Itse en noista proge-kartoista tajua mitään. Niissä kait huomioidaan vain tosi pienet orbit...
Tuonne AP-karttaosioon olen kommentoinutkin omaa AP-yodiani, mutta kerrottakoon vielä jotain.
Kartalla siis tänä vuonna
Mars on härässä ja kakkoshuoneessa ja Jupiter vaa'assa seiskassa.
Uskotko, että työelämä on vienyt tänä vuonna energiaa?
Lähinnä koen, että että Sepon selitys (sulkeutuvalle???) kvinkunssille:
"ensin toimiva ja lopulta pettymykseen johtava" on aika kuvaava tämän vuotisille työkuvioilleni. Vielä kuukausi sekä nykyistä työsuhdetta, että nykyistä AP-karttaa. Tuskin maltan odottaa.
Tuosta kuolemasta tuli mieleeni pluto-teemat ja muistaakseni Nikki joskus mainitsikin nimen omaan Yodin Pluto-luonteesta.
Nyt kun Hansuli herätit minut miettimään aihetta, niin liittäisinpä kvinkunssiin myöskin toisen plutopiirteen, nimittäin jälleensyntymän ja uuden alun...
Tämä siis ihan omakohtaisena kokemuksena tämän vuoden perusteella. Vanha minuuteni on kuolemassa (Olen ehkä plutonikkona asiasta enemmän intona kuin ihmiset keskimäärin.
), mutta selkeästi koen, että syntymässä on jotain paljon parempaa, joka kuvastaa paremmin todellista minuuttani...
Tai sitten ei. Voin tietysti olla väärässäkin, ei olisi ensimmäinen kerta. Tältä nyt kuitenkin tuntuu.
Ensi kuussa uuden Ap-kartan myötä on sitten
nelosessa. Saapa nähdä miten sen kanssa käy.