Ippuska
|
|
« Vastaus #60 : 15.08.2006 08:43:06 » |
|
Ni eipäs sitten huolestuta; eivät he kumpikaan ole meitä "hyljänneet"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #61 : 15.08.2006 08:49:45 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #62 : 15.08.2006 09:05:06 » |
|
Uusi Testamentti?
Siis sinulle on ihan sama mitä joku kanavoija edes selittää tai onko jutuissa päätä tai häntää? Eli ilmeisesti et ajattele että Jumaluus ikäänkuin unohti meidän pallomme?
Kiinnostaako sinua elämä muualla vai täällä?
Uusi Testamenttipa hyvinkin Kyllä mulle kolahti Rauni-Leena Luukanan-Kilden kirjat aikoinaan ja muitakin vastaavia olen lukenut kun olen silmiini saanut, mutta jokapäiväisessä elämässä on niin monta juttua arjessa, että aika ei yksinkertaisesti RIITÄ kaikkien mahdollisten etsimiseen/lukemiseen. Kyllä minä uskon edelleen kaikkeuden Ykseyteen - eihän tässä muuten olisi päätä eikä häntää. Rauni-Leenahan mainitsi Telluksen Universumin hiekkalaatikoksi - siltäpä se tosiaan tuntuukin - ja koska täällä nyt temmelletään, niin omalle vastuulle ja vapaudelle kuuluen vain päivän kerrallaan aika-avaruusjatkumossa voimmekaan olla. SITTEN KUN/kokoajan valaistumme - taajuutemme nousee tarpeeksi saavuttaaksemme uudelleen Sen Paratiisin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #63 : 15.08.2006 09:15:40 » |
|
Uudestaan. Unohtiko Jumala meidän planeettamme pitkäksi aikaa vai onko Hän koko ajan ollut meistä huolehtimassa? Eikös Raamatun mukaan ole?
Taidan itse jättää nää kanavointijutut taas myös vähemmälle, arjen pyöritys kun alkaa, mutta tämä on hauskaa viikonloppuharrastusta heheh. Huolehtiihan Hän jos Uskoo, mutta antoi vapauden myös olla uskomatta, ja sen kyllä saan AINA itse tuta jos olen " uskoton"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #64 : 15.08.2006 09:25:55 » |
|
Eli, summa summarum, soulin kanavointi on tuolta osin puppua ja siksi hän ei tykkää siitä että julkistin näkemyksiä. Jumala EI unohda luotujaan, jos nämä Uskovat Häneen.(muodot voivat vaihdella ilmeisesti ja eri planeettojen luojaolennot?)
Uskotko Ylimpään jumaluuteen joka ei ilmene, siihen joka ilmenee vai tähän Jahve-tyyppiseen olentoon, joka loi Maan?
Itse uskon Yhteen Jumaluuteen joka ilmenee Kaikessa - kaikkialla-yllä-sisällä - kaikkivaltiaana.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #65 : 15.08.2006 09:30:59 » |
|
Eli, summa summarum, soulin kanavointi on tuolta osin puppua ja siksi hän ei tykkää siitä että julkistin näkemyksiä........
Uskon, että soulilla ON paljon mielenkiintoista kerrottavaa, eihän hän ole saanut edes "suunvuoroa"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #66 : 15.08.2006 09:34:03 » |
|
Miten huomaat sen jos rikot tätä kaikkiallista vastaan? Etkö usko jaotteluihin ja pienempiin luojiin, joilla on eri tehtäviä kuten enkeleillä?
Selvästikin Kaikkeus on osissa, jaoteltuna - kaikki osat ovat kuitenkin lopultakin vastuussa vain ja ainoastaan Yhdelle = kaikille
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.08.2006 09:40:18 kirjoittanut Ippuska »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #67 : 15.08.2006 09:35:13 » |
|
Tuota noin, soul voi ihan koska tahansa tulla juttelemaan kuten sinä. En minäkään aina ole koneella tai tässä keskustelussa. En vain usko että hän ylhäisyydestään viitsii alentua, valitan.
Olet NIIN nopea, etten pysy tahdissasi Tuleehan hän sitten kun tahtoo - JOS tahtoo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #68 : 15.08.2006 09:38:39 » |
|
Ei tahdo, koska ei pidä teitä sen verran arvokkaina että viitsisi vastailla, näin se on. Eihän hän vastaile minullekaan. "Tietoa" on nyt vuotanut liikaa siitä, että esim "Jumaluus ei ole välittänyt pallostamme tippaakaan, Jumaluus on joutunut taistelemaan paikkansa takaisin omilta luoduiltaan" jne potaskaa.
Miten voit NOIN tarkkaan tietää hänen ajatuksensa/asenteensa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #69 : 15.08.2006 09:41:08 » |
|
Huomaako joku muu että nimim soul kävi kokeilemassa kepillä jäätä, että uskooko joku juuri hänen kanavointeihinsa? Jos ei, ei näy olevan velvollisuutta vastailla. Tällaista olentoa tuskin pitää jumalaisena sanansaattajana, eli on korottanut itsensä aika korkealle. Ellei sitten ollut tällainen "valittujen klubi" tausta-ajatuksena.
Viestejä 6, ei kellekään vastauksia koskien omia kanavointeja. Keho sentäs yritti seistä sanojensa takana. Mutta kun maanpäälliset ei enää kiinnosta, mitäpä tänne vastailemaan.
Jumaluus joko läpäisee kaiken universumin tai ei mitään tahoa. Näin minä näen asian. Ei ole paikkaa jossa Jumaluus ei olisi.
Herran tähden GS, lopeta nyt jo nuo ihmisten mustamaalauskampanjat!!!!! Vaikka on asioista eri mieltä, ei se tarkoita, että toinen pitäisi täysin teilata!!! Eikä itseään voi yksin ylentää!!! (Sullekin viesti kelpasi niin kauan kuin olit itse erityisen tärkeä) Se ettet usko Soulin kanavointeihin on nyt selvää, miksi jatkaa jauhamista? Yritätkö agitoida häntä kuitenkin vastaamaan, vai ilkeiletkö vain? Sitäpaitsi, onhan soul ollut täällä ennenkin, eri nimimerkillä vain. (ja selvennykseksi, itse en pidä planeettoja, tasoja etc. tärkeänä, vain olemista ja läsnäoloa. mikä ei tietysti kyllä tästä viestistä välity : )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #70 : 15.08.2006 09:44:55 » |
|
Aika näyttää. Odottelepa vaan. Laitan suuni kiinni. Tiedän koska joku ei siedä haastamista. Minä en enää ollut hänelle moraalisesti tarpeeksi korkealla (kuka hän on? Joku kanavoiva täti tai setä jossain Pirkkalassa?) ja olin varmaan ainoita jotka saivat viestejä? JOSPA hän haastoikin Sinut :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #71 : 15.08.2006 09:46:15 » |
|
Eikö hän mustamaalannut minua kun pelkkä julkinen puhuminen hänen "tiedoistaan" tekee minusta moraalisesti arveluttavan?
Sanoiko hän tämän julkisesti? Mustamaalaaminen on sitä, kun toisesta puhutaan pahaa MUILLE.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #72 : 15.08.2006 09:49:30 » |
|
Ai kuten "Joku kanavoiva täti tai setä jossain Pirkkalassa"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #73 : 15.08.2006 09:50:34 » |
|
GS, kyllä olen todella tuota mieltä. Ihminen voi hylätä Jumalan ja kieltää sen jumaluuden itsessään, päättää olla uskomatta siihen. Mutta tuollaiset taistelut henkimaailmassa ja että entinen Jumala olisi ollut välinpitämätön, hylännyt jne... Tuo nyt vain kuulostaa minusta enemmän egojen taistelulta kuin puheelta Jumalasta. Ja GS ota ihan iisisti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #74 : 15.08.2006 09:57:31 » |
|
Ehkä tässä on sotkeuduttu sanoihin. Entä jos sanalla Jumaluus ei tarkoitetakaan sitä lopullista ykseyttä, vaan yksilöityneitä pienempiä, ja isompia pomoja. Vähän niinkuin yrityksessä. On Yritys, sitten on pääjohtaja, on johtokunta, on pienempää pomoa ja työnjohtajaa... Silloinhan universumissa voi tapahtua mitä vaan lapsellista nahistelua. Egoja on "henkimaailmassakin"
Samoin, eri ihmisille on eri totuuksia ja mielenkiinnon kohteita, niinhän se on. Vaikka totuus lopussa onkin sama. Että en siinä mielessä ihmettele, että ihmiset saavat eri kanavointeja.
Tosin kuten sanottua, tämä ei minusta ole tärkeää. Ei minua kiinnosta niin kauheasti muurahaisten hierarkiakaan, ja siitähän tässä on loppujen lopuksi kysymys. Universaalissa mittakaavassa vaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|