Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranus sekstiili Nousumerkki  (Luettu 4654 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 10.08.2006 07:29:23 »

Pakko myöntää ääneen, etten ole perehtynyt astrologiaan ja sen symboleihin oikeastaan yhtään. Nyt minulle näkyy olevan päällä tuo Uranus sekstiili Nousumerkki (Kauris). Jakso alkoi 22.7 ja jatkuu aina 23.10 asti.

Mitähän tuo tarkoittaa, se on kuitenkin ilmeisen tärkeä vaihe? Minulla on vain sellainen aavistus/käsitys, että Uranus toisi aina vaikeuksia ja ongelmia. Onkin kyllä ollut sellainen olo kuin suossa kahlaisi!
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #1 : 10.08.2006 07:49:05 »

Terve

Uranuksen kovat kulmat (neliöt ja oppositiot) ovat niitä, joiden sanotaan tuovan ongelmia, mutta sullahan on nyt pehmeä sekstiili menossa. Mielestäni se ei tiedä huonoa vaan uusia ihmisiä, uusit ehkä myös omaa ulkoista olemustasi ( askendentti).

Astrologia on muuten yksi Uranuksen hallitsemista asioista, joten voi olla että kiinnostus sitä kohtaan herää todella.  Minulla on muuten ollut myös oikeastaan koko vuoden Uranuksen sekstiili (Aurinkoon tosin) ja koko ajan tämä astrologia-kiinnostus on noussut ja tuonut mukanaan uusia tuttavuuksia...

Eikös sulla Atha ollut jotain muuttoa ja sellaista suunnitteilla? Uudet suunitelmat sopisivat hyvin tähän kuvioon. Elämääsi tulee paljon uutta ja erilaista, ja sinusta itsestäsi on paljon kiinni, miten otat uudet asiat vastaan.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 10.08.2006 08:32:03 »

No muutto oli suunnitteilla, mutta kun opiskelupaikka jäi saamatta ajattelin, että antaa olla. Muutan Tampereelle myöhemmin, odotan ensin nämä opiskelijaruuhkat pois - annan mieluummin asunnon Tampereelta sellaiselle, joka sen oikeasti tarvitsee Wink

Ulkonäöllisesti muutoksia on tullut, kuten se, että värjäsin viimeinkin hiukseni punertavaksi oranssiksi (taitaa olla vaalea kupari virallinen nimitys). Tuntuu myös siltä, että koko pieni vaatekaappini sisältö pitäisi laittaa uusiksi ja etsiä jostain boheemimpia vaatteita (no onhan ne jo nyt aika boheemeja, mutta ei kuitenkaan ihan tyylisiäni. Vähän vanhettuneita Grin)

Toivottavasti tuo lupaisi hyvää sitten työn suhteen! Lähden 1,5kk matkalla Savoon ja sieltä palattuani yritän saada palkallista työtä, jotta muuttorahastoni kertyisi paremmin ja nopeammin kasaan Wink
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 25.08.2006 14:43:07 »

Olen myös miettinyt tätä uranusta.

Ja entähän tämä:
Uranus avautuva neliö Nousumerkki ?

Toi neliö kummittelee... mulla tulossa tosin vasta kevätpuolella onneksi  Wink
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: