Tästä on varmaan ehditty jo keskustella jossain vaiheessa, mutta kirjoitanpa tästä nyt kuitenkin - suht keltanokka kun olen tällä foorumilla...
Olen pienestä saakka nähnyt lentounia. En kovin usein, mutta silloin tällöin kuitenkin. Olen myös aika ajoin tajunnut unessa näkeväni unta. Nykyään pystyn yhdistämään nämä kaksi; kun huomaan olevinani unessa, päätän usein lentää, sillä se tuntuu niin mukavalta.
Muutama kuukausi sitten näin parina yönä peräkkäin unta, että olin asunnossamme. Kun ymmärsin olevani unessa, otin vauhtia, ja liuin seinän läpi ulos, ja jäin leijailemaan parkkipaikan yläpuolelle. Siinä sitten alas öistä pihaa katsellessani mietin mihin haluaisin mennä. Pidemmälle en kuitenkaan päässyt/en muista enempää.
Onko vastaavanlaisia kokemuksia?
Oletko ajatellut sitä mahdollisuutta, että olisit irtautunut ruumiistasi unen aikana ja liikkuisit valokehona...?
Minulla käy joskus aina niin, että muistan näitä "irroitteluja" ja liitelen irti kehostani. Ne ovat juuri kuvailemiasi hetkiä.
Lentounet ovat varsinaisesti erilaisia kuin kertomasi "uni".
Kaikkein hauskin selitys lentounille on se, että ihmiselle on jäänyt muistikuvia siitä kuin heitä vauvana/lapsena heiteltiin ilmaan ja otettiin kiinni...
Ja joku oli oikein tosissaan tutkinut asiaa ja tullut tähän päätelmään...