Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: huoneen kärjet ja planeetat  (Luettu 5876 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sister sugar
Satunnainen astroilija
*

Valkoinen itsevallitseva taikuri

Profiili
« : 08.08.2006 14:56:05 »

Heippa vaan

Tutkailin omaani ja tuttavani karttaa ja huomasin että hänen planeetoistaan on monia (muistaakseni 4kpl) eri huoneitteni kärjillä. Onko aihetta lähempään tarkasteluun tai voiko siitä vetää mitään "johtopäätöksiä"?

Sister
tallennettu

Aurinko-kauris Kuu-rapu Nouseva-kauris
sister sugar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 08.08.2006 15:07:26 »

tarkistin vielä, niitä löytyi 6 kpl!
 merkurius 8 huone
 mars 5h
 venus 7h
 jupiter 6h
 uranus 9h
 neptunus 11h

Kaikissa on muutama aste orbia, venuksen ja seiskan on tarkin, vain kaksi astetta. Hmm.. mitäs sanotte? kyseessä vastakkainen sukupuoli..  Wink
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.08.2006 19:52:10 »

Kaikki huoneiden kärjillä olevat taivaankappaleet/ pisteet kartalla ovat huomion arvoisia, tärkeimpinä tietenkin angulaariset eli kulmahuoneet ( 1. 4. 7. ja 10. huoneet). Tärkeimmät asemat huoneessa ovat huoneen ensimmäisellä asteella (siis 0-1 asteessa)  ja huoneen viimeisellä asteella oleva taivaankappale.

Luultavasti mainitsemasi taivaankappaleet muodostavat toisiinsa nähden aspekteja ja niistä muodostuu kuvioita, ne ovat merkityksellisiä kartalla.

Tarkemmin karttaa tuntematta on vaikea sanoa enempää.
tallennettu

Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 09.08.2006 20:16:09 »

Totta, että kyseisillä planeetoilla on oma erityinen merkityksensä. Luin jostain, että ainakin ihmisen elämäntehtävän kannalta, mutta ehkä myös yleisesti, muidenkin ihmisten kannalta. He ovat jollakin tavalla merkityksellisiä...

Ääh, nyt taisin puhu jokseenkin puppua  idiot2 Siis ainakin eläinradan merkkien ensimmäisillä ja viimeisillä asteilla ovat näitä tärkeitä asteita...
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
sister sugar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 10.08.2006 12:40:55 »

Kiitoksia kommenteista. Nyt kun tutkailin kotona rauhassa omaa ja uuden ystäväni karttaa, niin yhtymiä (enemmän tai vähemmän löyhiä) löytyi 10 kpl...  Shocked Ja olen siis vasta katsonut omalta kantiltani, hänen planeetat omissa huoneissani. Tarkimmat on hänen  venus mun dc:llä (tekee myös löyhää yhtymää kuuni kanssa ravussa), orbi 2 astetta,  neptunus 11.huoneeni kärjellä, orbi 2,  chiron mun 3. huoneen kärjellä, orbi 1 aste, ja parhaimpana  mars, joka kököttää täsmälleen mun 5.huoneen kärjellä !! kaksoset 
lisäksi löytyy 13 neliötä, 11 opp, 19 kolmiota, 14 yht, 10 sekstiiliä.... tosin suurin osa aika epätarkkoja. Mutta niinhän sitä väitetään ettei kukaan tule elämäämme sattumalta.. meillä on ainakin neliöitä ja oppositioita niin "mojovissa" paikoissa että vähän huimaa, mainittakoon mm.
hänen  kuu neliö  mun   merkurius
      aurinko oppositio   venus
       kuu   opp    saturnus
       kuu   neliö  askendentti
      askendentti  neliö   venus
       saturnus   opp   venus

No, oli siellä onneks muutamia kolmioita ja sekstiilejä tasottamassa menoa.. Jännää nähdä miten tollaset tulee esille koska en vielä tunne häntä kauhean hyvin..

tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 28.08.2006 17:15:11 »

Hänen  venus sinun Deskendentillä on hyvinkin romanttinen sijoittuma, eikä tuo  mars 5. huoneen kärjellä  kaksoset ole ollenkaan hassumpi... Voi olla hyvinkin "leikkisä ja seksikäs" suhde...
tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #6 : 28.08.2006 19:42:22 »

Mitäs orbia tässä kohtaa käytetään idiot2..?

esim jos huoneen kärki on 10 astetta merkkiä ja planeetta vaikkapa 8 tai 12 astetta samaa merkkiä,

lasketaanko se silloin kärjellä olevaksi planeetaksi?  idiot2 idiot2
tallennettu
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 31.08.2006 13:55:12 »

Itse käyttäisin tuossa ensimmäistä ja viimeistä astetta -olipa kyse sijainnista huoneessa tahi merkissä. Eli ei sotketa noita kahta asiaa keskenään.  Wink

Mikäli planeetta on huoneen kärjellä, sen vaikutus huoneen asioihin korostuu. Ja jos planeetta on merkin ekassa (0-1) tai viimeisessä asteessa (29-30), ko. merkin ominaisuudet korostuvat.

Selvensikö yhtään?  Cheesy
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: