Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erittäin ihana uni!!  (Luettu 3566 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« : 07.08.2006 20:10:48 »

Näin noin viikko sitten unen, missä astuin ulos jostain kopista ja edessäni oli joukko ihmisiä seisomassa kirkon portailla ja yksi heistä oli se, keneen olen ollut jo kauan rakastunut. Yritin peitellä itseäni koska en unessa halunnut nähdä k.o ihmistä... mutta hän pysäytti minut ja puhui minulle todella nätisti. Hän kertoi tunteistaan ja ajatuksistaan minusta ja menimme hänen luokseen. Kävimme läpi samanlaisen yön kuin viimeeksi kun näin hänet paitsi menimme loppuun saakka ja tällä kertaa unessa minulla oli mahdollisuus jäädä hänen luokseen. Se uni tuntui niin todelta, että kun aamulla heräsin niin hetken elin vielä unessa enkä tajunnut että se oli unta... Osaisiko joku tulkita mitä tämä uni tarkoitti?

Viimeyönä näin myös kauhean unen. Isäni ajoi autoa ylinopeutta ja istuin hänen vieressään ja takanani istui isoäitini. Isäni yritti tehdä äkkikäännöksen tieltä ja auto suistui jyrkänteeltä alaspäin... Huusin isälleni "ÄLÄ MENE SINNE!!!" . Käännyin ja pidin isoäidistäni lujaa kiinni itkien ja pelkäen, että hän menehtyy... LAskeuduimme maahan kuitenkin turvallisesti ja pysähdyimme kioskin eteen.
Samassa unessa olin myös sovituskopissa ja kun olin yläosattomissa, joku mies kurkkasi sisälle mutta hän häipyi samantien kun huomasin hänet... outo ja hirveä uni.  Undecided
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #1 : 07.08.2006 21:38:20 »

Minulla on mennyt niin päin, että olen kiinnostukseni kohteelle kertonut unissani itse mitä häntä kohtaan tunnen. Hän on useimmiten kuunnellut pilke silmäkulmassa ja todennut "Niinkö"  :Smiley Meillä on ollut aika mielenkiintoiset unikeskustelut.
 smitten

Tämä eräs henkilö on kyllä ollut unissani ahkerasti viime aikoina ja jos ei ole niin tulee ikävä...  crazy2

Viime yönä näin unta, että olin hoitamassa jotain kouluun liittyvää juttua, jokin messu, tapahtuma tyyppinen juttu ja olimme pöydän ääressä ja minä nuokun siinä tuolilla ja hän on ihan että hei herää.  Grin

Mitä se tarkoittaa jos näkee unta, että on ihan tajuttoman väsynyt.  idiot2
 Shocked Huh

Viime aikaiset uneni ovat menneet niin että jos siinä on tämä kiinnostukseni kohde niin se on tunnelmaltaan mukava uni, vaikka mitään ihmeellistä ei edes tapahdu, mutta jos taas siinä on äitini niin herään aamulla ahdistuneena ja väsyneenä.  Lips Sealed
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 07.08.2006 21:41:13 »

1)Sisainen toiveesi
2)Sisainen pelkosi joka ehka sekoittunut todellisuuteen jostain syysta.
3)Pelkaat omaa itseasi, paljastaa todellista minaasi.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: