Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinaista - haloo  (Luettu 5805 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« : 11.08.2006 14:15:59 »

Heippa kaikki Oinasvaikutteiset
Cheesy Cheesy Cheesy

Nyt sanansäilä heilumaan. Kertokaa itsestänne. Jos vielä Merkurius on Oinaassa, Venus kaksosissa, kuu Vesimiehessä ja Mars Kauriissa
Siis kaikki Oinaat, hopi, hopi knuppel2 knuppel2 knuppel2

Odottelen mielenkiinnolla...... smitten

Siis omin sanoin
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 11.08.2006 14:40:55 »

Oih, pääseekö oinas puhumaan itsestään, ja joku vielä pyytää  Wink Grin

Itse olen aika perus pässi kun monta planeettaa kellottelee oinaan merkissä.
Nopea kiivastumaan, ja sekunnissa leppyvä. Olen muutenkin nopea toimimaan. Jos joku ehdottaa jotain niin se on tehtävä heti, mitä sitä nyt puhumaan jos aiotaan toimia vasta ensi viikolla  Wink
Olen melko rasittava säheltäjä, ikiliikkuja. Olen herkkis ja iän myötä se piirre on vain voimistunut, lieneekö ravun vaikutusta.
Tietyllä tavalla lapsekasluonne, innostun kaikesta suunnattomasti ja sen huomaa kaikki.
Puhun nopeasti ja sekavasti mikä on taatusti huvittavaa kuultavaa  Cheesy
Sanat pitää pulpauttaa ulos heti että saa varmasti sanotuksi. Tosin joskus kannattaisi ensin miettiä.

Olen todellakin melko perus oinas, paitsi etten ole nopeasti syttyvää tyyppiä rakkaudessa niinkuin kaikki toitottaa oinaan olevan. Olen ennemminkin hidas tunnustelija.
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 11.08.2006 15:48:17 »

Kiitän Artemis  smitten smitten smitten

Jatkakaa....
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 11.08.2006 15:59:12 »

Ja yksi lapsellinen piirre lienee se että jos kyse on pelistä taikka kilpailusta tai jostain urheilulajista, on se vaikka tikanheittoa tai mitä vain niin aina lähdetään tavoittelemaan voittoa  :Smiley Pelaan ja kilpailen heti jos joku ehdottaa  vain koska haluan voittaa. Jos olette katsoneet aikoinaan frendejä telkusta niin kaikki muistaa varmaan Monican  Grin
Mutta puolustukseksi sanottakoon että jos häviän niin en ala itkemään tai suutu vaan myönnän toisten olleen parempia, harmittelen sitä vain itsekseni  Grin
Liekö muilla oinailla samaa? Oletteko voitonhaluisia?

tallennettu
Mimia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 11.08.2006 16:50:15 »

Trooppisella kartalla Oinas löytyypi Merkuriuksesta, Venuksesta ja Lilithistä.
Mutta taas sideerisellä kartalla Oinas vaikuttaa Auringossa, Merkuriuksessa, Kuunsolmussa, Onnenpisteessä, Lilithissä, Pallaksessa ja Pholuksessa.

Tunnen itseni erittäin Oinasmaiseksi. Tai no jokaisellahan siitä on oma käsitys, mikä on Oinasmaista ja mikä ei. No mutta asiaan. Olen varmaankin maailman itsepäisin ihminen (ja sid. Mars Härässä vaan vahvistaa sitä). Jos olen päättänyt jotain, niin päätökseni pysyy, vaikka huomaisin jossain vaiheessa, että päätös ei olisi hyväksi miulle. Ylpeyteni ei anna periksi, että luovuttaisin ja myöntäisin olevani väärässä.  Cool

Olen myös itsekäs. Aina on ollut MINÄ, MINÄ, MINÄ!  Embarrassed Ja asiaahan ei yhtään helpota, kun kumppanina on samanlainen pässinpää. Yhtä jääräpäinen ja kaikkitietävä. Ja juuri tuo kaikkitietävyys on näkyvää minussa. Luulen aina olevani oikeassa, vaikka tietäisin olevani väärässä, niin silti olen hanakasti viemässä mukamas oikeassa olevaa asiaa eteenpäin.

Olen myös hirveän lojaali ja uskollinen. Miun kumppanille ja kavereille ei ryppyillä tai muuten joutuu kokemaan Oinaan raivon ja ilkeän ja pistävän kielen.  knuppel2

Olen myös hirveän itsenäinen, mutta osaan heittäytyä tarpeen vaatiessa kumppanini edessä avuttomaksi pikkutytöksi. Grin Mutta yleisesti homman nimihän on se, että MINÄ - Oinas - en tarvitse muiden apua. Pärjään itsekseni. Asunnon remontista pullan leipomiseen luulen tietäväni kaiken. Eli luulen olevani KAEA!!! Kaikkien Alojen Erikois Asiantuntija!!  Grin

Mutta pääpiirteittäin Oinaan kolme "sääntöä":

1. En koskaan luovuta!!
2. Aina ensin MINÄ!!
3. Osaan ja tiedän kaiken eli olen siis Kaikkien Alojen Erikois Asiantuntija eli PARAS!!

Cool Grin Cool Grin Cool Grin Cool
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 11.08.2006 16:56:14 »

Voih Mirtsu miten tuttua  Smiley
Kaikessa inhottavassa minä-keskeisyydessäänkin  Embarrassed
Voisin sanoa sen että oinaalle vapaus, ainakin minulle lienee tärkeää. Mahdollisuus tehdä, liikkua, tuntea itsensä vapaaksi on tärkeää. Äidin mukaan olen lapsesta asti ollut hyvin itsenäinen mutta kaipaan kyllä niitä rakkaimpia lähelle silti. Yksin on ihanaa mutta yksinäisyys ei ole.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #6 : 11.08.2006 16:56:24 »

Grin mulla ei kartoissa paljon muuta olekkaan kuin oinasta  knuppel2 *Pöks*
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 11.08.2006 17:09:19 »

Kyllä se meikäläiselläkin oinasta riittää  Smiley
Onneksi sentään merkkari on kaloissa muuten olisi kaikki henkilökohtaiset planeetat oinaassa  Smiley
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #8 : 11.08.2006 17:29:07 »

Stareyes on RAKASTUNUT OINAASEEN!!!!  2funny  smitten

Luottamus, sanat, tunne, aistit, mielen vapaus, tila (joka syntyy luottamuksesta)... tuli, suuret tunteet, räiskyntä, harmonia...  Tongue

valloittaminen, kontrolloiminen, alistuminen... voima, päämäärä, henki, valovoimaisuus, pyyteettömyys, vilpittömyys, aitous, lapsenomaisuus...  Huh :Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.08.2006 17:32:42 kirjoittanut Intimaria » tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #9 : 11.08.2006 18:13:19 »

Noh minulla ei Oinaasta löydy muuta kuin Aurinko ja ehkä siksi olenkin pehmeämpi kuin Oinaat yleensä, MUTTA ulkokuori ei aina ole sitä mitä todellisuus on  Grin .Tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa ja yleensä en riitele kenenkään kanssa, MUTTA tiedän mitä tahdon ja haluan, ja teen niin kuin haluan loppujen lopuksi.Olen ikiliikkuja jota kiinnostaa miljoonat asiat maailmassa ja juuri nyt elän elämäni tuskallisinta aikaa koska jalkani on kipsissä syyskuun loppuun ja se että olen riippuvainen muista ihmisistä on JOTAIN KAMALAA.En koko aikana saa varata kipsissä olevaan jalkaan joten huumoria saa kyllä nyt etsiä ja eteenpäin menemiseen olen kehittänyt jo uusia temppuja kun en kestä sitä että pitäs apua aina ruinata   2funny .Ehkäpä siis itsenäisyys on ainakin yksi Oinaan motto  2funny
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Stareyes
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 11.08.2006 18:21:41 »

Intimaria Smiley
Olen tutustunut elämäni ensimmäisen kerran  aurinko oinas :seen, jolla  askendentti  kauris.

Luotin häneen jo muutaman keskustelun jälkeen, kuin muuriin, sanon häntä Soturiksi. (en tiennyt muutakuin aurinkomerkin tuolloin) Työteliäs on ottaen huomioon, että hänellä myös  mars  kauris , joka näin olllen ylennetty.
Hänen  chiron yhtyy mun R- venus ja hän parantaa ja eheyttää jo pelkällä läsnäolollaan. Hän on kallein aarre, mitä olen koskaan tavannut ja mikä koskaan on jäänyt kanssani ystäväksi.

Rakastan häntä, toki, mutta en sillä tavalla intohimonlieskat leiskuen. Suhteemme peruspohja on avoin ystävyys ja hän on sitä todella. Tiedän intuitiivisesti, että hän ei käännä mulle selkäänsä eikä sydäntänsä, hän on mies paikallaan smitten smitten smitten
tallennettu

Aniel
Vieras
« Vastaus #11 : 12.08.2006 10:22:06 »

Ihanaa.  smitten jeeeeeee!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 12.08.2006 11:15:55 »

Lainaus
Itse olen aika perus pässi kun monta planeettaa kellottelee oinaan merkissä.
Nopea kiivastumaan, ja sekunnissa leppyvä. Olen muutenkin nopea toimimaan. Jos joku ehdottaa jotain niin se on tehtävä heti, mitä sitä nyt puhumaan jos aiotaan toimia vasta ensi viikolla 
Olen melko rasittava säheltäjä, ikiliikkuja. Olen herkkis ja iän myötä se piirre on vain voimistunut, lieneekö ravun vaikutusta.
Tietyllä tavalla lapsekasluonne, innostun kaikesta suunnattomasti ja sen huomaa kaikki.
Puhun nopeasti ja sekavasti mikä on taatusti huvittavaa kuultavaa 
Sanat pitää pulpauttaa ulos heti että saa varmasti sanotuksi. Tosin joskus kannattaisi ensin miettiä.

Olen todellakin melko perus oinas, paitsi etten ole nopeasti syttyvää tyyppiä rakkaudessa niinkuin kaikki toitottaa oinaan olevan. Olen ennemminkin hidas tunnustelija.

allekirjoitan nämä jutut täysin! Olin eilen klo.21-2.30 juttukeikalla tutkailemassa kuvaajan kanssa eri baareja ja joka paikassa esittelin itseni vain toimittajaksi, mutta en koskaan muistanut sanoa omaa nimeäni, kun olin niin innolla heittämässä kysymyksiä haastateltaville! Puhun ensin ja ajattelen vasta sitten - valitetettavasti Grin

Minunkin täytyy saada hommat hoitoon HETI eikä viidestoistapäivä. Rapu tuö herkkyyttä minunkin merkkiini ja lisää Oinaan leikkisyyttä ja humoristisuutta. Mielikuvitus on vilkas ja lapsenomainen - jokaisesta asiasta pitää saada esiin jotain hassua. Esimerkiksi vaikka Ristoranten uusi mainos, jossa sanotaan "Hän halusi tehdä vaikutuksen. Hän tiesi miten se onnistuu. Pitsalla, joka on yhtä täydellinen kuin italialaisessa pizzeriassa". Minun päässäni ensi näkemältä tuo loppu kääntyi muotoon "pitsalla, joka on yhtä täydellinen kuin italialainen mies" - ja sitten mie kuvittelin ruskean, ylikarvaisen pitsan tai pitsatarjottimen, jossa makaa niin strereotyyppinen italialainen mies, että ihan ällöttää ja nainen on ihan innoissaan tästä miesystävänsä lahjasta... Grin

Samoin Mikkelissä näin "Varokaa lapsia"-kyltin, jonka alapuolella oli kyltti "heikko näkyvyys". Ensimmäinen ajatus oli, että autoilijoiden pitää varoa villejä lapsia, ne hyökkäävät autojen kimppuun ja syövät kuskit, jos saavat kiinni. Kannattaa olla erityisen varovainen, koska näkyvyys on heikko - penskat voi yllättää mistä puskasta tahansa!  Cheesy Grin

Toisekseen olen rauhaton sielu, joka ei jaksa viihtyä kauaa samassa paikassa tai saman puuhan parissa, mutta jos joku asia saa sydämeni palamaan en luovu siitä kovinkaan helpolla. Olen esimerkiksi huono aloittamaan mitään harrastuksia, mutta nekin harrastukset, jotka minula nyt on, ovat kaikki n.14-22 vuotta vanhoja Wink

Rapu tekee minusta vähän aran, mutta samaan aikaan Oinaana olen hyvin spontaani.

Minulle on myös aivan KÄSITTÄMÄTTÖMÄN tärkeää, että minut ja sanomiseni ymmärretään oikein! Inhoan sitä, että keskustelukumppani on ihan toisella aaltopituudella ja joudun selittämään itselleni ja Minuudelleni päivän selviä asioita rautalangasta - ja silti tyyppi tulkitsee sanomiseni ja minut aivan väärin. Se rasittaa aivan kamalasti ja yleensä minun on pakko antaa olla, koska muuten suutahdan tyyliin "No etkö sinä vieläkään tajua, en minä TÄTÄ tarkoittanut vaan TÄTÄ! ARRGH!" Cheesy
« Viimeksi muokattu: 12.08.2006 14:26:25 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: