Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihmisen tulevaisuudesta  (Luettu 21655 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« : 11.08.2006 14:28:15 »

Katsoinpa tuossa ikkunasta kadulle, jossa äiti ulkoilutti noin 5-vuotiasta ja kärryissä olevaa vastasyntynyttä lasta puhuen samalla puhelimeen.

Tämä asia jäi mietityttämään kovin..
Mitä lapsille tapahtuu kännykkäsäteilyn vaikutuksessa? Miten heidän aivonsa ja ennenkaikkea sieluyhteydensä tulevat kehittymään ja tottumaan ympäristön monenlaisien saasteiden kuormituksessa? Mitä nykyinen sokerimainontakulttuuri ylikiehuvine tulienergiaorgioineen aiheittaa psykosomaattisesti ihmisten minäkuvaan?
Mitä ihmisille tapahtuu ja missä sijaitsee yleinen vastuu?
Eli onko pallo hallussa vai pompotetaanko meitä?

Joten aloitin aiheen, jossa keskustella meihin vaikuttavista tekijöistä, kuten esim. ruuasta, teknologiasta, maailmankuvasta ja siitä mitä tuleman pitää.

Ja sanon:
Materialismin ja kaupallisuuden mustan käden ylenpalttinen vapaus tuottaa Sisäisen Henkiluonteen kuihtumaa.

Sekä pohdintaa kenties siitä että miten ihmiskunnan asiat järjestyisivät parhaalla mahdollisella tavalla yhteiseen hyvään?

« Viimeksi muokattu: 11.08.2006 18:25:43 kirjoittanut Lumor » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #1 : 12.08.2006 23:15:48 »

Hm mielenkiintoista:

http://www.probablefuture.com/index.htm

Kannattaa tsekata The One aiheisto!

angel   angel   angel   angel
tallennettu

metsätonttu
Vieras
« Vastaus #2 : 15.08.2006 20:04:48 »

Hm mielenkiintoista:

http://www.probablefuture.com/index.htm

Kannattaa tsekata The One aiheisto!

angel   angel   angel   angel

Anteeksi, kun en jaksanut tsekata osoitettasi! Osaksi siksi, että koneeni ei tykkää pompottelusta ja jumittuu helposti.

Mutta aiheesi on mielenkiintoinen ja siitä varmaan riittäisi pohdintaa.

Ennen 'epäjumalat' eli ihmisen 'aivopesijät' olivat konkreettisempia, sormella osoitettavampia ja ne oli helppo hajottaa maahan, kuten esim. Raamatussa kerrottiin ja sekin, miten Buddhan patsas tuhottiin tässä muutama vuosi sitten Afganistanissa.

Mutta miten tuhota se näkymätön, valtaisi voima, jonka kierteeseen olemme joutuneet, kun sitä ei voi sormin osoittaa. Ja sehän kieppuu hirvittävävällä vaihdilla ja voimalla ympärillämme joka paikassa.

Tiedämme, miten se kaikki vaikuttaa fyysiseen kehoomme. Miten auttaa sitä?
Mutta tiedämmekö, miten tämä kaikki vaikuttaa sieluumme? Ja ympäristöömme, äiti Maa-planeettaamme? Aivan kuin tehtävämme olisi tuhota se.

Taisin mennä vähän liian kauas, mutta pohdintasi sai minutkin pohtimaan.  Sad
tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #3 : 06.09.2006 08:33:44 »

On todella syytä katsoa sisälle ja kysyä, että mikä saa ihmisen vapaaehtoisesti heittäytymään tähän mekanistiseen rahankeruukulttuurin oravanpyörään kun hintana on Ihmisyyden ja Äiti Maan nahka? Mikä saa ihmisen käyttäytymään näin sokeasti?
Jonkinlainen pelon juurien ja itsensä toisissa kohtaamattomuus tässä on oltava..

Tämä on kuin suurta mielikuvashowta ja vaikuttaa sille kuin olisi pakonomainen tarve juosta karkuun välittämättä siitä miten meidän yhteisellä matkalla käy..
Todellisuus ollaan ovelasti saatu sijaitsemaan aivojen kaavioihin joihin ollaan syötetty erilaisia arvoja ja määreitä, joista vapaaksi irtaantumiseen tarvittaisiin syvästi hellää sisäisen lapsen hoitoa ja rakkauden puhdistussuodattimen vaihtoa!

Missä sijaitsee systeemin vastuu Elämästä?
Eli onko sillä Sydäntä?

Mihin yhteiskunta perustuu? Mikä pyörittää sitä ja miksi?  idiot2
tallennettu

Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 06.09.2006 09:04:21 »

Lainatakseni Akong Rinpochen sanoja.

Tykkäämme niin paljon äitimme silmästä, että haluamme
pitää sitä kädessämme ja leikkiä sillä..
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
härkä-69
Vieras
« Vastaus #5 : 06.09.2006 11:49:24 »

Kyse on valinnasta. Oletko Luoja vai Tuhoaja?

http://www.luxonia.com/LuojatJaTuhoajat.html?mode=preview

On hyvä ymmärtää, että hajottajat eivät ole ”pahoja” ihmisiä, sillä ”hyvä” ja ”paha” ovat vain maan dualismissa elävien ihmisten keksimiä leimoja. Hajottajat ovat vain nuoria sieluja matkallaan Valoon, mutta he eivät vain vielä hallitse elämän perusopetuksia. Aikaa riittää kyllä hioutua täydelliseksi, ihan kaikille. Kaikkeus on ääretön ja aika on ikuisuus.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2006 16:11:24 kirjoittanut Sininen enkeli » tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 06.09.2006 12:00:51 »

Rahannielia laitoksilla ei ole armoa, ne yrittavat muuttaa meidan tarkeysjarjestyksia, muuttaa meidan omaa kuvaa, mainonta on ehka paras esimerkki.
Meidan pitaa olla tarpeeksi vahvoja muuttaaksemme naita kasityksia, se varmaan kestaa sukupolven= oma itsemme=lapsemme ja sitten muut.Jos ei luontoaiti muuta meita sita ennen tai mahtirahan tuhovoimat. Sad
tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #7 : 06.09.2006 12:29:05 »

Nuo monenkirjavaisenkarvaiset uskomukset sävyttävät paljon sitä miten vaikutamme ihmiskunnan liikkumiseen ja suhtautumiseemme siihen mitä olemme..

Paljon kumpuaa kasvatuksesta.. siitä perimmäisyydestä mitä olemme oppineet vanhemmiltamme ihmisyydestä sekä kollektiivisuuksien antamista yleisistä energiatahtien verrannoillisista mitta-asteista.. ja sitten on ne karmiset faktorit...

Siunata, anteeksiantaa ja armahtaa?  angel

tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 06.09.2006 12:39:34 »

Hyviä, tärkeitä ja vaikeitakin asioita kyselet Lumor...

Itse olen monesti ajatellut sitä, että kunpa voisin auttaa kaikkia ihmisiä "näkemään", tai ei vain näkemään, vaan myös todella KOKEMAAN lahjan jonka minä itse olen saanut. Nimittäin "kyvyn" todella nähdä kaiken ykseys ja olla yhtä kaiken kanssa. Tarkoitan siis ettei yksikään ihminen ole mitenkään arvokkaampi tai parempi, kuin toinen. Ulottuen niin laajalle ja kaikkialle, että esim. pienin hiekan jyvänenkään ei ole ihmistä, eikä mitään muutakaan "alhaisempi".
 smitten angel
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #9 : 06.09.2006 12:51:04 »

Rakkauden enkeli.. olisi ihanaa jos pystyisi siirtämään omat tuntemukset ja kokemukset toiselle..  :Smiley

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #10 : 06.09.2006 16:24:24 »

Tätä palloa voisi katsoa ikäänkuin se olisi suuri leikkikenttä, jossa touhutaan kaikenlaisten mieltä kiinnostavien juttujen parissa.. Lelut vaan vaihtelevat ikääntymisen ja kasvuvaiheiden johdosta.  Wink

Samoiten täällä on sellainen yökerhollinen baila-baila meininki, jossa sielut ovat tulleet pitämään hauskaa ja tuntemaan ihmiskehollisen ilmenemisen seikkoja..  :Smiley
Mutta kuka siivoaa paikat ja maksaa karman? knuppel2

Tuo Rakkauden enkelin kirjoittama ykseys ja yhtäläisyys kaiken ja kaikkien kesken on kyllä ensijainen asia mikä täällä tulisi oppitiellään sisäistää ja reaalisesti ymmärtäen tuoda se käytäntöön yhteiset resurssit tasapuolistaen ja jakaen..  smitten Kärpänen ja vuorenjumala kun ovat yhtä tärkeitä ja samanarvoisia.

*Valomerkkiä odotellessa*
tallennettu

härkä-69
Vieras
« Vastaus #11 : 06.09.2006 16:52:11 »

Itse olen monesti ajatellut sitä, että kunpa voisin auttaa kaikkia ihmisiä "näkemään", tai ei vain näkemään, vaan myös todella KOKEMAAN lahjan jonka minä itse olen saanut. Nimittäin "kyvyn" todella nähdä kaiken ykseys ja olla yhtä kaiken kanssa. 

Autat ihmisiä olemalla valo, jonka loisteesta he saavat kipinän etsiä sitä valoa myös itsestään.  angel
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #12 : 06.09.2006 18:01:00 »

Niin kauan kuin nautinnonhalu voittaa järjen olemme pississä. crazy2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 06.09.2006 19:32:29 »

Rakkauden enkeli.. olisi ihanaa jos pystyisi siirtämään omat tuntemukset ja kokemukset toiselle..  :Smiley

smitten  smitten  smitten

Niin... Mutta eihän se aivan noin toimi...

Vaan se toimii näin:

Lainaus
Lainaus käyttäjältä: Sininen enkeli

Autat ihmisiä olemalla valo, jonka loisteesta he saavat kipinän etsiä sitä valoa myös itsestään.  angel

Kiitos sinulle Sininen enkeli oivasta muistutuksesta... Meistä jokainen voi olla se valo, sillä meissä kaikissa asuu se valo. Wink  smitten angel
tallennettu
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**

KROAAK!

Profiili
« Vastaus #14 : 06.09.2006 20:35:40 »

On todella syytä katsoa sisälle ja kysyä, että mikä saa ihmisen vapaaehtoisesti heittäytymään tähän mekanistiseen rahankeruukulttuurin oravanpyörään kun hintana on Ihmisyyden ja Äiti Maan nahka? Mikä saa ihmisen käyttäytymään näin sokeasti?

Tätä minä olen miettinyt viime vuosina miltei joka päivä. Vastausta en ole löytänyt! Minua ahdistaa se, että maailmassa on niin paljon turhaa työtä (kännykänkuorien rakentelu, yleinen tiimarikrääsä... jne.), jonka tekeminen riistää maapalloa henkihieveriin. Vähemmällä oikeasti pärjättäisiin. Ei tarvitse olla viimeisen muodin mukaista vaatetta, autoa ja puhelinta, tarvitaan ihmisten yhteyttä, kohtaamista ja yhdessäoloa. Minusta esim. vanhustenhoito on karmeassa tilassa nykyään ja vielä silläkin alalla on palvelujen kilpailuttamista! Raha se taitaa maailmaa pyörittää, ihmisistä viis veisataan. Yksilön kohtalo musertuu eurovuoren alle.

Eilen oli televisiossa mies, joka sanoi muistaakseni, että 10-20 vuoden kuluttua jo ilmasto on muuttunut niin paljon, että kriisissä ollaan. Muista lähteistä olen kuullut että aikaa on max 50 vuotta. Niin että sinne vaan oravanpyörään välillisesti omaa kotia tuhoamaan!  tickedoff
tallennettu

Vesimies saavuttaa aina päämääränsä, vaikkakin usein mutkan kautta.
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: