Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maanpäällisten entisten elämien vaihe ohi  (Luettu 43395 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
soul
Vieras
« : 08.08.2006 13:32:46 »

Onko kellään sellaista tuntemusta, ettei entisten elämien tutkimisella ole enää merkitystä. Olen päässyt sen vaiheen ohi, sillä tietoisuuteni on laajentunut maailmankaikkeuden kattavaksi. Olen elänyt 500-600 elämää maan päällä, mutta lukemattomia elämiä on ollut myös muilla planeetoilla, koska sielu on miljardeja ja miljardeja vuosia vanha. Maapallon elämät eivät ole enää kiinnostavia, kun muistumia tulee muiden, kiinnostavampien ja korkeatasoisempien planeettojen elämistä.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 08.08.2006 14:45:27 »

Hm, minulle on sanottu että olen elänyt tuhansia elämiä täällä, mutta vaikka tietoisuus kattaa aika isoja lohkoja universumia, olen edelleen täällä. Mitä muistat muualta? En muista, mutta eräs tulkitsija mainitsi siihen avaruusalukseen ja planetaariseen hallintoon liittyvää toimintaa.. ja sentyyppinen ystävä minulla on ollut, yksi tai kaksi. Kanavoivat muualta tulevaa tietoa (elämä pääsääntöisesti 4d ylöspäin, esim 5d tasoa tai Orionilla kai 9d).

Minusta on kiinnostavaa ainakin ajatella mitä eri astromerkeiltä opin, erilaisista elämäntavoista täällä ja yksilöiltä. Jos ei itse voi olla kaikki, Kaikki eli Jumala kun lie osien summa? Muistatko jotain esim. ihmiskunnan tulosta tänne kun sanotaan että tultiin jostain Lyyralta tai Pleiadeilta. Luulen että muutaman vuoden sisään tai elämän loppuvaiheessa alan olla jotenkin noiden korkeampien sivilisaatioiden kanssa tekemisissä enemmän, olen kuunnellut ulkomaillakin kanavointeja ja seuraillut aihetta aika laajasti muutaman vuoden. Mutta olen pitänyt ns jalat suht maan pinnalla.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2006 14:50:39 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
soul
Vieras
« Vastaus #2 : 08.08.2006 15:37:37 »

Hei ^^Golden Sphinx^^!

Maapallo on ollut viime vuosiin saakka koulutus- ja rankaisuplaneetta. Tuo rankaisuplaneetta tarkoittaa sitä, että suuri joukko sieluja on ollut maan päällä vankeina. Koska tämän galaksin ja lähigalaksien Jumala loi tänne karman rankaisumuodoksi, olet kaiketi sinäkin pyörinyt karman oravanpyörässä ne tuhat elämääsi maan päällä, kun karma on aina nakannut sinut takaisin tänne maailmankaikkeuden matalammalle planeetalle. Siinä on rangaistusta tarpeeksi.

Nyt maailmankaikkeutta hallitsee maailmankaikkeuden alkuperäinen Jumala, joka on poistanut kaikki portit maapallon ympäriltä, ja pystymme vihdoinkin matkustelemaan ympäri maailmankaikkeutta. Olemme nyt vihdoinkin yhtä muun maailmankaikkeuden kanssa.

Maailmankaikkeudessa on todellakin planetaarinen neuvosta, joka neuvottelee koko maailmankaikkeuden asioiden lisäksi maapallon henkisen tason korottamisesta. Maapallo saa tällä hetkellä kaiken avun muualta maailmankaikkeudesta, ja muutos tulee olemaan valtava. Ihmisten tulisi ymmärtää, että olemme osa maailmankaikkeutta. Ei ole ufo-ilmiöitä, vaan me olemme osa kaikkea. Maailmankaikkeuden kansat ovat vain erilaisia rotuja ja me olemme yksi rotu muiden joukossa. vät.

Maailmankaikkeudessa on todellakin tapahtunut paljon sielujen siirtoja ja tapahtuu tälläkin hetkellä. Olen itsekin välittänyt pari avunpyyntöä kaukaisilta planeetoilta, jotka ovat olleet tuhoutumassa ja nämä kansat ovat pyytäneet siirtoa toisille, vastaanottaville planeetoille. Osa maapallon asukkaista on tullut tänne siirron kautta, ja osa on pakotettu tänne, kuten tuolla aikaisemmin mainitsin. En kyllä uskalla sanoa, minkänimisiltä planeetoilta olemme aikoinaan tulleet. Voi olla hyvinkin, että mainitsemasi planeetat ovat oikeita.

Minulla on kuulemma maailmankaikkeudessa jonkinlaisia lähettilään tehtäviä, sillä matkustelen ympäri maailmankaikkeutta kertomassa maapallon tilanteesta muualla. Siis matkustelen öiseen aikaan sieluna pitkin maailmankaikkeutta.

Ja tässä sanotaan, että sinullakin on tällä hetkellä tehtäviä maailmankaikkeudessa, kuten monella muullakin sielulla, sillä sinä olet matkustellut öiseen aikaan pitkin maailmankaikkeutta tutkimassa eri planeettoja. Olet etsimässä tietoa, jota voisit tuoda maan päälle ihmisten avuksi. Enpä tiedä mitä tuo viimeinen tarkoittaa. Itse taidat tietää paremmin.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 08.08.2006 18:31:23 »

Tässä sanotaan? Olet saanut viestin minua koskien? Niin, päivätietoisuudessa ehkä vielä kiellän sen mitä olen yöllä tekemässä, mutta hylly on täynnä kirjoja tästä aiheesta ja minulle on sanottukin tästä tehtävästä toiselta suunnalta. Ehkäpä yritän jarrutella tätä tehtävää, tosin eräällä ystävälläni on ollut siis juuri tämän tyyppinen tehtävä ja vaikka häntä pidetään aika ufona, galaktiset asiat ovat hänen kanssaan tuntuneet luonnollisilta. Myös mietin miten  Siriuksen porukka (delfiinit) liittyvät asiaan, mutta se selvinnee lähivuosina. (voit myös kirjoitella yv:na)

http://www.planetpuna.com/sirius/index.htm

Kuinka saat tietoiseen mieleesi matkamuistot?  angel

Muuten koska tämä paikka lakkasi olemasta punishment planet? En ole varma mitä ajatella, tunnen sitäpaitsi ihan elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä jotka ei näy kärsivän täällä, mutta itsellä sellainen tunne että vaikea pysytellä täällä, ehkä jatkamassa menneiden maaelämien sielunsopimuksia.

Se ajatus ei ahdista minua, mutta korkeammissa ulottuvuuksissa on toki upeampaa ja rakkaudellisempaa.

Kts viestiketju "Ulottuvuudet"./Henkimaailman ilmiöitä - laitahan tietojasi sinne!

tämän galaksin ja lähigalaksien Jumala

maailmankaikkeutta hallitsee maailmankaikkeuden alkuperäinen Jumala

*Tämä ylläoleva on juuri kuten asian tunnen olevan, eli on tämä Jehova jota vastaan Lucifer and co nousivat, mutta mistä olet saanut tiedon siitä kuka nyt hallitsee? Jos tiedät tuon verran, varmaan olet kuullut Lähi-Idän sodan taustoista ja Baghdadin tähtiportista/ korkeasta teknologiavaihdosta/kiista Maapallon hallinnasta? Ilmeisesti tästä pallosta on olentojen välillä käyty ennenkin kiistaa.

Tiedän henkilöitä jotka ovat näiden valoulottuvuuksien kanssa tekemisissä, se heitä joko nolostuttaa tai sitten saavat sieltä voimia, kenties tehtäviäkin.. hauska tutustua sinuun muuten!

There may be a very meaningful encounter during this time - with your partner, someone close to you, or someone whom you have never met before. This encounter will be so deep and personal that you will have the opportunity to perceive and possibly even discuss things about yourself that you have preferred to suppress up to now, and not reveal to anyone. Thus, you have the chance to behave differently and, for once, to act out of character and acknowledge your injury or sensitivity, without having to fear being hurt or rejected once more.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Venus Trine ChironVenusTrineChiron exact at 02:57
activity period from 8 August 2006 to 9 August 2006.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2006 19:35:39 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
soul
Vieras
« Vastaus #4 : 09.08.2006 09:05:46 »

Hei ^^Golden Sphinx^^!

Meidän tietoisuutemme täällä maan päällä on valitettavasti äärimmäisen alhainen. Me elämämme täällä tavallisina ihmisinä, vaikka matkustelemme ympäri maailmankaikkeutta ja teemme suuria tehtäviä eri puolilla maailmankaikkeutta. Olen kanava, ja olen uuden tiedon levittäjä. Tällä hetkellä tehvänäni on ilmoittaa luokseni tuleville ihmisille, että heillä on tietty elämäntehtävä, jonka he ovat luvanneet suorittaa. Yksikään ei ole yllättynyt, sillä he ovat sielun tasolla pyytäneet tehtäviä maan päällä. Sinulle ilmoitin, että teet työtä maailmankaikkeuden hyväksi henkimaailmassa. Vähitellen me ja he olemme yhtä, eikä tähän mene montakaan vuotta. Maapallo tulee yllättymään tästä muutoksesta.

Kysyit, kuinka saan tietoiseen mieleeni matkamuistot? En saa öisen ajan matkojen muistoja mieleeni, vaikka työskentelen ympäri maailmankaikkeutta joka yö. Päivätietoisuudessa pystyn matkustelemaan tietoisesti ja muistan, mitä olen tekemässä. Tämä on vielä melko väsyttävää, koska maapallon ja muun maailmankaikkeuden energeettinen ja tietoisuuden taso ovat niin eri tasolla. Tämä on onneksi muuttumassa, sillä maan päälle lasketaan tällä hetkellä erittäin korkeatasoista enerigaa, joka nostaa maapallon tasoa nopeasti.

Maapallo on ollut rankaisu- ja koulutusplaneetta, mutta tämä on  muuttunut parin vuoden sisällä. Maailmankaikkeudessa on ollut taisteluja, joiden ansisota valta on vaihtunut alkuperäiseen Jumaluuteen, mutta tästä kerrotaan myöhemmin kirjoissa. Maapallo on siis ollut vankila osalle korkeatasoisia muuplaneettalaisia. Osa on tullut tänne elämään extreme-elämää oppiakseen nopeammin ja osa sieluista on varsinaisia ihmisieluja. Luulen, että ihmissielut ovat niitä, jotka viihtyvät täällä. Moni muuplaneettalainen on ollut koko elämänsä eksyksissä täällä ja kaivannut kotiin ymmärtämättä mistä tämä johtuu.

Keskusteluja Jumalan kanssa -kirjassa mainitaan tästä alkuperäisestä Jumalasta, enemmänkin feminiinisestä Jumalasta, joka aikoinaan syrjäytettiin. Nyt hän on noussut takaisin valtaan miljardien ja miljardien vuosien taistelun jälkeen. Tästä aiheesta kerrotaan lisään parin vuoden kuluttua, mutta olen ollut mukana tässä taistelussa, joka on tehty ihmiskunnan ja maailmankaikkeuden hyväksi. Maapallolle ja maailmankaikkeuteen ollaan palauttamassa rakkaus, tasa-arvo, eettisyys, toisesta huolehtiminen, jotka on kadonnun vallanhimon ja itsekkyyden vuoksi.

En lue alan kirjallisuutta, joten en tiedä mitä Lähi-Idän; Israelin ja Libanonin, Syyrian aluestaan on sanottu, mutta entinen Jumala asetti ihmisten lisäksi kokonaisten kansojen päälle karman, ja tällainen karma oli langetettu tälle alueelle. Nyt tämä karma on tietysti poistettu, mutta alueella on nykyään ns. sairaita sieluja, jotka ovat sairastuneet vihan ja kostonhimon kierteestä. Tämä alue oli entisen Jumalan lempilapsi. Hän nautti tästä kissa ja hiiri leikistä, joka vallitsee vieläkin tuolla alueella. Nyt tämän alueen eteen tehdään töitä, ja siellä tapahtuu muutoksia, joista kerrotaan myöhemmin.
Tässä taisi tulla junttiversio tuosta sinun esittämästäsi analyysistä.

tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #5 : 10.08.2006 08:49:56 »

Emmääkään viihdy täällä.  Cry
Kauhea koti-ikävä.  Cool
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #6 : 10.08.2006 09:00:28 »

Joomut koitetaan kestää ja katsotaan tämäkin "leffa" loppuun asti  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 10.08.2006 09:03:05 »

Wow, entinen jumaluus! Tuota olenkin miettinyt, että ei se Jahvekaan ihan sellainen ole mitä kumartaisin, pikemmin tuo universaali kaikkeuden kattava feminiininen olento. Ja kuitenkin Jehovat haluavat uskoa siihen Paratiisiin, mitä Jahve heille kirjoituksissaan uskoo. En vielä Jehovan todistajalle viitsi sanoa, että se luvattu paratiisi on kenties kuitenkin tämä planeetan kohoaminen. Itse ajattelen, että voimme asua täällä tai muualla kaikkeudessa tai korkeammassa ulottuvuudessa, johon ei kohta planeettoja tarvita. Jehovan todistajan mielessä on kiinnostavasti vielä sen langenneen enkulin pelko; ajatus siitä että henkinen maailma tai sinne meno olisi jotenkin jumaluuden tahtoa vastaan. Hmm..ja kuinka ollakaan viittasit juuri "tuleviin kirjoituksiin" joita juuri ajattelin, tuolla Pyhin kirja keskustelussa, että tällainen uusi teos voisi olla tarpeen.

Kumartaa ja nostaa hattua. Hauska tutustua!  angel
« Viimeksi muokattu: 10.08.2006 09:05:58 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #8 : 10.08.2006 09:13:02 »

Lainaus käyttäjältä: soul
Keskusteluja Jumalan kanssa -kirjassa mainitaan tästä alkuperäisestä Jumalasta, enemmänkin feminiinisestä Jumalasta, joka aikoinaan syrjäytettiin. Nyt hän on noussut takaisin valtaan miljardien ja miljardien vuosien taistelun jälkeen.
Tuoko selittää myös fem./mask. valtataistelun/polariteetin täällä maan päällä?
Miksi Jumalatkin taistelee?
Entä se Yksi=Rakkaus?  Huh

Soul, tervetuloa foorumille  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 10.08.2006 09:17:41 »

Alkuperäinen jumaluus on varmaan ollut molempia? Totta minuakin häiritsi tuossa hieman se, että alkuperäinen jumaluus joutuisi taistelemaan paikkansa takaisin joltain toiselta jumaluudelta? Vai onko ne vain olennot jotka taistelee opeissaan eri planeetoilla?

Käsitykseni kaikkeuden ylärakenteesta:

-Ylin jakamaton, ilmennyt/ilmenemätön, maskuliininen/feminiininen jumaluus
-Tätä seuraavat mm planeettaluojat, sitten kaikenlaiset henkiolennot, Melchisedekit, elämänkantajat, enkelit jne - valitettavasti ihmiset hierarkian alimmalla tasolla

Mutta jumalatarkultti oli kyllä hyvin kauan ennen tätä aikaa. Ja Abrahamilaisten uskontojen seurauksethan tunnetaan-
« Viimeksi muokattu: 10.08.2006 09:23:49 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #10 : 10.08.2006 09:21:22 »

Alkuperäinen jumaluus on varmaan ollut molempia?

..........
Niinpä, eihän tämä uusikaan tieto muuta miksikään Alkulähdettä - saamme VAIN lisää uutta TIETOA pieniin päihimme  Kiss :Smiley Huh smiley6600 smitten Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

härkä-69
Vieras
« Vastaus #11 : 10.08.2006 09:21:51 »

Joomut koitetaan kestää ja katsotaan tämäkin "leffa" loppuun asti  smitten

Onks ihan pakko? No hyvä on äiti.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 10.08.2006 09:23:04 »

Mutta eikö ole ollut nimenomaan olentojen/ ihmisten omia käsityksiä nämä mies/naisjumaluudet, naisen pahuus, naisen sorto, sotaisuus ymv mistä Lähi-Itäkin nyt todistaa.

Vai onko se isompi soppa, liittyen planeettaluojiin, eri galakseihin ja alkuperäisen jumaluuden haluun ilmentyä eri tavoin?

Mistä tulee sotainen jumalakuva?

Älä sinienkeli nyt vielä kyllästy, nythän se vasta jännäksi muuttuu.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2006 09:25:20 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

härkä-69
Vieras
« Vastaus #13 : 10.08.2006 09:24:25 »

Zeuksesta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 10.08.2006 09:26:14 »

Mistä tulee Zeus?

Pitää aina ajatella alkulähdettä, oli kyse kanavoinnista tai mistä vain.
Jos alkuperäinen jumaluus oli feminiininen, miksi jumaluus tahtoi antaa miehisen jumaluuden jyllätä.
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: