päähän vaikutelma siitä,
kuinka enkelioppaat heiluttelevat "käsissään" heijastavia peilejä
- sellaisia, joilla näkee lukkiutuneiden näkökulmiensakin taakke...

buck2  angel  Shocked   ...
Grin Niinhän ne taitavat tehdäkin!!  smitten smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #86 : 20.08.2006 11:10:18 »

Vaikka todellisuudessa olisimmekin eläneet ihan "taviksen" elämän.  Wink

Toisaalta maapallollemme on tällä hetkellä inkarnoitunut paljon mestareita, jotka auttavat meitä uuden energian aikoihin. Näinä heräämisen aikoina moni "vaikuttava sielu" alkaa muistaa syntyperäänsä ja työstää elämäntehtäväänsä. Siksi näitä suuria inkarnaatioita alkaa pompsahdella ihmisten tietoisuuteen. Toisaalta moni nyt inkarnoitunut mestari on vasta lapsi meidän maailmassamme ja ajassamme, joten voimme vain jännittyneinä odottaa millaisista regressioista he muutaman vuoden päästä täällä keskustelevat.  Grin

Minä ainakin ammennan menneistä -ja niistä suuristakin inkarnaatioista -vain sen oppiläksyn nostamatta sen suurempaa asemaan silloista henkilöitymääni. Ajattelen, että sillä mitä olen ollut on merkitystä vain siitä mitä olen nyt ja miten voin ottaa "onkeeni" niistä asioista joita minulle on näytetty. Olinpa elänyt heinä tai en.

Aivan.  coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #87 : 20.08.2006 12:05:35 »

Häiriköikö nuo henkiolennot teille kovastikin? Kun minulle niistä ei mitään harmia.
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #88 : 20.08.2006 12:10:54 »

Häiriköikö nuo henkiolennot teille kovastikin? Kun minulle niistä ei mitään harmia.

Ei minulle ainakaan. Minullekaan ei ole henkiolennoista mitään harmia.
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #89 : 27.08.2006 13:30:58 »

Kerran olen henkiolennon nähnyt, eikä siitä ollut harmia. Jos näkisin uudelleen, niin pistäisin purkkiin tutkittavaksi. knuppel2
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  

Siirry: