Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henki ja ruumis  (Luettu 82269 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #75 : 31.08.2006 16:05:18 »

Kiitos Sign upeasta kannanotosta!
Kannatan narssistista ajattelutapaa sen kultaisella keskitiellä!
Jokainen voisi kysyä itseltään, kenelle 'hoidan, taituroin kehoani' ja kenelle se kuuluu.
Niin kauan kuin on pihinää, sitä kannattaa hoitaa ja rakastaa!  Kiss

Kuin myös. Itsestä se lähtee...  Smiley
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #76 : 31.08.2006 16:07:47 »

Koska se kauneuskin on kuitenkin sen katsojan silmissä niin voin sanoa enää näkeväni vain ja ainoastaan kauneutta sielläkin, missä sitä ennen en nähnyt.  :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #77 : 31.08.2006 16:10:34 »

olen huomannut sellaisen jännän jutun "kasvaessani ihmiseksi" siinä ilmapiirissä missä olen kasvanut...että nimen omaan se OMA keho/fyysisyys on enemmän tabu kuin toisten. Hyvien asioiden suhteen...on hyväksytympää osoittaa toisille ihmisille positiivista huomiota, rakkauden alueella on hyvä oppia hyväilemään toisen kehoa, perusasioissa on epäitsekästä eli hyvää hoitaa fyysisesti pientä lasta ja fyysisesti vanhaa ihmistä, jolla on liikkumisessa vaikeuksia...koska nämä ovat TOISIA ihmisiä, itsen ulkopuolella olevia fyysisesti.

Mutta omaan kehoon käytetty aika tai huolenpito tulkitaan vääränlaiseksi itserakkaudeksi ja se on narsismia, muilta pois ja ihminen on arveluttava.
joskus omaan kehoon keskitetty aika, esim. liikunta, meikkaaminen hiustenhoito joka saa ihmisen tuntemaan olonsa hyväksi on väärin sen takia, että se energia on konkreettisesti pois vaikkapa läheisriippuvaisesta ihmissuhteesta. Jos siis ympärillä sattuu olemaan läheisriippuvaisesti käyttäytyviä, jotka eivät kestä sitä, että toinen on "omavarainen", eli voi liian hyvin ilman että heillä on osaa ja arpaa tähän asiaan.

kuitenkin oman kehonsa rakastaminen ja siitä hyvää ajatteleminen, ja siitä puhuminen helpommin tulkitaan vääräksi...kun uskoisin taas, että nimenomaan ensisijaisesti omasta kehostaan tai omista asioistaan ihmisellä onkin se suurin valta puhua ja päättää.

Amen! Asiaa!
Puit itse asiassa sanoiksi juuri sen, mitä olen välillä
miettinyt, että mikä helevato siinä on, että jotkin
ihmiset sitten jaksavat puuttua toisten ulkonäköön
tai siitä nauttimiseen aivan kuin se olisi joku
saatanallinen synti. idiot2

Mutta selvähän tuo on, että kysymys on juuri
siitä, että huomio on poissa näiltä (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/soapbox.gif):n
valittajilta!

Luulisi nyt, että ihmisellä olisi oikeus omaan kehoonsa!

Minua ärsyttää suunnattomasti myös ne tyypit,
jotka kitisevät heti, jos joku toinen on parannellut kehoaan
esim. kirurgisin toimenpitein.

(huomio muutamille (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/soapbox.gif):päille täällä, että vaikka näin sanon, niin kehoani ei ole paranneltu kirurgisesti)
Mitä hemmettiä se kenellekään muulle kuuluu,
jos joku tekee omalla kehollaan mitä haluaa
ja laittaa siihen tonnikaupalla omia eurojaan?!

Eipä sitä yhteiskunta joudu maksamaan verorahoista,
kuten ylipainoisten kehonhuollon,
kun iskee kaikki diabetekset, sydän -ja sepelvaltiomosairaudet,
nivelkulumat jne.

Eipä nekään, jotka itseään parantelee, mene sanomaan
kenellekän ylipainoiselle läskiperseelle,
että, mitä helvettiä sinä pistät tonnikaupalla euroja
tuon ihran ylläpitoon ja sitten sairastat sitä tekoasi
verorahoista ja tulet kalliiksi yhteiskunnalle ylipainosi
aiheuttamilla sairauksilla, vaikka siinä mielestäni
olisi todellista huomauttamista!  knuppel2

Huomautan myös, että minulla ei ole myöskään
mitään ylipainoisia vastaan.
Jokainen tekee kehollaan mitä haluaa. Smiley

Halusin vain tuoda tämän näkökulman esiin,
kun muutamat ihmiset tykkäävät.. heheh..
peilata itseään jostain syytä minuun. Smiley

« Viimeksi muokattu: 31.08.2006 16:20:39 kirjoittanut Asterix » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #78 : 31.08.2006 16:13:21 »

Alkmene...Hmm...sait ajattelemaan, ja tuosta varmaan minulla oli kysymys teini-ikäisenä. olin silloin jotenkin tunnetyhjiössä ja tunsin ettei kukaan rakasta oikeasti ja mahdan olla paha ihminen. sitten pystyi saamaan hyvänolontunteen esim itse rakastamalla jotain ihanteita ja yrittämällä näyttää niin paljon kuin mahdollista näiltä ihanteiltaan. mutta ei ollut kyllä kyse edes siitä että olisi rakastanut edes omaa ulkonäköään. muistan vain ajatelleeni että näköjään "vain ulkonäöllä on merkitystä" vaikka se ahdistikin ja tän päätelmän tein sitten kai ihmisistä ympärilläni kun yritin miettiä että miten maailma toimii ja miten minä voin toimia sen mukana. Muistan myös ajatelleeni, että en todellakaan ole kaunis, olen vaan hyvä huijaamaan kaikenlaislla keinoilla. ajattelin että oikeasti kauniit ihmiset eivät tarvitsisi oikeasti valittuja vaatteita tai meikkiä, vaan he olisivat sellaisia ilmankin. ajattelin että olin vaan kätevä käsistäni, mutta sisältä mätä ja kaikenlisäksi tylsä ihminen.Ironista sitten oli kuitenkin se, että asiaa tutkittuani tiedän että olisin saanut sitä rakkautta ja tukea perheeltä, jos kehoni olisi ollut toisenlainen, eikä niin voimakkaasti "kyseenalainen" ja "himojen herättäjä" (niitä himoja en silloin edes itse oikein käsittänyt). Että se kehoni kauneus heidän silmissään oli sittenkin heille se tärkein este...ja se oli surullista, koska turhaan syyttelin itseäni siitä että olen paha ihminen vain KEHONI , meikkaamisen, vaatteiden ja  fyysisten harrastusteni takia.Mutta se olisikin ollut ehdollistettua rakkautta. rakkaudettomuus tekee heikoksi.

ja jos ajattelee pahaa itsestään, niin myös henkii negatiivista energiaa ja kerää pahaa ulkopuoleltaan...näyttäisi siltä

mut voin olla samaa mieltä edellisen viestisi kanssa kokonaisuudessaan, todellakin, kaikkihan etsii sitä että saisivat tulla hyväksytyiksi ja rakastetuiksi omina itseinään, juuri sellaisina kuin ovat.
« Viimeksi muokattu: 31.08.2006 16:23:37 kirjoittanut sign? » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #79 : 31.08.2006 16:41:48 »

tuohon vielä lisäisin...että en siis tarkoita että se, että korostaa ja tuo esiin fyysiset parhaat puolensa olisi aina yksyhteen merkki siitä, että sisällä olisi huono itsetunto. ihannetapauksesta se vaan kertoisi elämänilosta, elämän kunnioittamisesta ja sen juhlistamisesta...kun kaikesta hyvästä mikä on kannattaa nauttia ja ottaa ilo irti, sillä varmasti niitä ikäviä asioitakin tulee tarpeeksi vastaan vastapainoksi. Itsekin aikoinaan nautin niistä asioita, esim liikkumisesta puhtaasti siksi koska sain siitä iloa, ja ulkonäön viilaamisesta yksinkertaisesti siksi, koska oli kivaa nähdä joku tulos minkä on "luonut". Mut se että onko näin käyttäytyvän ihmisen sisällä huono itsetunto ja itseviha henkisesti, ei ole välttämättä sidoksissa tähän...toisten palautteeseen se kyllä on paljolti ainakin teini-ikäisellä sidoksissa. mutta toisten palaute ei aina kumpuakaan puhtaasta motiivista, tai ole sen enemmän "jumalan sanaa" ja ylhäältä annettua totuutta kuin omatkaan ajatukset...

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #80 : 31.08.2006 16:47:52 »

Sign?, olen kokenut lähes tulkoon samalla tapaa kuin sinä.  Smiley
Tuli ihan hassu olo kuin luin äskeistä kirjoitustasi...  Shocked
Lainaus
. mutta ei ollut kyllä kyse edes siitä että olisi rakastanut edes omaa ulkonäköään. muistan vain ajatelleeni että näköjään "vain ulkonäöllä on merkitystä" vaikka se ahdistikin ja tän päätelmän tein sitten kai ihmisistä ympärilläni kun yritin miettiä että miten maailma toimii ja miten minä voin toimia sen mukana. Muistan myös ajatelleeni, että en todellakaan ole kaunis, olen vaan hyvä huijaamaan kaikenlaislla keinoilla. ajattelin että oikeasti kauniit ihmiset eivät tarvitsisi oikeasti valittuja vaatteita tai meikkiä, vaan he olisivat sellaisia ilmankin. ajattelin että olin vaan kätevä käsistäni, mutta sisältä mätä ja kaikenlisäksi tylsä ihminen

Minä olen kokenut myös tuon, että miten helppoa ihmisiä onkaan 'huijata' ja miten pettynyt olin siihen...
Jotenkin se vahvisti minulle sen, että ulkonäkö on tärkeää, eikä sisäisyys merkitse juurikaan mitään...
Heitin elämälle kysymyksen ja vastaus oli melko tyly...
Millaisen johtopäätöksen siitä tekeekään pieni ihminen...  Undecided

Ja juuri se, että vaikka ryhdin saa suoraksi, nostamalla sen suoraksi, itsensä huolitelluksikin yms, niin minä en ainakaan ole siihen koskaan 'tyytynyt'... kuljen vaikka selkä kumarassa, muutama makkara vyötäröllä mielummin, kuin teen sen jotenkin 'väkisin'... joten uskon vahvasti siihen, että jos henkinen selkärankani suoristuu, suoristuu fyysinenkin rankani... jne...
Olen tätä kokeillut ja minulla se on toiminut.... minulle ei esim koskaan ole ollut vaikutusta sillä, mitä syön, vaan mitä sisälläni tapahtuu, se vaikuttaa painooni. Jos elämäni jämähtää paikoilleen, en ole intoa ja paloa täynnä, saattaa tulla pari kiloa, mutta kun elämäni sisältö on rikasta ja innostavaa, tai vaikka raastavaakin, mutta elämä on elämän makuista, olen normaali tai hoikka....Noh, paino nyt ei ole ollut oneglmani... mutta siinä yksi esimerkki.

Ja voihan olla, että ihan yhtä lailla se toimii toisenlaisilla ihmisillä toisinpäin.... he tekevät jonkin fyysisen muutoksen ja se ohjaa sen tekemään myös sisäisesti...
Siksi minäkään en näe pahana mitään plastikkakirurgisia leikkauksia esim. Olen nähnyt, miten se voi antaa henkisestikin ihmiselle paljon.
Ja toisaalta, jos joku tekee sitä vain 'turhamaisuuttaan' ja silpoo lopulta itsensä 'monsteriksi', niin onko se sen huonmpi tapa tosiaan käsitellä 'traumojaan' kuin esim.syöppöys, alkohlismi, työnarkomania, ismit, uskonnot, politiikka hurahtamiset yms yms Niilläkin 'silvotaan' yhtä lailla, mutta enemmämn piilossa muiden katseilta...
(viittaan Asterixin kirjoitukseen)

Itse olen kokenut niin, että ei riitä, että näen vain kauneutta, vaan on hyvä nähdä myös rumuus, sillä jos ei hyväksy elämää sellaisena kuin se on, tekee maailmasta kaksijakoisen.
 Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #81 : 31.08.2006 16:49:08 »

Kuinkahan paljon määrittelee yhteiskunta ja siinä esim. kaupallisuus ja yleinen mahdottoman voimakas mielipide sitä millaiseksi 'haluat' kehosi?

Onko se oma toiveesi kehosi kunnosta ja muodosta vai onko se ulkopuolinen 'vaatimus'?

Minusta tuntuu, että 'keho' on hyvin viisas. Sillä sehän on yhtä vanhaa ainetta kuin ikään maapallomme ja mitä tiedämme mitä se muistissansa kantaa.
Siksi se kärsii aina pahoin ristiriidoista ja paineista, mitkä eivät pitäisi kuulua sille ... ja sairastaa.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #82 : 31.08.2006 17:19:48 »

Aivan. Siinäpä se.... siinä on taiteilemista, että mikä onkin omaa ja oman kehon ja hengen tarvetta ja toivetta ja mikä taas ulkoista.
Meilläkun on perimä, jossa kannamme kaikkea, mikä ei välttämättä ole sitä mitä olemme tai olisimme, kokonaisina omina itsinämme ja yksilöinä.

Itse olen ainakin kokenut, että jotkin kannanottoni johonkin, voivatkin olla vai puolustautumista, koska olen itse ottanut omaksi jotain näkemyksiä ja vaateita, jotka eivät todellisuudessa ole omiani.
Ei aina ole helppoa pitää huolta itsestään ja olla terveesti 'narsistinenkaan', jos ei ole vielä löytänyt ja kaivanut esiin sitä, mikä itse todellisuudessa on ja mitä haluaa syvimmiltään kunnioittaa.

Tuo otsikko; Henki ja ruumis ....  Cheesy
Eikös niin ole, kun ruumissa on henki, se on elävä keho, kun henki lähtee, on ruumis.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #83 : 31.08.2006 17:21:13 »

Lainaus
Minä olen kokenut myös tuon, että miten helppoa ihmisiä onkaan 'huijata' ja miten pettynyt olin siihen...
Jotenkin se vahvisti minulle sen, että ulkonäkö on tärkeää, eikä sisäisyys merkitse juurikaan mitään...
Heitin elämälle kysymyksen ja vastaus oli melko tyly...
Millaisen johtopäätöksen siitä tekeekään pieni ihminen...  Undecided

tämän muistan yhä. muistan sen surullisen tunteen että aha, näin näköjään on. onpas onttoa. no, ei voi mitään koitetaan pelata näillä säännöillä. Vastaus oli nimenomaan pienelle ihmiselle tyly...sen vastauksen sai helposti testaamalla, vaikkapa hiusten avulla. kuinkapa muuttui suhtautuminen jo pelkästään erilaisella hiustyylillä ja värillä...esim: pitkä tukka=kaunis ja ihana, lyhyt tukka=pelkkää ilmaa tai epäviehättävä

tai silmälaseilla tai piilolinsseillä, ihmisen statusarvo muuttuu...tai ainakin luulee niin.täytyy sanoa että siinämielessä ahdistavaa aikaa se teini-ikä.

Lainaus
Ja juuri se, että vaikka ryhdin saa suoraksi, nostamalla sen suoraksi, itsensä huolitelluksikin yms, niin minä en ainakaan ole siihen koskaan 'tyytynyt'... kuljen vaikka selkä kumarassa, muutama makkara vyötäröllä mielummin, kuin teen sen jotenkin 'väkisin'... joten uskon vahvasti siihen, että jos henkinen selkärankani suoristuu, suoristuu fyysinenkin rankani... jne...

kaikki mikä tulee tehtyä väkisin ja siksi että luulee että näin pitää, on jotenkin läpinäkyvää ja heikompaa, kun jos se vahvuus lähtee sisältä. ymmärrän ton pointin, mulla vaan meni sillä mausteella, että en enää suostu kävelemään huonommassa ryhdissä vaan sen takia kun se voisi olla jollekin liikaa...enkä suostu enää tahallaan valitsemaan rumentavia kampauksia että en saisi vihoja...(tälläinen toiminta oli typerää ja eikä sitä kukaan minulta pyytänytkään...oli vaan omaa ontuvaa logiikkaa) tärkeintä on se että miten tuntee olonsa mukavaksi ja hyväksi, jos se on suora ryhti niin sitten mutta jos vähemmän suora niin ei ongelmaa...mut linja menee siinä, että se ei ole toisten asia miten itseäni liikutan ja miten en.

Lainaus
Olen tätä kokeillut ja minulla se on toiminut.... minulle ei esim koskaan ole ollut vaikutusta sillä, mitä syön, vaan mitä sisälläni tapahtuu, se vaikuttaa painooni. Jos elämäni jämähtää paikoilleen, en ole intoa ja paloa täynnä, saattaa tulla pari kiloa, mutta kun elämäni sisältö on rikasta ja innostavaa, tai vaikka raastavaakin, mutta elämä on elämän makuista, olen normaali tai hoikka....Noh, paino nyt ei ole ollut oneglmani... mutta siinä yksi esimerkki.

samoin. minulla oli elämäni pohjat sekä itsetunnossa ja ulkonäössä parikymppisenä...huo'uin huonoa energiaa ja suorastaan karkotin ihmisiä...sen seurauksena, että olin alkanut tukahduttamaan ja rajoittamaan itseäni luullessani että minussa on jotain pahasti väärin sisäisesti...koska nuoruudessa opin että olen paha narsisti. Hassua että en muuttunut yhtään paremmaksi ihmiseksi suhtauduttuani välinpitämättömästi ulkoiseen olemukseeni ja laiminlyötyäni sitä ja keskittyessäni vain mieleen. olin vain raukka parka uskonut liikaa mitä muut mulle sanovat. seuraavaksi aion kehittää mulle parhaiten sopivan ulkoisen tyylin takaisin sillä edellytyksellä, että en enää kysele siihen keneltäkään lupia. minussa ei ollut mitään muuta vikaa naivius, huonosti toimiva looginen ajattelu (syy ja seuraus)ja liika hyväksynnän tarve :Smiley

Lainaus
Ja voihan olla, että ihan yhtä lailla se toimii toisenlaisilla ihmisillä toisinpäin.... he tekevät jonkin fyysisen muutoksen ja se ohjaa sen tekemään myös sisäisesti...
Siksi minäkään en näe pahana mitään plastikkakirurgisia leikkauksia esim. Olen nähnyt, miten se voi antaa henkisestikin ihmiselle paljon.
Ja toisaalta, jos joku tekee sitä vain 'turhamaisuuttaan' ja silpoo lopulta itsensä 'monsteriksi', niin onko se sen huonmpi tapa tosiaan käsitellä 'traumojaan' kuin esim.syöppöys, alkohlismi, työnarkomania, ismit, uskonnot, politiikka hurahtamiset yms yms Niilläkin 'silvotaan' yhtä lailla, mutta enemmämn piilossa muiden katseilta...
(viittaan Asterixin kirjoitukseen)

tästä tuleekin mieleen, että sellaista joka korostaa NÄKYMÄTTÖMIÄ puoliaan, esim mieltä ja sen toimintaa, opiskelee lukemalla paljon tai kirjoittaa paljon, ei syytetä, tai syytetään ehkä vähemmän älyllisestä narsismista tai siitä että sä opiskelet liikaa...(olen kyllä nähnyt tästäkin syytettävän...joten mikään ei aina kaikille kelpaa Wink) mut kuitenkin, mielen liiallinenkin buustaus ja tiedon ahminta on hyväksyttävää koska se ei näy, mutta kaikki mitä tehdään keholla on aina kyseenalaisempaa. eli koen että on jotenkin enemmän ok harrastaa kirjoittamista kuin tanssia, koska kirjoittaminen ei ole näkyvää puuhaa.

mut en jaksa alkaa valittamaan enempää, olen jo aika tyydytetty sen suhteen :Smiley Cheesy mut sen sanon, että se mielen silpominen on kaikkein pahinta, sellainen vaikkapa uskonnon varjolla henkisen vapauden rajoittaminen.se keho seuraa mieltä...uskoisin, paljon enenmmän näin. tosin kyllä mielikin piristyy kehon kohennuksesta...mutta ensisijaisesti uskoisin sen menevän toisin päin.

Lainaus
Itä näen vain kauneutta, vaan on hyvä nähdä myös rumuus, sillä jos ei hyväksy elämää sellaisena kuin se on, tekee maailmasta kaksijakoisen.
 Smiley

jep...sitä mitä ei itse pidä kauniina täytyy myös osata katsoa...tai muuten jotuu tosiaan elämään laput silmillä...

Metsätontulla tuli hyvä näkökulma. Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #84 : 31.08.2006 17:52:17 »

Tuota...

Tässä vuosia sitten päädyttiin siihen, että elävä roppa (en kropp) on keho ja kuolleena ruumis. Nyt taas käytetään elävästäkin ropasta nimitystä 'ruumis'. Ainakin tanssijat sanovat tanssivansa ruumiillaan. Kuitenkin puhutaan yleisesti kehonkielestä. 

Kieli muuttuu kummasti koko ajan.
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #85 : 31.08.2006 17:54:20 »

Asiaa olette kirjoittaneet.

Katsoin tuossa juuri musiikkivideossa ränkistelevää tyttöbändiä, joka eilen jossain haastattelussa oli (kaikki mitättömän pieniin roiskeläppiin pukeutuneina) iloitsi siitä miten mahtavaa on olla antamassa nuorille tytöille roolimallia, ja itseluottamusta.

Ehkä osa ongelmaa on se, että nykyisin menestyksen mittana on usein kuuluisuus (teinien toiveammatti on julkkis), ja kuuluisuuden saavuttaa/pinnalla pysyy ulkonäöllä (näin kärjistetysti). Jos siis joku vaikkapa leikkauttaa itseään, hän "ostaa itselleen paremmat mahdollisuudet menestyä elämässä". Tämä voi ärsyttää joko siksi ettei siihen itsellä ole varaa/uskallusta tai siksi ettei hyväksy sitä että itseään pitäisi muuttaa ollakseen menestyvä ja vaikkapa mediakelpoinen. Ja kuitenkin koko ajan näytetään dokumenttejä siitä mitä tapahtuu, kun onkin leikattu kauniiksi/laihaksi, mutta samat itsetunto-ongelmat pysyvät.

Jos maailmassa olisi tasa-arvo niin rumien kuin kauniiden suhteen, jos siis aivan susirumakin saisi kaikkialla osakseen täysin samaa arvostusta ja kunnioitusta kuin kaunis, niin tuo kateus ja kauniimpien alas painaminen loppuisi kuin seinään. Uskon ma. (Tai no. Siis jos jokainen pystyisi olemaan itseensä täydellisen tyytyväinen)
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #86 : 31.08.2006 18:10:26 »

lainaus Sign?;
Lainaus
tästä tuleekin mieleen, että sellaista joka korostaa NÄKYMÄTTÖMIÄ puoliaan, esim mieltä ja sen toimintaa, opiskelee lukemalla paljon tai kirjoittaa paljon, ei syytetä, tai syytetään ehkä vähemmän älyllisestä narsismista tai siitä että sä opiskelet liikaa...(olen kyllä nähnyt tästäkin syytettävän...joten mikään ei aina kaikille kelpaa Wink) mut kuitenkin, mielen liiallinenkin buustaus ja tiedon ahminta on hyväksyttävää koska se ei näy, mutta kaikki mitä tehdään keholla on aina kyseenalaisempaa. eli koen että on jotenkin enemmän ok harrastaa kirjoittamista kuin tanssia, koska kirjoittaminen ei ole näkyvää puuhaa.

Itse olen ainakin itseni 'kiinni saanut' milloin mistäkin näkymättömieni puolieni korostamisesta, koska en ole jaksanut laiskuuttani korostaa ehkä niin siitä näkyvää...
Lapsena olen lukenut lähes koko silloisen paikalliskirjaston kaikki kirjat... mitä nyt vähääkään voi lukea...
Kirjoittelin ja piirtelin ja sitä kautta löysin sitä 'kaunista' itsestäni... ja kun en kokenut sitä ehkä silloin ulkonäöllisesti ja vaikka myöhemmin sitäkin kautta (ja sitäkin oli riemukasta 'käyttää') niin aina epävarmuuden iskiessä, minulla olikin 'valtti kortti takataskussa' päihitin sitten tiedoillani, jos en muussa.
 Cheesy Wink Embarrassed
Sittemmin tuli milloin mikäkin ala, millä voi 'loistaa' ...
Viimeisimpiä, on ehkä nämä 'henkiset hörhellykset' (ei millään pahalla).. niistä olen paljon voinut peilata omia avujani siis kauneuttani tietyllä tapaa...
Mitähän seuraavaksi Huh  buck2 coolsmiley
Olisikoan jo kohta oman itsen vuoro...  Undecided

Toisaalta, olen tänä aikana ammentanut niin valtavasti kokemuksia ja ehkä vain pelkkää pinnallista tietoakin, mutta kun on sen kuorinut pois päältä, niin onhan se kaikki rikkaus kuitenkin, vaikkakin eritavalla. Irti niistä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #87 : 31.08.2006 18:12:11 »

Ihmiset tekee kaikenlaista hassua henkisesti ja fyysisesti - big deal. Yleensä kun olen tehnyt isoja proggiksia, on kuvattu projekteja, valoja tms, itse olen juossut kameraa pakoon mutta joskus tuli oltua lehdissä. Kaikkea voi tehdä jos huvittaa-- :Smiley

ai niin ja Asterix, tokihan me tiedämme että olet ruma, mutta koetat vain katsella kolikon kääntöpuolta, olikos se nyt kulta vai hopeadinaari. No joo.. ei, oikeesti kauneus on katsojan silmässä.. coolsmiley tänään oli ihan kauniita ihmisiä kekkereillä.

Hauskaa illanjatkoa... 2funny
« Viimeksi muokattu: 31.08.2006 18:14:48 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #88 : 31.08.2006 18:19:02 »

Hienoja ajatuksia on tullut teiltä monilta. Hienoa. Voi vaan näin todeta, kun ei kauheasti omat ajatukset luista nyt.. Tongue Siis oikeasti, HIENOA että osaatte kirjoittaa ja ajatella... Cheesy Ilo lukea.

Minä en ikinä puhu kehosta ruumiina... Minulle ruumis on aina kuollut. "Ruumishuone"... Wink

Ajattelin muistuttaa siitä, miten vaarallisia erilaiset leikkaukset ovat. Käykääpä katsomassa kuolioon menneitä ja muuten vain kamalan näköisiä (ja varmastikin erittäin kipeitä ja elämänlaatua huonontavia) rintoja, joiden leikkaus on mennyt pieleen, www.silikonitieto.net. Ei herkille...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #89 : 31.08.2006 18:21:31 »

"Te ette vain voisi edes kuvitella,
että näissä kuvissa todella olen minä."

*Kenen ystävättären tai mannekiinin elämää olet seuraillut sivusta kirjoittaaksesi allaolevan?

"Kauniilla naisella ei ole mitään oikeutta
oman vartalonsa yksityisyyteen ja koskemattomuuteen.
Kaunista naista saa (kaikenlaiset) miehet lähennellä ja kähmiä.
Kieltäytyminen tai suuttuminen on huonoa käytöstä. Angry

Muut naiset saavat hipelöidä kauniin naisen
hiuksia ja vaatteita ilma lupaa ja kysellä
varsin inteemejä kysymyksiä, joita eivät varmasti kysyisi
keneltäkään vaatimattomamman näköiseltä naiselta.
Kieltäytyminen tai suuttuminen on huonoa käytöstä. Angry

Jos kaunis nainen on 2 päivää sairauslomalla
flunssan vuoksi vuoden aikana, niin se on katastrofi,
joka muistetaan vielä 3 vuoden jälkeenkin,
mutta jos vaatimattomamman näköinen nainen on sairauslomalla
joka toinen viikko milloin mistäkin syystä,
se on täysin normaalia. coolsmiley"
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: