Proge kuu skorpparin todella huomasi. Vaikka en silloin vielä tiennyt astrologiasta, mutta jälkeenpäin se oli ihan selvä. Minä elin silloin teinivaihettani, jota
tr. vielä sopivasti maustoivat. Tulos oli aika intensiivinen ajanjakso.
Minä olen myöhemmin tehnyt yötöitä, pr. kuu kauris aikana sitä oli aika homma tienata rahat ja niitä töitä teki mitä opiskelijana sai. Olin siivoomassa monta kesää ja varastossa. Mutta sitten kun pr. vesimies tuli mukaan kuvioihin niin jotenkin kyllästyin siihen pennien laskemiseen ja
halusin tehdä jotain muuta ku perusduunari hommaa varastossa. Menin puhelinmyyjäksi.
Eihän siitä mitään tullut, taloudellisesti se kuukausi oli ihan katastrofi, mutta minulla oli hauskaa.
Jaksoi sitten kiltisti taas raataa varastossa.
Voi niitä aikoja. Ilmeisesti tuo pr. vesimies oli aika hyvä match rx kalojeni kanssa. Kaipaan sitä kokeilunhalua ja rohkeutta. Hyvin erilaista kuin jousimiehellä, siinä on aina jokin selvä ideologia tai ajatus takana, mutta vesimies vain menee ja kokeilee, jos huvittaa.
Hmm, Härkä seuraavaksi, olen jo kokeillut kaikki portviinitkin, ainakin ne hyvät, olen syönyt michelin tähti ravintolassa... Ehkä minusta tulee hortonomi.
Ai niin ja kyllähän se huonesijaintikin varmaan jotain tekee, mulla pr. kartalla kuu menee nyt 10. huoneessa ja jotenkin se on nousu ravulle
kiusallinen sijainti.
edit: niin, kauriin huone...