He|mi^
|
|
« Vastaus #61 : 29.07.2009 00:46:56 » |
|
Sähköpostin tuomaa: rakkautta lasten suusta ))
> VARMOJA RAKKAUDEN > MERKKEJÄ > > Rakastuneena voi > istuskella, juoda kahvia ja katsoa vähän elokuvaa. Ja sitten se toinen on > siivonnut. > - Henrik 6 v. > > Rakastuneena tuntee hurjaa oloa sisällään. Ja on ikävä kouluun. > - > Louise 7 v. > > Kun näkee tytön, > johon on rakastunut, ruumis alkaa tykyttää nopeammin ja verisuonet nousevat > pystyyn. > - Nick 8 > v. > > Kun minä olen rakastunut, > ääni sisälläni sanoo: 'Ei hätää. Okei. MInä vain tykkään tuosta pojasta'. > - > Akinyi 8 v. > > MISTÄ RAKKAUS > LÖYTYY? > > Jos haluaa > tyttökaverin, sen kun kaivaa taskusta kaksi tivolilippua. > - Ditte 9 > v. > > Voi kirjoittaa vaikka > kirjeen, jossa lukee: 'Alatko mun kanssa?' Sitten siinä lukee 'en', 'joo' > tai > 'en tiedä'. > Siihen voi sitten > ruksata. > - Rasmus 7 v. > > Minä löysin poikakaverin, kun me tanssittiin päiväkodissa > ratiritirallaa. > - Astrid 7 v. > > Jos ei ole varma, onko rakastunut vai ei, tytön kanssa voi käydä pari > kertaa treffeillä. > Sillä lailla > voi tarkistaa, kyseleekö hän tyhmiä. > - Patrick 7 > v. > > Ihmiset lähtevät ulos ja > löytävät poika- tai tyttökaverin. Kun he ovat olleet pari vuotta yhdessä ja > saaneet lapsia, äiti menee töihin ja isä kaupungille etsimään vielä yhden > tyttökaverin. > - Robin 8 v. > > KUN SEURUSTELLAAN > > Kun > on saanut poikakaverin, lähdetään elokuviin ja saadaan lapsi. > - Sandra 7 > v. > > Kun on saanut > poikakaverin, hänen kanssaan muutetaan äidin ja isän kellariin. Aina välillä > > sieltä noustaan sitten syömään. > - Maria 7 v. > > VOIKO SEURUSTELLA MONEN KANSSA YHTÄ > AIKAA? > > Minulla on vain yksi > tyttökaveri, mutta yritän löytää koko ajan niitä lisää. > - Kristian 7 > v. > > Ei kannata seurustella > monen tytön kanssa, koska silloin heitä ei riitä kaikille. > - Brian 8 > v. > > Tietenkin voi seurustella > monen kanssa yhtä aikaa. Äitikin seurustelee. > - Jon 7 > v. > > KUKA > KOSII? > > Yleensä mies romahtaa > polvilleen ja kosii. Se on vähän sellaista konttaamista. > - Ann 7 > v. > > Kun isä ja äiti kosivat > toisiaan, isä konttasi kukka kädessään äidin edessä. > - Andrea 7 > v. > > Silloin kun kositaan, > mennään polvi-istuntaan ja kysellään, haluaisiko joku naimisiin. > - Rasmus 8 > v. > > KUN > KYLLÄSTYTTÄÄ > > Jos on > kyllästynyt poikakaveriinsa, voi kysyä ystävältään, eikö tämä huolisi > poikaa. > - Tanja 7 v. > > Jos > poikakaveri ei halua erota, pitää tapella kovasti. Kyllä se ero tulee. > - > Jannie 8 v. > > YHDESSÄ > > Pitää miettiä > tarkkaan ennen kun menee kihloihin. Jos ei saa sormusta irti sormesta, ei > voi > enää erota toista kertaa. > - Bettina 7 v. > > KUINKA KAUAN RAKKAUS KESTÄÄ? > > Rakkaus kestää niin kauan, ennen kuin tyttö saa > selville, että pojalla on toinen. > - Simon 7 v. > > Rakkaus kestää suunnilleen nelikymppiseksi, sitten > löytyy takuulla toinen. > - Kim 8 > v.
|