Itse olen aika perus pässi kun monta planeettaa kellottelee oinaan merkissä.
Nopea kiivastumaan, ja sekunnissa leppyvä. Olen muutenkin nopea toimimaan. Jos joku ehdottaa jotain niin se on tehtävä heti, mitä sitä nyt puhumaan jos aiotaan toimia vasta ensi viikolla
Olen melko rasittava säheltäjä, ikiliikkuja. Olen herkkis ja iän myötä se piirre on vain voimistunut, lieneekö ravun vaikutusta.
Tietyllä tavalla lapsekasluonne, innostun kaikesta suunnattomasti ja sen huomaa kaikki.
Puhun nopeasti ja sekavasti mikä on taatusti huvittavaa kuultavaa
Sanat pitää pulpauttaa ulos heti että saa varmasti sanotuksi. Tosin joskus kannattaisi ensin miettiä.
Olen todellakin melko perus oinas, paitsi etten ole nopeasti syttyvää tyyppiä rakkaudessa niinkuin kaikki toitottaa oinaan olevan. Olen ennemminkin hidas tunnustelija.
allekirjoitan nämä jutut täysin! Olin eilen klo.21-2.30 juttukeikalla tutkailemassa kuvaajan kanssa eri baareja ja joka paikassa esittelin itseni vain toimittajaksi, mutta en koskaan muistanut sanoa omaa nimeäni, kun olin niin innolla heittämässä kysymyksiä haastateltaville! Puhun ensin ja ajattelen vasta sitten - valitetettavasti
Minunkin täytyy saada hommat hoitoon HETI eikä viidestoistapäivä. Rapu tuö herkkyyttä minunkin merkkiini ja lisää Oinaan leikkisyyttä ja humoristisuutta. Mielikuvitus on vilkas ja lapsenomainen - jokaisesta asiasta pitää saada esiin jotain hassua. Esimerkiksi vaikka Ristoranten uusi mainos, jossa sanotaan "Hän halusi tehdä vaikutuksen. Hän tiesi miten se onnistuu. Pitsalla, joka on yhtä täydellinen kuin italialaisessa pizzeriassa". Minun päässäni ensi näkemältä tuo loppu kääntyi muotoon "pitsalla, joka on yhtä täydellinen kuin italialainen mies" - ja sitten mie kuvittelin ruskean, ylikarvaisen pitsan tai pitsatarjottimen, jossa makaa niin strereotyyppinen italialainen mies, että ihan ällöttää ja nainen on ihan innoissaan tästä miesystävänsä lahjasta...
Samoin Mikkelissä näin "Varokaa lapsia"-kyltin, jonka alapuolella oli kyltti "heikko näkyvyys". Ensimmäinen ajatus oli, että autoilijoiden pitää varoa villejä lapsia, ne hyökkäävät autojen kimppuun ja syövät kuskit, jos saavat kiinni. Kannattaa olla erityisen varovainen, koska näkyvyys on heikko - penskat voi yllättää mistä puskasta tahansa!
Toisekseen olen rauhaton sielu, joka ei jaksa viihtyä kauaa samassa paikassa tai saman puuhan parissa, mutta jos joku asia saa sydämeni palamaan en luovu siitä kovinkaan helpolla. Olen esimerkiksi huono aloittamaan mitään harrastuksia, mutta nekin harrastukset, jotka minula nyt on, ovat kaikki n.14-22 vuotta vanhoja
Rapu tekee minusta vähän aran, mutta samaan aikaan Oinaana olen hyvin spontaani.
Minulle on myös aivan KÄSITTÄMÄTTÖMÄN tärkeää, että minut ja sanomiseni ymmärretään oikein! Inhoan sitä, että keskustelukumppani on ihan toisella aaltopituudella ja joudun selittämään itselleni ja Minuudelleni päivän selviä asioita rautalangasta - ja silti tyyppi tulkitsee sanomiseni ja minut aivan väärin. Se rasittaa aivan kamalasti ja yleensä minun on pakko antaa olla, koska muuten suutahdan tyyliin "No etkö sinä vieläkään tajua, en minä TÄTÄ tarkoittanut vaan TÄTÄ! ARRGH!"