sesari
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #120 : 01.09.2006 20:30:10 » |
|
Tuottaahan suklaa, alkoholi ja rakastelu / hyväily kemiallista mielihyvää aivoihin ja sitä kautta kehoon. Riippuvaisille syntyy myös henkinen riippuvuus edellämainittuihin, joka voi olla kemiallista riippuvuutta vaikeampi. Joku tulee riippuvaiseksi urheilusta ja siitä syntyvästä mielihyvästä. Kyse on vain valinnoista ja tottumuksista.
Valitsen mieluiten suklaan ja rakastelun Onko kellään tarjota parempia vaihtoehtoja?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #121 : 01.09.2006 20:55:50 » |
|
En osaa sanoa.
Parempi ja huonompi...
ainakin erillainen.
Toisten auttaminen... Toisten hyvistä ominaisuuksista iloitseminen ja omien huonojen puolien toteaminen.
Ah meditaatio
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #122 : 01.09.2006 21:06:53 » |
|
Minun kysymykseni ja ihmettelyni ja alkeelliset kommentit täällä Astrossa tekisi lapsikin. Hankkikaa äkkiä tänne jostain pikkulapsi! Heheh... Lasten kanssa on hauskaa keskustella, kun ne hoksaavat kaiken niin hyvin, eivätkä ujoskele ja häpeile kysyllä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kooky
Vieras
|
|
« Vastaus #123 : 01.09.2006 21:14:04 » |
|
ja sanovat myös suoraan sen mitä ei haluaisi välttämättä kuulla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #124 : 01.09.2006 21:30:56 » |
|
ja sanovat myös suoraan sen mitä ei haluaisi välttämättä kuulla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #125 : 02.09.2006 08:46:43 » |
|
Valitsen mieluiten suklaan ja rakastelun Onko kellään tarjota parempia vaihtoehtoja? Jospa ne yhdistää! Sulaa suklaata sivelee sopiviin paikkoihin ja sitten vaan nuoleskelemaa, niin eiköhän se siitä!! :
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #126 : 02.09.2006 10:10:11 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #127 : 02.09.2006 10:52:39 » |
|
SYY !! ?? Eihän suklaa ole vielä kiellettyjen aineiden listalla, vai onko!! ? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #128 : 02.09.2006 11:19:49 » |
|
Minulta on, jos meinaan saada vatsani kuntoon. Ja tuo tapa syödä...on myös syömistä, äh...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #129 : 02.09.2006 11:51:19 » |
|
SYY !! ?? Eihän suklaa ole vielä kiellettyjen aineiden listalla, vai onko!! ? : Eikös Annikki jo toppuutellut näitä ravintoasioita tällä topicilla, vaikka mielestäni ruumiiseen läheisesti kuuluvatkin. Onneksi suklaa ei ole vielä kiellettyjen aineiden listalla - ainakaan minulla ja ainakaan tumma, tosin maitosuklaata voin nauttia vain laktoosittomana ja ne ovat kaupan hyllyillä vähissä! Joulunaikaan oli Fazerilta eräs konvehtirasia... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #130 : 02.09.2006 14:41:40 » |
|
SYY !! ?? Eihän suklaa ole vielä kiellettyjen aineiden listalla, vai onko!! ? : Eikös Annikki jo toppuutellut näitä ravintoasioita tällä topicilla, vaikka mielestäni ruumiiseen läheisesti kuuluvatkin. Onneksi suklaa ei ole vielä kiellettyjen aineiden listalla - ainakaan minulla ja ainakaan tumma, tosin maitosuklaata voin nauttia vain laktoosittomana ja ne ovat kaupan hyllyillä vähissä! Joulunaikaan oli Fazerilta eräs konvehtirasia... : Niin minäkin jäin hiukan miettimään, miten jos topic on kerran hengestä ja ruumiista, niin miten voi olla sivuuttamatta näitä "jumalaisia" tuotteita kuten shampanja ja suklaa, koska niillä on selkeä vaikutus ihmisen henkiseen hyvinvointiin toisilla huonontavasti ja toisilla parantavasti?
Tuskin kukaan janoonsa skumppaa juo tai nälkäänsä syö suklaata?
Minä hiukan kritisoin tätä "natsismia", jolla joku päättää, mikä näkökulma, havainto tai asianyhteys käsiteltävään aiheeseen on sopivaa. Tämähän on keskustelupalsta.
Ymmärrän kyllä, että jos Annikki halusi tuolla rauhoittaa niitä, joilla tapana provisoitua minun ajatuksistani ja pyrkiä todistelemaan minulle sitä omaa ajatuskykyään, joka yleensä johtaa off topiciin ja pahoin.
Täällä on niin paljon hyviä kirjoittajia, joiden ajatuksia lukisin vaikka kuinka paljon ja minusta varsin sääli välillä, että jotkin tyypit raiskaavat sen koko topicin menemällä henkilökohtaisuuksiin kun eivät enään pysy mukana kirjoittamalla itse aiheesta ja kukaan ei enään voi kirjoittaa ajatuksiaan ko. aiheesta ja sen eri puolista.
Minulla on valitettava tapa vastata välillä noihin henkilökohtaisuuksiin, joita tekee muutamat ihmiset näissä topiceissa, vaikka voisivat aivan hyvin lähettää henkilökohtaisuudet YV:nä.
Mutta se on varmaan sitä oikeaa henkisyyttä, mikä minä olen sanomaan mitään koko aiheesta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #131 : 02.09.2006 15:17:58 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sininen Lilja
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #132 : 02.09.2006 15:40:51 » |
|
Minä olen sitä mieltä, että Maahan ollaan tultu nimenomaan oppimaan materialistisia(kin) asioita.
Niistä saa nauttia, mutta haasteena onkin se, ettei anna niiden sokaista. Jos ihmisellä on paljon rahaa ja materiaa, se voi muistuttaa niin paljon aitoa onnea, että ihminen itse luulee sen olevan juuri sitä.
Kuitenkin, itsestään huolehtiminen on hyvin tärkeä asia. Itsensä hemmotteleminenkaan ei voi olla väärin. Uskon, että "hemmottelun" voi yhdistää henkiseen kasvuunkin niin, että sen mukana muistaa kunnioittaa ja arvostaa elämän(sä) runsautta.
Se on kuin pieni rukoushetki. Pieni kiitoshetki siitä, että saa elää elämäänsä. Pieni näytönpaikka siitä, että osaa nauttia myös tästä fyysisestä maailmasta ja ympäristöstä jossa elämme, vaikkei se täydelliseltä aina tunnukaan. Hemmottelulla on aikansa, mutta niin on myös sillä 90% muulla ajalla. Ainakin minun elämässäni.
Toivoopi Sininen Lilja.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.09.2006 15:42:23 kirjoittanut Sininen Lilja »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #133 : 02.09.2006 16:16:55 » |
|
HALOOOOO ! Onko tämä totta? Onkos täälläkin noita sarjakuva B. Virtasen nilkken`eitä? Eihän ruoka ruumiiseen kuulu, vai pitääkö se ensin vääntää tortuksi!! ? Sielu siellä, missä vatsan kautta rakastelukin muuttuu lihaksi ja liikkeen mukaan rakkaudeksi`kin!! ? P.S. Henkikin saattaa vierailla lähistöllä!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #134 : 02.09.2006 16:19:53 » |
|
P.S. Henkikin saattaa vierailla lähistöllä!!
Haiseeko henki?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|