Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten muut ihmiset suhtautuvat mielenkiintoosi astrologiaa kohtaan ?  (Luettu 27909 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilja
Satunnainen astroilija
*

~ Vain unelmilla on siivet ~

Profiili
« Vastaus #15 : 10.11.2005 19:14:03 »

Mulla mun kaikki läheisimmät ihmiset ei usko ollenkaan noihin horoskooppeihin, eikä ne oikein tajuu kun mä mitä oudoimmissa tilanteissa naurahdan ja sanon: "Jaa, sä olitkin kaksonen?" Tai jotain vastaavaa. laugh Mun luokkalaiset pojat pitää sitä lähinnä huvittavana kun kyselen aina kaikkien horoskooppeja Grin Äitini pitää horoskoopeista, mutta vain sillä tasolla että selailee suunnilleen päivän horoskoopit naistenlehestä ja lukee ehkä joskus harvoin jonkun horoskooppikirjasen. Se on sääli kun ei ole ystäväpiirissä ketään, joka harrastais horoskooppeja Cry Olisi mukava jutella miten hyvin ne pitääkin paikkansa melkein kaikkien suhteen.
tallennettu

~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~
Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
Morgaine
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 10.11.2005 19:25:48 »

On valittava tarkkaan, kenen kanssa ja mistäkin keskustelee. Astrologiset intressit saavat hyytävän kohtelun asiaan tietämättömästi suhtautuvalta, epäluuloiselta ja astrologiaa huuhaana  :crazy2:pitävältä taholta. Ainahan se elämässä näin on, mietittävä kelle mitäkin kertoo. Astrologia on herkkä alue, jolla taapertaa asiaan intohimoisesti suhtautuvia ja asiaan syvällisesti perehtyneitä. Aina alueelle eksyy myös tyyppejä, jotka kauhistelevat ja ilmaisevat oudoksuntansa niin vahvasti.
Astrologia on hieno apuväline elämän karikoita  :vesta:kierrettäessä, avoimille ulapoille suunnattaessa. Muut voivat innostaa lisää tai sitten masentaa ja musertaa (yrittää ainakin) innostuneen mielen.
tallennettu
Lilja
Satunnainen astroilija
*

~ Vain unelmilla on siivet ~

Profiili
« Vastaus #17 : 10.11.2005 20:08:05 »

Harvinaisen hyvin sanottu. police
tallennettu

~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~
Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #18 : 07.12.2005 08:33:43 »

Tuli tässä mieleeni vain sellainen asia, että millaisia suhtautumisia olette saaneet muilta ihmisiltä kun olette kertoneet kiinnostuksestanne astrologiaan ? Minulla on muutama kaveri joiden kanssa juttu asiasta luistaa, koska ovat itsekin asiasta kiinnostuneita, mutta suurin osa varsinkin miespuoliset näyttävät pitävän sitä hölynpölynä johon naiset voivat sotkeentua eivätkä sen jälkeen uskalla enää hengittääkään jos horoskooppi ei siihen anna lupaa  Smiley
Minua kyseiset huomautukset eivät ole haitanneet, koska olen sitä mieltä että se on jokaisen oma asia mistä pitää ja oma asia haluaako uskoa kaikkea mitä lukee.Minusta kun astrologia on mielenkiintoinen lisä oman itsensä tuntemisessa ja kun taidan muutenkin omata hiukan vahvemman itsetunnon en ole moisten huomautusten takia jaksanut stressiä ottaa Smiley.
Olisi kiinnostava kuulla millaisia kokemuksia teillä muilla on  Cheesy

Meininki on kaksijakoista jotkut naureskelevat ja toiset taas eivät!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Miisu67
Kohtuuastroilija
**

Voimariimu: Fehu

Profiili
« Vastaus #19 : 07.12.2005 09:35:43 »

Monet suhtautuvat hyvinkin kiinnostuneesti. En voi sanoa, että mitenkään aktiivisesti otan asiaa puheeksi, mutta jos joku asia mukavasti sivuaa, niin saatan hyvinkin kertoa jonkin astrologisen pointin. Kerron mieluusti, miksi harrastan astrologiaa, jos siitä kysytään. Näin tapahtui mm. yhdessä työhaastattelussa ja pienen mielenkiintoisen keskustelun kävimme haastattelijani (mies) kanssa! Myös ennustamiseen liittyvät kommentit haluan oikaista, koska se ei ole tämän homman juju.
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Dorian
Kohtuuastroilija
**

ylämäkialamäkiylämäkialamäki

Profiili
« Vastaus #20 : 07.12.2005 11:38:47 »

Aivan se ja sama. Saavat pitää hulluna tai minä tahansa.  buck2 Ei vaikuta tähän omaan harrastukseeni millään tavalla. Vaikka sanoisivat mitä.

Tämä astropuuhailu on tasan tarkkaan minun juttuni, ja muut saavat harrastaa vaikka jalkapalloa.  uglystupid2

Onhan tässä kaikenlaista kuultu.
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 07.12.2005 14:24:21 »

Monet ystäväni ovat itsekin kiinnostuneita astroiluista.  Kiss

Sitten taas ne läheiset ja tutut, jotka elelee "maanläheisemmin", sanoo helposti: Kuules, en minä noihin usko, mutta voisitko katsoa sitä tai tätä. Etenkin miehet toimii usein näin. Ja juuri suhteen aloittaneet, olen saanut tehdä paljon compo-karttoja.

Olenkin huomannut, että oma julkinen astrohommailuni toimii parhaiten ihan ummikkojen kanssa. Jostakin kumman syystä. En kuitenkaan tee mitään "käännytystyötä", pois se minusta! Taidan vaan itse olla niin jalat maassa -tyyppi, että sanoma menee juurenruohotasolle perille.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 08.12.2005 18:10:39 »

Mieheni suhtautuu "varmuudenvuoksi" hiukan huvittuneesti, mutta sen takaa pilkottaa selvästi kiinnostus asiaa kohtaan. Parhaan tyttökaverin kanssa keskustellaan sillepäälle satuttuamme kovastikin, mutta noin yleisesti ottaen, en paljolti asiaa mainosta. Jos joku kysyy, niin kerron sitten....

Smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**

Minähän se siinä...

Profiili
« Vastaus #23 : 08.12.2005 19:12:30 »

Hih Hii ! laugh Aiheuttaa hilpeyttä enimmäkseen. Kysyvät olenko "vähän hurahtanut "? crazy2
Eipä siitä juurikaan mulle ole haittaa. Astrologia vaan kiinnostaa mua ja sillä sipuli. smitten
On toki sellaisiakin "ystäviä" jotka kyselee kiinnostuneena, josko voisin heillekin jotain kertoa.
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
nataraja
Kohtuuastroilija
**

On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.

Profiili
« Vastaus #24 : 08.12.2005 19:17:36 »

On ihmisiä, jotka osaa viedä sen "kiusaamisen" harvinaisen ärsyttävän pitkälle... Kuten muuten ihana ja kultainen poikaystäväni tulee "tökkimään ilmatilaani" ja kysyy että oonko sun lumikolan päällä, kun harjoittelen aurani näkemistä tms.. Ja jos asiaa yrittää selittää, niin asia vaan pahenee.. Onko muilla ymmärtämättömiä kumppaneita?Huh?
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #25 : 08.12.2005 20:01:25 »

On ihmisiä, jotka osaa viedä sen "kiusaamisen" harvinaisen ärsyttävän pitkälle... Kuten muuten ihana ja kultainen poikaystäväni tulee "tökkimään ilmatilaani" ja kysyy että oonko sun lumikolan päällä, kun harjoittelen aurani näkemistä tms.. Ja jos asiaa yrittää selittää, niin asia vaan pahenee.. Onko muilla ymmärtämättömiä kumppaneita?Huh?

Minä ainakin olen sitä mieltä, että se on aikamoinen onni jos se "ymmärtävä" kumppani on sattunut vierelle Cheesy.Eniten olen nähnyt tilanteita joissa astrologiasta todella kiinnostuneita kiusataan tai sitten kumppani on äärimmäisen kiusaantuneen näköinen jos asiasta puhutaan, mutta onhan niitä poikkeuksia  Smiley.Ehkä siksi minäkään en monta asiasta kiinnostunutta tiedä, koska asenteen tietäen monikaan ei siitä viitsi paljon porista ja yleensä se kiinnostus astrologiaan tulee sitten ilmi sattumalta  Wink.Minun mieheni ei välitä astrologiasta pätkääkään, hänen mielestään se on täyttä huuhaata, mutta antaa minun kuitenkin rauhassa touhuta omien harrastuksieni kanssa siihen pahemmin puuttumatta ja minusta se on viisautta se  Smiley.Toisinaan kuuluu pikku kiusoittelua, kuten että "mitäs ne tähdet nyt sanoo jos lähdetään ostoksille tms?", mutta sehän tuo pieni leikinlasku vain piristää päivää  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Mimia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 22.12.2005 12:24:11 »

Yleisin suhtautuminen miun astrologia kiinnostukseen ilmenee niin, että tulee epämääräisiä naurun tyrskähdyksiä ja perään komentti, että "No voisitko sitten ennustaa jotain ?". Siinä vaiheessa miulla nousee karvat pystyyn. Ärsyttää, kun suurin osa ihmisistä on siinä uskossa, että astrologia on pelkästään  jonkin sortin "ennustamista"!!  tickedoff

Epäluuloja saan kyllä kohta vielä vähän enemmän, koska kuukauden päästä alan tekemään opinnäytetyötä, jonka aihe on astrologia. Nyt olen saanut jo koulussa opettajilta kummastuneita katseita ja aiheeni vähättelyä. Mutta ei se minuu nyt niin kauheasti häiritse. Siinä vaiheessa, kun joku alkaa arvostelemaan aihettani, niin ajattelen vain mielessäni, että tuo ihminen ei vain tiedä astrologiasta pahemmin mitään. Että hänelle astrologia on varmaankin sama kuin joka viikko ilmestyvän nimeltä mainitsettoman juorulehden viikkohoroskooppi.  buck2

Poikaystäväni suhtautuu astrologiaan huumorilla, ja hän ei usko siihen laisinkaan, mutta silti hän kunnioittaa miun "uskoa". Äitini on oikeastaan ainut joka ymmärtää minuu  smitten, mutta se johtuu siitä, että hänhän minut aiheeseen alkuperin tutustuttikin. Sitten löytyy muutamia ystäviä, joita hieman aihealue kiinnostaa, mutta heti kun joku asia ei täsmää, niin usko menee samantien.
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #27 : 22.12.2005 13:22:39 »

Jotkut luulevat mun harrastavan voodoota, mutta alkaa vähitellen häiritä lähipiirin tapa tulla kyselemään multa elämästään (tyyliin miten voi ottaa yhteyden edesmenneeseen isoisään, millaiset mahikset kenelläkin on kenenkin suhteen, jne.) aivan kuin minä mistään tietäisin. Jotkut kavereistani ovat perehtyneet kiinalaiseen tai japanilaiseen astrologiaan ja he kysyvätkin nimenomaan tieteistä, mutta ne muut...argh. santa_rolleyes
tallennettu
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**

"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."

Profiili
« Vastaus #28 : 03.04.2006 11:33:53 »

Minun astrologiaharrastus on vielä todella alkutekijöissään.  idiot2

Mutta olen saanut paljon itselleni noista tulkinnoista ja keskusteluista täällä foorumilla. Parhaille ystävilleni olen kertonut, miten tämä on avannut ymmärtämään itseäni. Ja saanut heidät mukaan tilaamaan omia tulkintojaan, joista sitten keskustelemme ja ihmettelemme, kuinka joku voi tietää minusta noin paljon!. Nuorin siskoni sanoi muutama päivä sitten, että jos hän ei tuntisi minua "järkeväksi", niin pelkäisi, että minä olen jotenkin hurahtanut. Vaikka hänenkin pikatulkintansa piti täydellisesti paikkansa. Mutta on uskovainen ja tietenkin astrologia on hänen mielestään pelottavaa humpuukkia.  Huh

Miehelleni olen joskus tulostanut sen pikatulkinnan kartan perusteella. Muutoin emme ole keskusteleet asiasta. Kyllä minä vielä joskus hänelle sen tilaamani parisuhdetulkinnan näytän...  smitten
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #29 : 03.04.2006 14:43:02 »

Hei

Minulla on ystäväpiiri ja tuttavat "tottuneet" ajatusmaailmaani, johon kuluu myös astrologia.
Kyllä minä muistan ajan kun aloin tutkimaan ja viettämään enemmän aikaa näiden asioiden kanssa, kuinka alussa moni oli  uglystupid2.

Ystäväpiiri on aikalailla muovautunut luonnostaan samanhenkisiin ihmisiin angel

Mies....alussa piti asiaa "pelleilynä ja naisten umutuksena", mutta nykyään on asioista melko kiinnostunut ja utelias angel

Eihän näillä asiolla ketään loukata, eikä panetella ja jokainen päättää mihin uskoo ja mihin ei Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: