Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henki ja ruumis  (Luettu 82239 kertaa)
0 jäsentä ja 46 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #45 : 30.08.2006 22:07:01 »

Anteeksi nyt saivartelu, mutta on täällä aika moni vilautellut itseään. Tai minä ainakin.  :Smiley

Niin minäkin, itse asiassa olen lyönyt oman kuvani montakin kertaa eräisiin topiceihin
ja välillä avatarissani on ollut oma kuvani. Cheesy
Te ette vain voisi edes kuvitella,
että näissä kuvissa todella olen minä. Grin

Mutta sitten kun laitoin tietoisesti kertoen, että tämä on minun kuvani,
niin minä sain osakseni sellaisen mekkalan varustettuna nimityksillä,
joita ei viitsi toistaa.

Totesin vain, että tämä saitti ei ole kypsä vielä siihen,
että täällä voisi kaikki olla ihan omia itsejään omilla
ruumiillisilla ominaisuuksillaan.

tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #46 : 30.08.2006 22:13:07 »

Niin minäkin, itse asiassa olen lyönyt oman kuvani montakin kertaa eräisiin topiceihin
ja välillä avatarissani on ollut oma kuvani. Cheesy
Mutta sitten kun laitoin tietoisesti kertoen, että tämä on minun kuvani,
niin minä sain osakseni sellaisen mekkalan varustettuna nimityksillä,
joita ei viitsi toistaa.

Täh..? En mä vaan oo bongannu sun kuvaa täältä missään vaiheessa.. idiot2

Mutta jos pitäisi kuvailla itseään, niin sanosinko että mä oon ihan James Potkukelkan näkönen  uglystupid2
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAApuVA apuva apuva
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #47 : 30.08.2006 22:20:55 »

Täh..? En mä vaan oo bongannu sun kuvaa täältä missään vaiheessa.. idiot2

Wink
Parempi varmaan niin, ettete havahdu siihen,
milloin avattaressani ja milloin jossain viestini
kulmassa on oma kuvani. Wink

tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #48 : 30.08.2006 22:24:39 »

Miehenä helpompi ilmeisesti huomata naisten kuvia  Wink

On täällä monet käyttäneet omaa kuvaansa, mutta eivät kovinkaan pitkään yleensä.

Äkkiseltään lisäisin nähdyt kuvat  Kiss
 Asterix, Valonkantaja, Intimaria

On niitä muitakin, mutta nyt en varmuudella uskalla sanoa.

Itsellähän oli pari jooga kuvaakin välissä. Olikohan niiden esittäminen sitten viisasta  crazy2
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 31.08.2006 00:06:55 »

:Smiley

Noin, yleistäen! Puhutte omasta olemuksestanne, mutta?

Entä! Jos on tavannut ihmisiä, jotenkin irrallisia,

ja siihen ympäristöön soveltumattomia! Entä sitten?

Ovatko he ns. paikallisia?

angel
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #50 : 31.08.2006 00:09:55 »

AINA ovat osa sinua itseäsi,jos kerran ovat sinua tulleet tapaamaan!  Wink Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 31.08.2006 00:14:54 »

Shocked
        Kiva olisi ollut, jos jotenkin olisimme

ymmärtäneet " puhuttua " kieltä!

Embarrassed
tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #52 : 31.08.2006 00:18:30 »

Onneksemme sydämemmekin osaavat sitä kieltä, jota Jumaluutemme puhuvat. Sillä sehän tässä kuitenkin on se tärkein asia.  smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 31.08.2006 00:27:32 »

Sad

Kylläkait sitä ymmärrettävääkin " kieltä " tarvitsee

tälläinen pönttö, ihan vaan ymmärtääkseen, itse!

coolsmiley

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #54 : 31.08.2006 06:30:26 »

Asterix, hieman vaatimattomuutta peliin, jookos.. näkyy miten korostat ulkoista puoltasi vaikka uhalla. Ei se tosiaan normaalinaisia jaksane kiinnostaa kovin paljon.. saatikka henkisen tien kulkijoita.  coolsmiley On olemassa sinua kauniimpia, sinua vähemmän kauniita (ulkoisesti) ihmisiä, mutta itse olen ainakin pitänyt luonnetta tärkeimpänä. Enkä silti ole pahan näköinen enkä rumien miesten kanssa ollut.

Kauneus, ystävällisyys, huolenpito, lempeys ja se, tuottaako tietoisesti muille hyvää vai pahaa mieltä, auttavaisuus, huumorintaju (joka on nähtävästi minulla ainakin täysin erilainen kuin skorppareilla).  Wink Pirullisuus ei ole ainakaan sisäistä kauneutta. Itselläni on myös ulkoisesti kauniita ystävättäriä, jotka ovat myös ihmisinä mukavia. Jos on kovasti ulkoista näköä, alkaa yleensä tämän renkutuksen "voi kun miehet jahtaa minua koko ajan, on se niin raskasta, kun olen niin kauniskin" - tuosta tulee mieleen eräs kaksonen ja leijona. Ja jutut pyörii koko  ajan tämän asian ympärillä.
« Viimeksi muokattu: 31.08.2006 07:00:44 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**

Minähän se siinä...

Profiili
« Vastaus #55 : 31.08.2006 07:45:46 »

Minun siskoni oli hyvä esimerkki siitä miten ihminen voi olla kaunis sisäisesti.
Elopainoa oli hänellä reilusti. Ei mikään mannekiini.
Vaan hänelläpä oli niin ihana aurinkoinen luonne.
Hän tuli kaikkien kanssa toimeen ja keräsi aina kaikki ympärilleen.
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #56 : 31.08.2006 08:39:03 »

Itse osaan nähdä tätä asiaa niin ns-"ruman kuin kauniinkin" näkökulmasta, jos nyt ajatellaan ensin vain tätä 'muka vain'fyysistä kauneutta.
Olen huomannut ettei sitä mitenkään kykene katsomaan yksistään kenestäkään vain fyysistä puolta, kokonaisuus vaikuttaa aina, vaikkei jostain syystä haluaisi, kaikki ominaisuudet, kokemukset yms jota ihminen sisältään heijastelee.
Ehkä valokuvasta jotenkin kykenee katsomaan pelkkää fyysistä ulkomuotoa, mutta kyllä siinäkin jo kaikki asennot (asenteet) ilmeet (olotilat)vaatetusten yms ulkoisten koristusten laatu, jo lisää muutakin aistittavaa kuvaankin. (vaikka oikeasti se ei ole niissä ulkoissa tekijöissä, joita aistimme, me sidomme sen kaiken vain niihin, että mielemme voi käsittää)
Valkoisella taustalla, ilkosillaan kuvassa.... voisiko siitäkään vain katsoa pelkkää fyysistä ulkoista muotoa....  Wink Tuskin...  :Smiley

Itse olen elänyt sellaisen joutsenen elämän ulkoisesti.  Cheesy Joten tiedän, mitä on kokea itsensä ulkoisesti rumaksi ja mitä kauniiksi.
Ja tiedän, että koskaan ei ole oikeasti syvimmiltään kyse siitä, olenko oikeasti ulkoisesti jonkin mittapuun mukaan joko kaunis taikka ruma. Aina se heijastelee vain omaa sisäistä ristiriitaa ja siinä kulkemista ääripäästä toiseen.
Jossain vaiheessa, ennen teini-ikää, koin itseni ulkoisesti rumaksi, vertasin johonkin ulkoasyötettyyn malliin. Minulla ei ollut kauniita kutreja, vaan kynitty poikatukka, minulla ei ollut hienoja muodikkaita vaatteita, vaan serkunkumminkaimojen vanhoja vaatteita tai äidin itse ompelemia tekeleitä, minulla ei ollut hienoja tavaroita, vaan jotain todella vaatimatonta, jos sitäkään.
En ollut subliikki ihmisiä, vaan hiljainen, mutta onneksi sentään 'teräväpäinen' tytteli.  Wink Minulla oli jopa silmälasit, joista kärsin todella paljon.

Heijastin siis rumuuden kokemukseni tähän kaikkeen ulkoiseen, koin, että tämä kaikki ja muutama muu teki sen, että koin itseni rumaksi.
Nyt tiedän, ettei niin ollut. Se 'rumuus' jota itsessäni koin, oli heijastuma sisältäni, koska en ollut saanut kokea 'henkisen kauneuden' kokemuksia itsestäni tarpeeksi. Sellaisia, mitä lapsi voi saada, kun häntä kohdellaan henkisesti kauniisti. (enkä todellakaan tarkoita mitään sellaista, että se vaatisi minkään valtakunnan ns'henkistä tietoutta' indigoista tai muusta tai jotain sielun hierarkia tietoutta vanhemmilta)

Kun sitten teinistä aloin kehittyä naiseksi, löysin ensin nämä 'naisten kikat', opin meikkaamaan laittamaan hiukset hienosti, sain hankittua sellaisia vaatteita jotka korostivat ulkoisia 'hyviä'puoliani yms...
Niin johan muuttui äänet kellossa... ja kun kuitenkin minussa nyt ei ollut varsinaisesti mitään silmiinpistävän 'rumaa' mallia ulkoisessa olemuksessani, se onnistui siis hyvin.
Ne joille ennen olin ollutkin ilmaa, olivatkin nyt minusta kovin kiinnostuneita...
Ahmin tuota kaikkea useita vuosia, otin sen kaiken 'kauneuden' takaisin, jota en ollut saanut aiemmin kokea...
Olen myös kokenut, miten jotkut karsastaa minua, kun joku on kokenut minut ulkoisesti kauniimmaksi mitä itsensä, mutta nyt tiedän mitä se kaikki pitää sisällään.
Ja todellakin sain vastapainoksi sen toisen ääripään kokemuksia rutkasti.
Uskon että tähän 'traumaan' kuuluu myös helposti julkkikseksi pääsemisen hakuisuus, tunne jossain syvällä. *Minusta tulee vielä joskus julkkis*tyyliin.  Wink
Myös näiden vuosien aikana kun tapasin niitä tyttöjä/naisia (poikia/miehiä), jotka silloin aiemmin olivat olleet niitä 'muka' kauniimpia/suositumpia kuin minä, niin yllätyin, miten tavallisia he olivatkaan... Huomasin, että vain jotkin ulkoiset tekijät (ja omat sisäiset tekijäni), olivat saaneet heidät näyttämään siltä, koska itse en ollut kokenut tarpeeksi sisäistäkauneutta. Vaatteet, kampaukset.. yms

Mutta eihän tuollaistakaan jaksa lopputtomiin... miksi nousta jalustan alta jalustalle? Kun voi olla samalla tasolla kaikkien kanssa...  angel

Nyt pikku hiljaa tämä 'rumuus ja kauneus' on alkanut tasa-painoittua minussa. Olen ruma ja kaunis!  angel crazy2
Ja nyt tiedän, ettei koskaan todellakaan ollut kysmys mistään ulkoisesta leikistä, vaan todella syvästä, monen sukupolven kestäneestä sisäisestä oman itsen henkisen kauneuden ja rumuuden kohtaamisesta itsessä ja niiden hyväksymisestä, niiden liitosta!

Ja miten ihanaa on kohdata ihmisiä, joista paistaa samaan aikaan ei vain 'kauneus' vaan myös 'rumuus', sillä kukaan meistä ole vain toista.

coolsmiley

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #57 : 31.08.2006 08:59:52 »

Tiivistäen;
Silloin kuin koen, että kauneuttani ei hyväksytä, en hyväksy omaa rumuuttani.
Silloin kun koen, ettei omaa rumuuttani hyväksytä, en hyväksy omaa kauneuttani.

Jos pyrin vain kauneuteen, jätän rumuuteni muiden kannettavaksi, jos pyrin vain rumuuteen, jätän oman kauneuteni muiden kannettavaksi.

Siis mitä koen ja näen, se kertoo jotain minusta ja sisäisyydestäni!
 Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #58 : 31.08.2006 09:57:00 »

Terveisiä kaikille Ippuskalta   coolsmileyKiss smitten
(http://www.oyk.fi/~ritva.astikainen/omalautta.jpg)
(tunnettepa sitten astromiitingissä  Wink Cheesy )
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #59 : 31.08.2006 10:26:47 »

Hei Ippuska, onpa mukava kuva! Näkee että sulla on tuossa hyvä meininki.  smitten

Mitä tuohon kauneus hommaan tulee, kun olin nuorempi ja epävarmempi, ventovieraat ihmiset tulivat sanomaan että älä ole noin leuhka vaikka oletkin hyvän näköinen. "Leuhkuuteni" johtui siitä että pidin itseäni oudon näköisenä enkä uskaltanut katsoa ihmisiä silmiin, näytin kai vihaiselta (tämä siis teini-iässä).

Olen huomannut että nykyisin, kun (suurimman osan ajasta) kohtaan ihmiset ihmisinä, suhtautuminen minuun on muuttunut. En ole enää kenellekään uhka, koska olen tilanteissa aina "avoin, oma itseni, kaikki kortit pöydällä". Olen myös aidosti kiinnostunut kohtaamistani ihmisistä. Uskon että se antaa ihmisille tunteen siitä, että koen olevani heidän kanssaan samalla tasolla.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: