Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maanpäällisten entisten elämien vaihe ohi  (Luettu 43229 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #75 : 15.08.2006 10:04:25 »

Ehkä tässä on sotkeuduttu sanoihin. Entä jos sanalla Jumaluus ei tarkoitetakaan sitä lopullista ykseyttä, vaan yksilöityneitä pienempiä, ja isompia pomoja. Vähän niinkuin yrityksessä. On Yritys, sitten on pääjohtaja, on johtokunta, on pienempää pomoa ja työnjohtajaa... Silloinhan universumissa voi tapahtua mitä vaan lapsellista nahistelua. Egoja on "henkimaailmassakin"

Samoin, eri ihmisille on eri totuuksia ja mielenkiinnon kohteita, niinhän se on. Vaikka totuus lopussa onkin sama. Että en siinä mielessä ihmettele, että ihmiset saavat eri kanavointeja.

Tosin kuten sanottua, tämä ei minusta ole tärkeää. Ei minua kiinnosta niin kauheasti muurahaisten hierarkiakaan, ja siitähän tässä on loppujen lopuksi kysymys. Universaalissa mittakaavassa vaan.
Olen laiska kirjoittamaan sekä askareet kutsuu, joten - yhdyn edelliseen puhujaan  Lips Sealed
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #76 : 15.08.2006 10:08:50 »

Nyt alkaa tunteet kuumeta tässä keskustelussa liiaksi, joten ketju menee lukkoon.
Poistan myös muutamia loukkaavia viestejä itse kultakin.

Asiallista keskustalua jatkossa, kiitos!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  

Siirry: