Ah..!
Vastauksia, joista tulee vain lisää kysymyksiä ja ajatuksia päähän.
Jos molemmat liekit ovat olleet jo kerran yksi liekki,
niin silloinhan on pakostakin täysin mahdollista,
että ne yhdistyvät yhdessä ja samassa ruumiissa jälleen?
Nehän vetävät toisiaan puoleen?
Jumalahan loi meidät omaksi kuvakseen
ja Jumalalla on kaikki puolet, koska muuten se ei voisi olla luova,
siis luoja.
Kaikkihan tietää sen, että ihminen,
jonka feminiininen ja maskuliininen puolet ovat epätasapainossa,
ei ole kovin luova tai sitten hän on hyvin vanha sielu,
joka ottaa rennosti huumorimielessä naureskellen nuoremmilleen.
Teoriassa, jos liekit yhdistyvät samassa persoonassa,
vaikkakin kehittymättömänä,
niin se saattaisi selittää ainakin
joitain mielenterveyden sairauksia,
kuten esim. jakomielitaudin ja muut monipersoonallisuus häiriöt?
Siis tarkoittaen, että liekit ovat vielä hyvin erimielisiä keskenään,
mutta samassa ruumiissa?
Jos liekit ovatkin kehittyneet, tulevat toimeen keskenään
ja sulautuneet samaan ruumiiseen,
niin tämä henkilö voisi olla hyvin onnellinen ja nauttia elämästään
kaikin rinnoin kaipaamatta ketään tai välittämättä muista?
Samainen juttu voisi selittää osaltaan bi-seksuaalisuuden?
Vain väsyneitä ajatuksia heittelen..
Minulla on päiväunien aika...
Ei mutta sehän on vain hyvä asia, että kyselet, jos tulee kysyttävää
Väkisin ei tietenkään kannata yrittää sulattaa yhtään mitään saatua tietoja, jos tuntuu siltä, ettei voi uskoa siihen/tuo on täysin höpöä
Eli Kaksoisliekit ovat toistensa peilikuvat, mutta silti kaksi erillistä sielua. Sanotaan vaikka, että Kaksoisliekkien välillä on kaikkein voimakkain, täysin katkeamaton side. Olette yhteydessä toisiinne 24/7 niin kauan, kunnes molemmat olette kehittyneet siihen pisteeseen, että voitte yhtyä siihen Alkulähteeseen, josta lähdittekin. Tässä vaiheessa palaatte yhdeksi suureksi kokonaisuudeksi, sitä ennen olette Kaksoisliekki ja Kaksoisliekki.
Liekit eivät missään vaiheessa yhdy samaan ruumiiseen, niistä tulee yhtä vain juuri ennen sulautumista takaisin Alkulähteeseen. Kyllä molemmat toikkaroivat tätä henkistä tietä ihan yksilöinä ja jos toinen ehtii kehittyä valmiiksi siihen sulautumispisteeseen, hän odottaa ja auttaa omaa Kaksoisliekkiään saavuttamaan tämän tilan. Molempien on tarkoitus puhaltaa yhteen hiileen, koska periaatteessa sitä auttaa siinä osaa Itsestään.
Bi-seksuaalisuudella ei ole mitään tekemistä Kaksoisliekkien kanssa. Bi-seksuaalit ihmiset ovat yleensä vanhoja, pitkälle kehittyneitä sieluja, jotka eivät enää välita ruumiista tai sukupuolten välisistä erotteluista, tai sitten sieluja, jotka opettelavat esim. kaikkien tasapuolista rakastamista bi-seksuaalisuuden avulla (tai maksavat jotain velkaa bi-muodossa, esim. entisessä elämässään halveksineet bi-seksuaaleja suuresti, nyt kokevat itse, millaista on olla bi).
On kuitenkin totta, että Kaksoisliekit vaikuttavat toisiinsa, yleensä tiedostamatta. Äkkinäinen ilonpuuska, suru tai masennus voi johtua siitä, että Kaksoisliekki kokee juuuri sillä hetkellä noita tunteita. Jos yht´ äkkiä saa henkisen harppauksen tai hetkellisen taantuman, se voi olla myös Kaksoisliekin omien tekojen heijastumaa. Kumpikaan ei tietenkään tee tätä tahallaan, yleensä ihmiset eivät vain tiedosta, että oma tuntemukset ja teot voivat vaikuttaa niin vahvasti toiseenkin sieluun.
Esimerkiksi nuo mielenterveyshäiriöt sielulla voivat vaikuttaa myös tämän Kaksoisliekkiin. Yleensä mielenterveyshäiriöissä on kyse joko siitä, että sielulla on päällä erittäin raskaat oppijaksot tai siitä, että Kolmas Silmä on avautunut liian nopeaan.
Minulle oma Kaksoisliekkini tuntuu erittäin veljelliselle kumppanille, joka ei tahdo mitään muuta kuin minun parastani. Auttelee minua parhaansa mukaan tuolla Toisella Tasolla, muttei puutu tarkemmin elämääni, jotta voisin keskittyä siihen rauhassa, samalla kun hän itse jatkaa omia opintojaan.
Noin!
Ehkä se selvensi vähän, tämä on aika hankala juttu selittää näin järkevästi, kun yleensäkään missään universaaleissa jutuissa ei ole tippaakaan järkeä!
Vain pelkkää Rakkautta.