Progressiivinen
11 huone ja aivan uusi maailma vanhempainyhdistyksineen on avautunut esikoisen koulutaipaleen alun myötä.
Keväällä proge
siirtyy leijonasta neitsyeen. Jänskättää
.
Sangviinikko, olisin kysynyt sinulta, että mikä muuttuu niin paljon sitten kun kuu siirtyy Neitsyeen?
Kyselen paljon kun yritän samalla kovasti oppia.
Olen vielä ihan pöljä näiden taivaankappaleiden kanssa mutta hiljaa hyvä tulee..... jos tulee.
Lucanne,
Näinhän se on että alussa tämä uusi mielen ja ajattelun työväline, astrologia, aiheuttaa ihmettelyjä. Kyllä se sieltä avautuu. Pikkuhiljaa. Olen "harrastanut" aktiivisesti astrologiaa reilu 10 vuotta ja todennut sen erittäin käyttökelpoiseksi. ihan jo käsitteenmuodostustasolla. Ikkuna, josta katsoessa näkee aivan erilaisen maailman symboleineen.
Pahasti on päässyt pesiytymään tämä ihan mielen rakenteisiin.
No joo.
Mutta siis tuo proge
siirtyy leijonasta neitsyeen keväällä. Seikkaili 10. huoneessa eli uran ja ammatin huoneessa ja
merkissä kun olin näkyvästi esillä työpaikalla. Sain vapaasti toteuttaa luovia ideoitani ja ikäänkuin paistatella auringossa. Tähän ajankohtaan liittyy myös kunnian ja tunnustuksen saaminen/ansaitseminen työpaikalla.
Viime keväänä tuo proge
siirtyi 11. huoneeseen. Tällöin kypsyi päätös tyttäreni koulumuodosta joka ei ehkä ole se tavanomaisin, mutta sisältää paljon aktiivista vanhempainyhdistystoimintaa. Tämä on tuntunut erittäin hyvältä ja luontevalta.
Nyt valloittava ja kunnianhimoinen
siirtyy pikkutarkkaan ja kriittiseen
merkkiin.
Pikkuisen on ilmassa närää siitä että vanhemmat ovat niin kovin erilaisilla panoksilla mukana...
Ja kun yksi ei osallistu, työllistää se muita enemmän.
Eipä silti. Taakka tämä ei ole edelleenkään, kunhan olen huomaavinani epäkohtia... Ehkä keväällä vasta konkreettisemmin, ylityksen ollessa tarkka.
toinen mahdollisuus olisi tietysti tämä kouluttautuminen, mikä on pyörinyt mielessä jonkinaikaa, mutta tilaisuudet ovat puuttuneet.
Proge
saattaisi olla hyvää aikaa analyyttiselle opiskelulle. :