Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rapumiesten leikit....?  (Luettu 13441 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #15 : 24.10.2006 01:55:21 »

Niin ne ravut ovat aika usein venus-kaksosia kun se merkki pönöttää siinä vieressä ja kun on johtava tunteen merkki niin kyllähän se maistuu... mua aina jotenkin huvittaa kun ravuista yritetään leipoa pullantuoksuista poikaystävää ja perheen isiä... rakkausasiat kulkevat kuitenkin venuksen kautta ja rapu, venus ravussa tai härässä taitaisi olla uskollisuuteen taipuvaisempi kokelas  Kiss

tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Because you never saw your eyes like I did...

Profiili
« Vastaus #16 : 24.10.2006 02:24:56 »

Rapumiehet ovat mitä parhaimpia ystävinä. Ihastuminen heihin tai heidän ihastuminen sinuun voi ollakin jo vähän haastavampaa, jos tunne ei ole molemminpuoleinen.

Mutta tosiystäväksi ravun saaminen on omalla kohdalla ainakin ollut niin kallisarvoista, että häntä en ikinä antaisi pois! smitten

Vaikka itse olen myös rapu, mun kohdalla kyllä ei kannata suhdetta lähteä rapuihin perustamaan. Siitä tulis yhtä vuoristorataa.. crazy2 knuppel2 Tai sit täytyis olla joku tosi jalat maassa/poikkeus -yksilö.

Itse ainakin rapunaisena olen alussa ujompi, flirttiä voi olla kunhan ei mee liian überiksi ja kikkailuksi. Mutta jäänmurtumisen ja alkukankeuden jälkeen siellä alla on tulivuori...
No, tultahan kartalta löytyy muutenkin. Heti nousuna jouskari, venus Leo, kuumentaa toimintaa ihan sopivasti  2funny

Topaasi
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
christa88
Vieras
« Vastaus #17 : 31.10.2006 17:33:44 »

aika mielenkiintoista! jos jotkut on tavannu rapu-tyyppejä jotka on ollu maailman ihanimpia typpejä niin jotkut(monet) on ollu pelimiehiä. mut jos venus on kaksosissa niin ehkä se selittäää asian. painotus EHKÄ.

hmm tiedän yhden raputyypin, ensin se vaikutti pitävän minusta sillai, mut sit asia muuttui. En ymmärrä tyyppiä, ensin se vaikuttaa olevan kiinnostunut mut ei kuitenkaan sittenkään. Tosi paskaa tyyliä että leikittelee ihmisten tunteiden kanssa....ja kalojen ja rapujen pitäis jotenki sopii yhteen. sit yks toinen rapu tyyppi vaikutaa olevan vähän kypsempi ja sillai mukavampi. et kai ne on kans kaikki on erilaisia ja ei kaikki ravut oo pelureita vaikka siltä vaikuttaa et moni on. kiinnostavaa lukemista tosiaan!!!  Smiley Wink smitten
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #18 : 02.11.2006 04:50:45 »

hmm tiedän yhden raputyypin, ensin se vaikutti pitävän minusta sillai, mut sit asia muuttui. En ymmärrä tyyppiä, ensin se vaikuttaa olevan kiinnostunut mut ei kuitenkaan sittenkään. Tosi paskaa tyyliä että leikittelee ihmisten tunteiden kanssa....Smiley Wink smitten

Venus kuvastaa tapaa jolla henkilö rakastaa/rakastuu. Kaksoset ovat kevyt, ilmava, leikkisä, älykäs/älyllistävä, sukkela ja lyhytjännitteinen. Venus kaksonen elää täysillä tässä hetkessä, että silloin kun tuntui että hän piti sinusta sillai niin hän oli aivan varmasti tosissaan eikä jättänyt ilmaisullaan (kaksonen->merkurius->ilmaisu-> kommunikaatio)sinua tippaakaan kylmäksi. Jos keneltä niin  venus kaksoset voi odottaa kauniita sanoja. Hankalaahan tässä on se, että yhtä nopeasti kun hän ihastui sinuun niin aivan yhtä nopeasti hän ihastuu naapuriin ja kaksosellahan on aina kaksi vaihtoehtoa. Hurjimassa tulkinnassa jonka eräs amerikkalainen astrologi on kirjoittanut väitetään, että venus kaksonen on ainoa merkki joka pystyy olemaan rakastunut kahteen(tai jopa useampaan) henkilöön samaan aikaan....  smiley6600 smiley6600
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: