Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: auttajalistan päivi fritz  (Luettu 6480 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 06.08.2006 13:41:29 »

minusta tuntuu että minulla juuri meni 34 euroa hukkaan  Cry

hän ei osannut vastata asiaan mitä kysyin -asian olisi varmasti pitänyt näkyä sillä kyseessä on erittäin epätavallinen ja elämää mullistava asia...ja hän kertoi monia asioita jotka eivät edes voi pitää paikkaansa  Sad
esim. että miesystäväni ja minä kuljemme autolla...mitä ei ole koskaan tapahtunut !

ja että heikko kohtani on muka selkä kun minulla ei koskaan ole ollut selkävaivoja ja heikot kohdat löytyy aivan muualta  Embarrassed

eli harmittaa tosi pahasti  Sad onko kenelläkään parempia kokemuksia?
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 07.08.2006 05:38:46 »

Cry
tallennettu

astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 07.08.2006 09:22:21 »

Kurja juttu!
Olen pahoillani!  Tiedän tunteen, että harmittaa, kun on ensin odottanut kovasti saavansa vastauksia ja luottanut toiseen ja sitten joutuu pettymään pahasti.
En ole koskaan käynyt selvännäkijällä, joten en voi sinulle ketään suositella
mutta halusin vain lähettää lohduttavan ajatuksen....

~~lohduttava ajatus~~
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #3 : 07.08.2006 10:28:32 »

Olen ollut samassa tilanteessa, kaipaan kipeästi neuvoja ja vastauksia, mutta pikkuhiljaa olen oppinut luottamaan yläkerran neuvoihin ja vastauksiin. Kärsivällisyyttä vain.  Smiley
tallennettu
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 07.08.2006 18:18:49 »

kiitos teille vastauksista  Smiley jos jollain on kokemuksia tästä "selvänäkijästä" niin olisi kiva kuulla.

tiedän että selvänäöllä ei ole mitään tekemistä astrologian kanssa, eihän? kyseinen tyyppi selvästi "tulkitsi" kuun ja venuksen asemia kartallani ja sen perusteella päätteli millainen olen -näin heti mistä oli kyse ...eli hän ei oikeasti "nähnyt" mitään, vain tulkitsi karttaa  Embarrassed
tallennettu

Aniel
Vieras
« Vastaus #5 : 12.08.2006 10:37:27 »

Kuules, mä olen käynyt useamman kerran selvännäkijällä, en puhelimitse, kun en luota kaukojuttuihin tarpeeksi.

Osa jutuista on toteutunut, osa ei. Aisitisin sen niin, että selvänäkijä aistii senhetkisiä energioita, mutta jos ihminen on kovin tuulispää ja käyttää vapaata valintaansa tehokkaasti, kuten minä, niin ei kukaan voi pysyä näiden valintojen perässä.

Sitten taas, jos kyseessä on ihminen, joka osaa suojata itsensä voimakkaasti, tai on itse energiatyöläinen (kuten ystäväni), tai ei luota toiseen jostain syystä, selvännäkijä kieltäytyi puhumasta ja kehotti tulemaan uudelleen. No, ystäväni ei koskaan mennyt takaisin.

Itse en enää aio sekottaa päätäni näkijöillä. Niihin sanoihin jää helposti jumittamaan, ja minulla on mennyt 3 vuotta, että olen aktiivisesti pyrkinyt unohtamaan nämä "ennustukset".

smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: