Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lasten suusta iltojen iloksi  (Luettu 50967 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #30 : 18.03.2007 16:45:53 »

Tänään tulimme äänestämästä ja pikku- skorpioni muisti yht'äkkiä kuinka hauskaa oli kesällä isin kanssa vesipuistossa isossa vesiliukumäessä.

Sanoin että tuskimpa ensi kesänä ehditään ainakaan samaiseen vesipuistoon (joka oli ulkomailla), joten ens kerralla kun mennään vesipuistoon niin olet jo iso poika.

Tähän poika: " Joo, minä olen silloin 90-vuotias" johon minä: "Jaa, voipi olla että isi on silloin jo kuollut..." johon poika: "No, sitten otan isin luurangon mukaan, laitan sille pipon päähän ja panen laskemaan liukumäkeä alas!"

Rankkaa huumoria pojalla, ehkäpä tyypillistä Skorpparille...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 18.03.2007 22:57:01 »

Täytyy kertoa tähän vielä yksi lukemani ja yksi kuulemani tapaus.

Ystäväni siskon pojat, muistaakseni 5 ja 3 vuotta, olivat menossa ensimmäistä kertaa kerhoon. Vanhempi pojista kysyi pelästyneenä, että "pitääkö siellä pukea itse?"
Nuorimmainen kysyi vain "Onko siellä naisia?" Grin
Äiti vastasi, että kyllä siellä on naisia, johon tämä 3-vuotias gigolon alku vain hymyili muikeasti.
Millainenhan poika on 20 vuoden päästä! Cheesy

Sitten luettua juttua:

Leevillä oli ollut 7-vuotissyntymäpäivä. Pikkusiskoa Satua varten oli pitänyt leipoa Muumimamma-täytekakku ilman kananmunaa, sillä Satu oli pahasti allerginen kananmunille.
Äiti katseli sisaruksia ja huokaisi, että "mitähän me leivotaan sitten Sadun syntymäpäiville, kun Sadulla on tuo muna-allergia?"
Tähän Leevi kiljaisi ilahtuneena "Minä tiedän! Leivotaan munaton Muumipappa!"
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 21.09.2007 17:35:42 »

Poikani huudahti eilen: "Sitten kun olen iso, ostan hevosen ja sen nimi on Lesbo!"

Embarrassed
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 22.09.2007 17:37:16 »

Tällaiseen törmäsin eräs päivä lehtä lukiessani.

Pieneltä tytöltä, olikohan 6.vuotta, kysyttiin mikä hänestä tulee isona. Tyttö vastasi: "Missi, malli tai kärpänen. Ainakin vähäksi aikaa."
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #34 : 23.09.2007 10:21:28 »

Omalla kohdalla kuultua:

Olin Savonlinnan Citymarketissa. Tullessani ostoksilta näin isän työntävän juuri puhumaan opettelevaa poikaansa kärryissä. Poika hoki "Ako! Ako!" johon isä totesi "Niin, Alkohan se siellä..."
(kiva, kun ensimmäinen opittu sana on Alko!)

Siskoni oli töissä kaupassa. Kauppaan tuli äiti pienen pojan kanssa. Poika huuta kiljaisi, että "äiti, mikä on parta?" Äiti siinä vastasi hiljaiseen ääneen ja poika kysyi "Kasvaako minullekin parta". Äiti vastasi taas jotain jonka jälkeen poika repesi iloon: "JEE! Minullekin kasvaa parta!"

Ja tässä netistä kerättyä:

Tommilla (7v) oli vatsa sekaisin antibioottikuurin takia.
Kertoili, että on ihan ripulilla.
Sivukorvalla kuulin, kun kaksoissisarensa Anu (7v) tuumi Tommille, että
"Tiiäkkös mikä tohon sun ripuliis auttaa? - Hevosen paska!"

Tämä tapahtui kaksi vuotta sitten, kun pikkusiskoni Taina, 3v, ja Saana, 6v, olivat kotona huoneessani leikkimässä. Saana kysyi minulta: "Vai mitä Karol, että prinssi alkaa r:llä?" ja tietysti vastasin: "Ei, vaan p:llä. Jos prinssi alkaisi r:llä, siitä tulisi rinssi." Pian takaani kuului, kuinka innokkaana Taina hihkaisi: "Jos se alkaisi h:lla, se olis hintti!".

Neea 2.5 v katseli ymmyrkäisenä kirkontornia ja
kysäsi äidiltään: " Äiti zoomaillaanko tuolta sitä Jeesusta.". Olen ammatiltani valokuvaaja.

Oltiin kerran mummon luona kun pikkuveljeni oli pieni. Muut olivat istumassa kahvipöydässä ja minä katsoin veljeni kanssa telkkaria. Sieltä tuli McDonaldsin mainos jossa hillui meksikolaisia ukkoja. Mainoksen lopussa ruutuun tuli se M-kirjain jossa oli olevinaan kaktuksen piikkejä. Pikkuveli karjaisi sitten kovalla äänellä sen nähdessään, että "Kahtokaa!! Karvanen ämmä!!"(M-kirjainta siis tarkotti..)

Äitini oli 3-vuotiaan hoitotyttömme kanssa saunasssa, kunnes tytön suusta yhtäkkiä pääsi seuraavat sanat "vittu mä oon sankari".

Emma 3v oli päässyt laivalle ja oli mennyt siskonsa Minnan kanssa hyttiin juomaan pillimehua. Emma katseli ikkunasta ulos ja rupesi itkemään, Minna kysyi itkun syytä ja sehän selvisi aika äkkiä. Aurinko kuulemma hukkui mereen.

Kainuussa tennareita tai muita pieniä kenkiä sanotaan lipposiksi. Pikkuveljeni oli varmaan jotain 5-vuotias, kun hän kerran etsiskeli kenkiään mennäkseen pihalle. "Päivii, Paavooo!", kuului huuto pitkin taloa. Äitimme ihmetteli ja kysyikin veljeltäni, että mitä hän etsii? Antti tähän vastaa että: "Päivi ja Paavo on kadonneet. Missä mun lipposet on?"

Tuttavan lapsen Tommyn, ollessa muutaman vuoden ikäinen hän oli saunassa äidin ja isän kanssa. Äidin ottaessa kylpytakin pois päältään, Tommy sanoi silmät pyöreinä: "Kyllä alaston nainen on pelottava!"

3- ja 5-vuotiaat tyttäreni olivat siirtyneet perhepäivähoidosta päiväkotiin ja oppineet heti uusia sanoja. Kesälomalla he istuivat papan kanssa saunassa ja isompi tokaisi: "Vittu kun täällä on kuuma!" Ja tähän pienempi: "Niin, vittu, onkin!" Papan pokka piti juuri ja juuri...

2 v. siskonpoikani katseli isoäitinsä kanssa tv.stä kauniita ja rohkeita. Ridge ja Brooke oleilivat ja lemmiskelivät todella niukoissa asusteissa allasosastollansa. Poika katseli tosi tarkkaan kuvaruutua ja hetken kuluttua tokaisi; Noilla taitaa olla saunapäivä!

Olen ravintolassa töissä ja palvelin erästä perhettä, isä tilasi pihvin , äiti kalaa ja sisko lehtipihvin, pieni poika (ehkä 4 tai 5 vuotias) tokaisi, mä sentään aion tilata jotain eksoottista ja pitkän lueskelun jälkeen tilasi etanoita.... Söi kaikki ja kiitti kauniisti ja sanoi minulle että toivottavasti seuraavalla kerralla hän saa maistaa jotain muuta vielä eksoottisempaa! Olin aivan järkyttynyt ja otettu pikku -miehen kotikasvatuksesta!

Juho 6-v tuumasi silmät suurina äidilleen, joka oli juuri tehnyt ruuan ja astellut sen poikansa eteen, "Mitä! Onks tää joku pelkokerroin?"

6-vuotias poikamme halasi minua hellästi ja huokasi: "Kyllä on ihanaa kun on isä ja äiti!" ja jatkoi sitten: "Mutta joskus kyllä meinaa mennä hermot."

Veljeni rakensi taloa. Tapetoija kävi tapetoimassa ja muistutti juuri
4-vuotta täyttänyttä veljentyttöäni, ettei uusiin tapetteihin sitten saa piirrellä. Iästään ylpeä tyttö pyöritteli silmiään ja puuskahti: "Kyllä kai nyt jokainen NELJÄVUOTIAS tietää, ettei tapetteihin saa piirrellä..!"

Kolme-vuotias Santtu katsoi lähestyvää mustaihoista miestä ja tokaisi kuuluvasti: Katso, äiti, kuinka söpö mies, ihan pimeeksi piirretty.

Olin 2-vuotiaan Roope poikani kanssa kahvilassa. Viereisessä pöydässä istui todella tyylitietoinen keski-ikäinen nainen. Lähtöä tehdessään tämä vahingossa tönäisi poikani tuolia, johon Roope kovaan ääneen tokaisi: ” jahas, mummo lähtee!”

3-vuotias lapseni oli puolustellut mummolleen kaupassa miksi niin kovasti haluaisi mummon ostavan hänellä ilmapalloja. Niistä kuulemma saa paremman elämän..

Olin kaupassa kun kuulin pienten sisarusten keskustelun. "Kato kuinka lihava täti", poika huudahti isollesiskolleen. Sisko sitten ojentamaan veljeään "Ei noin saa sanoa, ei se oo lihava, sillä on vaan pieni pää."

Olimme menossa mummoni hautajaisiin, kun kohta kymmenen-vuotias Riku mietti ääneen " Mikä on elämän tarkoitus? ja vastasi itse samaan hengenvetoon: Ensin raadetaan täällä niska limassa ja sitten kuolla kun on aikansa eläny!"

Nino, 7 v, leikki mummolassa mummon kanssa kotia. Nino oli tietenkin isä ja mummo lapsi. Oli nukkumaanmenoaika ja isä laittoi lapsensa nukkumaan. Peitteli ja toivotti hyvät yöt. Hetken kuluttua lapsi "nukahti" ja alkoi kuorsaamaan. Siihen isä että, "pää kii!"

Mikko 4 v oli kiinnostunut mistä vauvat tulevat? Lainasimme kirjastosta kirjan jossa asiasta puhuttaessa käytettiin nimityksiä "penis" ja "vagina". Seuraavana aamuna heti herättyään Mikko kysyi: "Se toinen oli Dennis, mutta kuka se toinen oli"?

Joosef ei ollut Jeesuksen isä. Siinä oli joku juttu aasin kanssa, mutta en muista mikä.
Sofie 6v.

Minä osaan raamatun, koska käyn pyhäkoulua. Joosef katosi Jeesuksen elämästä, ja minä luulen että hän hankki uuden vaimon, joka oli vähän tavallisempi kuin se Maria. Ne makasivat vierekkäin ja sitten
tuli lapsia, ihan ilman Jumalaa. Puusepät haluavat yleensä että asiat tehdään ihan tavallisesti.
Linn 9v.

Jumala teki Marialle lapsen ja painui sitten taivaaseen. Sitten Joosef sai syyt niskoilleen.
Moa 6v.

Jeesus kuoli pitkänäperjantaina. Kun hän eli, hän aina hoputti opetuslapsia, mutta kun hän oli kuollut, ne kävivät pitkälleen. Siksi sitä sanotaan pitkäksiperjantaiksi. He itkivät, mutta kyllä heistä oli mukavaakin lekotella vähän aikaa.
Kevin 8v.

Minusta tulee isona poliisi. Silloin lyön kaikkia pampulla päähän, varsinkin vanhoja happamia tätejä jotka haukkuvat jalkapalloa.
Henning 6v.

tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 23.09.2007 10:33:32 »

tyttäreni (nyt 8v)  aurinko kaksoset letkauttelee kans ihan omiaan..

vuos sit oltiin ruuhkabussissa ja olin silloin vielä sinkku, taru tokas isoon ääneen että: äiti, kyllä sun olis aika hommata ittelles jo miäs..
  buck2 eipä hävettäny..ei(pä)

muita :
-äiti, jos on itkupilli nii voiko olla naurupilli?

-äiti, kato kuinka ruma setä
-taru, se on täti , kuiskasin
-no ruma se on silti

halasin miestäi tossa muutama kk sitten, taru tokasi että te sovitte hyvin yhteen kun ootte molemmat lihavia

Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 23.09.2007 14:32:29 »

Lainaus
-äiti, kato kuinka ruma setä
-taru, se on täti , kuiskasin
-no ruma se on silti

Voi kamala! 2funny Tulee ihan mieleen kerhomuisto, kun olin jotakuinkin 6. vanha. Istuimme kuuntelemassa satua kerhotilassa, joka sijaitsee maan alla. Ainoat ikkunat olivat juuri kävelytien tasalla. No, siitäpä sitten käveli vanhempi rouva ohitse niin, että vaan jalat näkyivät, johon yksi ryhmämme pojista huusi "Kattokaa! Akka kävelee!" Kyllä nauratti Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 14.03.2008 19:52:07 »

Tänä iltana sanoin Pikku-Leijonalle että "Kuulepa, sinusta tulee isona hyvä laulaja!" 

- Johon poika:

"Ei, minusta tulee KAKKA!"   

Undecided

tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #38 : 14.03.2008 20:55:08 »

Voi kun oli hyviä juttuja!! Varsinkin Athan lainaama: "Äitini oli 3-vuotiaan hoitotyttömme kanssa saunasssa, kunnes tytön suusta yhtäkkiä pääsi seuraavat sanat "vittu mä oon sankari"."

En tiedä kehtaanko kertoa, mut pakko kun on niin hauska!

Muistan löytäneeni joskus pienenä leikkiessäni vanhempien sängyn alta käytetyn kondomin, jonka olin sitten kuulemma nostanut sieltä alta, näyttänyt kaikille ja sanonut, että "tänne sängyn alle oli jääny tällanen pitserian salaattipussi" (ennen ne salaatit kastikkeineen pakattiin sellasiin pusseihin Grin)

Sitten eräissä juhlissa aloimme siskopuoleni kanssa keksimään lempinimiä Iso sedällemme Pentille: siinä aikamme väänneltiin nimiä; penni, pelle...kunnes olin isoon ääneen huutanut, että Pentti Penis!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #39 : 14.03.2008 23:42:50 »

2funny 2funny 2funny 2funny

Vanhin tyttäreni 6v. oli keskustellut mummonsa (ex-anoppini) kanssa esikoulusta ja keskustelu siirtyi jossain vaiheessa ryhmän poikiin. Tyttäreni oli hieman kainostellen myöntänyt, että kyllä siellä itseasiassa niiden kaikkien "tyhmien" poikien joukossa oli yksi ihan kivakin. Mummo kysyi sitten hieman kiusoitellen, että oletko sä rakastunut siihen? Johon tyttäreni tuhahti, että "höpsö mummo, enhän mä nyt rakastunut ole, mä olen vaan vähän ihastunut."  2funny smitten
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor

Profiili
« Vastaus #40 : 15.03.2008 11:02:26 »

Esikoiseni piti koulussa esitelmän T-rexistä. Mainitsi mm. että T-rex kykeni yhdellä haukkauksella nielemään 200 kg lihaa: "Ajatelkaa nyt, kaksi meidän äitiä!"
Oli sitten luokka pikkasen nauranut.  Grin
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 15.03.2008 12:04:52 »

2funny
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
He|mi^
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #42 : 17.03.2008 10:03:40 »

Smiley siistejä  angel
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 17.03.2008 16:08:45 »

Tuossa käytävällä kävellessäni kuulin, miten kaksi alaluokkalasta iltapäiväkerholaista jutteli keskenään, ilmeisesti keksivät erilaisia nimiä yhden nimen perusteella. Variaatioita siis. En tiedä, mikä oli alkuperäinen nimi, mutta lopulta päädyttiin henkilöön nimeltä Himo Valtimo Grin
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor

Profiili
« Vastaus #44 : 20.03.2008 09:43:06 »

Tuossa taannoin jumppasin kotona ja ennen suihkuun menoa kuopus (4v) tuli halailemaan, mutta vetäytyi äkisti kauemmas: "Äiti, sää haiset ihan raadolle."  Grin
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: