Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Läheisriippuvuus  (Luettu 21890 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
blix
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #30 : 30.09.2007 11:22:00 »

No vielä aiheesta. Läheisriippuvuushan joukko aivan toimimattomia käyttäytymismalleja. Läheisyys on tosi ihanaa niin kauan kun se ei ala ahdistaa ja riippuvaisia me ollaan aina enemmin tai vähemmin toisistamme. Ongelmia syntyy silloin kun aletaan lyöttäytyä yhteen pahaa ulkomaailmaa vastaan ja ylisuojelemaan ryhmän jäseniä. Ja mikä on ensimmäinen ryhmä, no perhe tietenkin ja siksi ne ongelmatkin syntyvät  aikaisin ja ovat vaikeita poistaa.

Luulen että tätä tarvittiin että palasin Suomeen ottamaan asioistani selvää. Nyt lähden paljon keveimmin mielin, koska jätin siellä asuessani paluun mahdolliseksi vaihtoehdoksi, eli on paikka minne mennä. Ja tietystikin siellä on omat ongelmansa, mutta jotka ei minulle kuulu, eikä niitä välttämättä kauheesti mainoistetakaan ja salataan aivan samalla tavalla, kuin tämä Suomessa vellovakin läheisriippuvuus ongelma.

Hyvää päivänjatkoa ja jaksamista.  Smiley Smiley
tallennettu

Punainen Sähköinen Maa
Tuli-Koira

Jos laivasi ei tule satamaan niin souda.
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #31 : 10.11.2010 20:41:49 »

Olen oikeastaan koko elämäni kärsinyt ahdistuksesta ja ollut välillä masentunut. Nyt tätä vyyhteä on alettu purkaa ja sieltä nousi esiin läheisriippuvuus. Vilkaisin karttaani ja sieltähän löytyivät muunmuassa  aurinko aspect_squ kuuneptunus aspect_squ kuu ja neptunus aspect_con aurinko.

"Jännää" että tämä asia nousi esiin nyt kun on päällä  pluto aspect_con aurinko.Wink Liittyvätköhän ensi kevään uranus aspect_opp kuu ja sen jälkeen  uranus aspect_squ aurinko samaan syssyyn, jää nähtäväksi.

Koen kuitenkin, että kun olen tietoinen tästä, pystyn käsittelemään asiaa ja muuttamaan toimintatapoja ja ehkä jonain päivänä pääsen koko läheisriippuvuudesta. Täältä tullaan elämä!
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: