Helinä!
Pr
sekä Pr
ovat tulossa Rx
lle.
Myös Tr
seilailemassa Rx
:lle.
Aiemmin mainitsin:
Pr-h:ssa 9, mutta Rx h12:ssa.
Kysymäsi
Pr
Pr
Rx 5h:ssa. Rx
on Rx h 2:ssa.
On tää nii miälenkiintost, että...
Yhteenveto
Lähetetty: tänään kello 13:07:44Kirjoittanut: t.touhula
Lainaus
Lainaus käyttäjältä: helinä - 24.11.2007 22:23:44
Hei t.touhula
Tunnetko olosi energiseksi, uutta alkua ja intoa täynnä?
Tuntuuko se siltä?
Minua niin sekoitti tuo Kheiron - koen sen niin voimakkaana - vaikka ehkä se on sitä vain minulla...
(Vihdoin sain tämän lainailun toimimaan.)
Juu Helinä!
Virtaa on ja uusia oivalluksia vaikka muille jakaa. Uusi elämänjakso on selvästi alkamassa/ -nut. Jotenkin olen enemmän sinut nuoremmalta iältä itseni kanssa. Eli se virta on palannut, jonka koin niin kovin omakseni ennen rajua burnout'ia, joka kesti enemmän kuin lääkäri määräsi
. Heh!
Mukavinta ovat juuri nuo hoitavat oivallukset. He, jotka ovat pyrkineet käyttämään minua hyväkseen, ovat pudonneet /-ttautuneet kelkasta. Rakentavat asiat ja ihmiset ovat tulleet takaisin ja ottaneet 'ulkoisen omantunnon' paikan elämässäni. Ja sehän sopii minulle.
Toivon, ettei kenenkään tarvi kokea loppuunpalamista, koska silloin jos koska on sokea oikealle auttamiselle. Hyvää tarkoittavat ihmiset tuntuvat burnoutin keskellä taistellessa vain häiritseviltä, koska muistuttavat energian keskittämisestä oikealla tavalla, jotta eheytyminen olisi nopeaa ja toimivaa. Mutta kun jokainen ihminen on omanlaisensa ja siten ottaa vastaan vain sen tiedon, johon kulloinkin on valmis, niin....
Mutta: Aika (24??.11.07, jolloin kirjoitin tuon progressio-litanian, oli selkeästi taitevaihe. Silloin aloin lukea tulevaisuuttani, kuin se olisi joku ikivanha ja arvokas texti (Niitä kun tavaan niin hiton mielelläni.) Ja niin kuin muutkin textit, alkoi sekin toimia elämässäni. Ihmiset, jotka aiemmin imivät elinvoimaani, hävisivät kuin lehahdus Saharan tuulissa.
Tottahan se sattuu, jos pitkä ystävyys katkeaa. Mutta ystävyys, joka on muuntautunut voimien imuksi saa mennäkin. Toki jokainen heistä haukkui mennessään. Minussahan se 'vika tietty oli', kun en suostunut olemaan toisten dynamona. Just juu ja PAH!
Unetkin alkoivat kertoa omista sisimmistä asioista ja asioihin tuli vauhtia. Moni paikallaan junnannut juttu löysi uomansa. Nykyisin on sikahyvä olla. Puheeni kuullaan sellaisena kuin sen sanon, eikä niinkuin tahdotaan. Tökkijöitä en aikoihin ole oveni takaa löytänyt. Naapurin koirakin loistaa kuin kristalli, kun tapaamme käytävällä tai pihassa. Lapset sitä häiriköivät päivällä, kun isäntäperhe on töissä. Riittää kun avaan oveni (tietty vain, jos olen kotona - käyn usein työpäivinäkin, kun tie seudulle johtaa) ja sanon, että 'Kaikki on ihan hyvin. Niin ja niin kauan vielä ja sitten emäntä tulee kotiin.' Wuff-vastaus on levollinen. Ja taas elämä jatkuu.
Vilkaisin noita proge-merkintöjä marraskuulta. Pr-Kuu natal-huoneessa 12!!! Tottavie. Niinhän se. Mennyt hyväntuulinen ja energinen, virtaileva elämä on palannut. En voi moittia
!
Khironista vielä: Se on hyvin vahva natal-kartallanikin. Kaikki Khiron-transiitit kyllä huomaan elämässäni. Jotain 'hoitoa' suon itselleni tai toisille, sekä saan hoitoa muiltakin silloin. Että ei sekään hassumpaa.
Marsin kuviot kyllä aiheuttivat (=nostivat esiin) pieniä sanaharkkoja, missä totuudentorvena sain olla, mutta pahana ei niitäkään ole syytä kokea tai muistaa. Puhdistushan on ollut kuin 'Andy'llä ennen. Ikäänkuin räjäytti henkisen lian pois. Rakas Mars. Olenhan Aurinko-Oinas sekä Rx että sideerisenä.
Mutta mutta... Kaikki kiva loppuu aikanaan. 3 litrainen V8 kuulemma kehrää jo pihalla. Se on menox nyt taas. Työ kutsuu. Oikeen koppiautolla.
Niin naisellista!