VE!
|
|
« Vastaus #105 : 31.08.2006 22:21:39 » |
|
Ehkäpä tuo suklaa on niille henkisyyttään korostaville (ketä sitten lienevätkään) tapa maadoittaa itseään, tuoda itseään kroppaansa..? Muistan, Asterix, että olet jossain topicissa juuri tuota ihmisten makeanhimoa kauhistellut. Minusta on skumpanhimoiselta kaksinaismoralistista sorsia suklaanhimoisia (en tiedä kuinka rutikuivana sampparin juot, mutta sokeria on muuten siinäkin). Olen ymmärtänyt että pidät kehoasi arvossa ja huolehdit siitä, miksi siis saastutat sitä alkoholilla? Ei kehosi sitä tarvitse! Omalla kohdallani muuten pyrin suklaan kanssa kohtuuteen syömällä 70%, luomua ecuadorilaista tms., pyrin korvaamaan määrän laadulla. Yleensä onnistuu, joskus ei . Alkoholia en nykyisin enää juo, mutta se johtuu siitä että mies lopetti. (Pidän itseäni kuitenkin hyvinkin fyysisenä!)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #106 : 31.08.2006 22:27:03 » |
|
Siis tämähän on nyt ihan ITSESTÄÄNSELEVÄ juttu.. oli se sitten suklaata tai samppaa niin tottakai MIELEN sitä tekee MIELI. Se on vaan halu päässä eikä vatsassa, mitenkään se ei liity ruumiiseen.
Mutta ruumiiseen liittyy esmes se että juma mun on PAKKO syödä noi toukat ja torakat, kun muutakaan ei ole ja muuten mun fyysinen elämä lakkaa, vaikkei tekis yhtään MIELI.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #107 : 01.09.2006 01:12:33 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #108 : 01.09.2006 02:50:19 » |
|
Muistan, Asterix, että olet jossain topicissa juuri tuota ihmisten makeanhimoa kauhistellut. Minusta on skumpanhimoiselta kaksinaismoralistista sorsia suklaanhimoisia (en tiedä kuinka rutikuivana sampparin juot, mutta sokeria on muuten siinäkin). Olen ymmärtänyt että pidät kehoasi arvossa ja huolehdit siitä, miksi siis saastutat sitä alkoholilla? Ei kehosi sitä tarvitse! Hmmm... En minä ketään ole kauhistellut, vinkkejä tosin olen antanut, mistä voi olla hyötyä sokerin liikasyöpöttelyyn. Ei siinä ole mitään kaksinaismoralismia.
Minun kysymykseni ja ihmettelyni ja alkeelliset kommentit täällä Astrossa tekisi lapsikin.
Kuten jo olen sanonut, en mitenkään kuulu tähän teidän "hengellisten" aateliseen millään tavalla. Minä en ole missään toitottanut oman henkeni erinomaisuutta kenellekään, enkä tule sitä tekemään jatkossakaan.
Minulla ei yksinkertaiseti riitä pokka ja rahkeet sellaiseen.
Muutoinkin edustan tuollaista pyhää yksinkertaista keskinkertaisuutta tämän valtaisan henkisesti heränneiden invidualistien joukossa, joille minun lähinnä tylsä elämä kaiken henkisyyden ameebana ja kaiken kuvottavan selkärangattomuuden perikuvana olisi valtava kauhistus. :
Täytyy selventää GS:lle ja VE!:lle, että minun palkkani ei riitä vielä alkoholisoitumiseen Veuve Clicquotilla koska ko. skumpan edullisin versio Yellow Label maksaa n. 45 Euroa ja minä nautin ainoastaan La Grange Damea kaikista maailman alkoholijuomista, lukuunottamatta Krug Clos du Mesnilia, jos joku varakas tarjoaa.
http://www.queenannewine.com/vuevclicponc.htm
Oikeastaan aika kuvottavaa tämä köyhyyteni, koska yhdyn 100% Kotkansilmän lausuntoon. Veuve Clicquot pullossa todella on henki.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #109 : 01.09.2006 04:14:12 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.09.2006 04:16:30 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Astrobug
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #110 : 01.09.2006 06:37:06 » |
|
Näin niin kuin minun näkökulmasta.. en ole ymmärtänyt tätä keskustelua enää pitkään aikaan.
|
|
|
tallennettu
|
(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #111 : 01.09.2006 07:22:46 » |
|
Tuottaahan suklaa, alkoholi ja rakastelu / hyväily kemiallista mielihyvää aivoihin ja sitä kautta kehoon. Riippuvaisille syntyy myös henkinen riippuvuus edellämainittuihin, joka voi olla kemiallista riippuvuutta vaikeampi. Joku tulee riippuvaiseksi urheilusta ja siitä syntyvästä mielihyvästä. Kyse on vain valinnoista ja tottumuksista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #112 : 01.09.2006 07:40:54 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #113 : 01.09.2006 09:37:37 » |
|
Hmmm... En minä ketään ole kauhistellut, vinkkejä tosin olen antanut, mistä voi olla hyötyä sokerin liikasyöpöttelyyn. Ei siinä ole mitään kaksinaismoralismia.
Minun kysymykseni ja ihmettelyni ja alkeelliset kommentit täällä Astrossa tekisi lapsikin.
Kuten jo olen sanonut, en mitenkään kuulu tähän teidän "hengellisten" aateliseen millään tavalla. Minä en ole missään toitottanut oman henkeni erinomaisuutta kenellekään, enkä tule sitä tekemään jatkossakaan.
Minulla ei yksinkertaiseti riitä pokka ja rahkeet sellaiseen.
Muutoinkin edustan tuollaista pyhää yksinkertaista keskinkertaisuutta tämän valtaisan henkisesti heränneiden invidualistien joukossa, joille minun lähinnä tylsä elämä kaiken henkisyyden ameebana ja kaiken kuvottavan selkärangattomuuden perikuvana olisi valtava kauhistus. :
Täytyy selventää GS:lle ja VE!:lle, että minun palkkani ei riitä vielä alkoholisoitumiseen Veuve Clicquotilla koska ko. skumpan edullisin versio Yellow Label maksaa n. 45 Euroa ja minä nautin ainoastaan La Grange Damea kaikista maailman alkoholijuomista, lukuunottamatta Krug Clos du Mesnilia, jos joku varakas tarjoaa.
Lasket siis minut "hengellisten" aateliin (toim. huom. ymmärrän kyllä sarkasmin) Huippua! Pitäisiköhän alkaa kirjailijaksi? Asterix, nuo minun kommentit on kirjoitettu kieli poskessa ja naama virneessä! Sitäpaitsi minusta esitän täysin loogisia vastakysymyksiä (jotka tekisi lapsikin) sanomiisi. Ja mistä sulle on sellainen olo tullut että minä edes tiedän noita skumppa merkkejä..? (Olen nääs sivistymätön moukka, alkulimaa siinä sinun viereisessä lammikossa ) Muistan kuin muistankin muuten jossain topicissa kauhistelleesi (kyllä!) sitä että suomessa aikuisetkin ihmiset vetää karkkia ja suklaata viikoittain. En jaksa kaivaa topicia esille, mutta se on kyllä olemassa... Asterix, älä ota hommaa turhan tosissaan. Olet räväkkä kommentoija, joten sinulle on hauskaa kommentoida takaisin !
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #114 : 01.09.2006 09:57:33 » |
|
Kiitos Ippuska Suklaasta löytyi muutakin, tosin jo vanhaa muttei vanhentunutta tietoa. Kala, viini ja suklaa ovat pitkän elämän salaisuus Kalaa pitäisi syödä neljästi viikossa ja viiniä juoda puolitoista desiä eli lasillinen päivässä. Sopiva tumman suklaan kulutus on 100 grammaa päivää kohti. Hedelmiä ja vihanneksia pitäisi popsia päivittäin 400 grammaa, valkosipulia 2,7 grammaa ja manteleita 68 grammaa. http://www.yle.fi/genreportaalit/portaali.php?genre=terveys&osannimi=hyvaolo_ruokajaterve&jutunid=3859Suomalaiset nauttivat nuo määrät sitten kertaheitolla, kun useampi päivä on kituutettu ilman.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.09.2006 10:01:28 kirjoittanut Sininen enkeli »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #115 : 01.09.2006 12:08:02 » |
|
Pointtini oli vain osoittaa vain tietty tekopyhä asennoituminen niiden kohdalla, jotka kovasti korostavat tuota omaa henkisyyttään kehollisuuden kustannuksella. Hmm, henkisiähän olentojahan me kaikki olemme, ja kuitenkin ihan yhtä lailla fyysisiä. Minä luen tältä foorumilta mieluiten juuri niitä henkisiä juttuja, enkä itse näe kenenkään mitenkään erityisesti korostavan henkisyyttään, kun kerran eräänlaisella henkisellä foorumilla ollaan. Olen pikemminkin ajatellut, että eiköhän jokainen kuitenkin tiedä, että jokainen kirjoittaja syö ja juo ja elää ja hengittää, ilman että niitä syömisiä tai juomisia tarvitsisi sen ihmeemmin eritellä. Jollei sitten ketjun aiheena erikseen ole joku fyysisiin toimintoihin liittyvä asia. Käyn siis viinikeskustelut ja parisuhderuodinnat yleensä toisaalla, mutta eipä tuo varsinaisesti haittaa vaikka noita hyviä skumppamerkkejä bongailee täältäkin, kiitos vaan.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #116 : 01.09.2006 15:12:34 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #117 : 01.09.2006 16:09:34 » |
|
Suklaa on taivaallista, mutta harmi vain että pähkinäallergisen on vaikea löytää hyvää suklaata ilman pähkinää. Olen muutenkin herkkusuu, rakastan makeaa ja suolaista. Pyrin elämään terveellisesti syömällä mutta esim. tämän viikon työpaineet ovat saaneet minut taas lohduttautumaan ruualla, mikä sinänsä on ihan hyväkin sillä paino on päässyt putoamaan stressin myötä... Jos joku tietää mistä löydän pähkinätöntä suklaata niin vinkkejä kiitos Kit Kat on ainakin pähkinä vapaata.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #118 : 01.09.2006 19:31:40 » |
|
Minun kysymykseni ja ihmettelyni ja alkeelliset kommentit täällä Astrossa tekisi lapsikin. Hankkikaa äkkiä tänne jostain pikkulapsi!
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #119 : 01.09.2006 19:53:35 » |
|
|
|
|
tallennettu