Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: suhteen aspekteja...  (Luettu 7568 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« : 13.08.2006 15:06:49 »

Olen jo kirjottanutkin yhden jutun eräästä miehestä kenen kanssa meillä on aina ollut muutakin kuin rakkautta. Yhteen aikaan oli todella kovaa riitelyä johtuen siitä, että jompikumpi vahingossa loukkasi sanomalla jotain mitä ei sitten ajatellut kunnolla... KAtsoin meidän aspekteja ja löyty tälläisia:

merkurius trini merkurius
Venus yhtymä mars
mars neliö mars
neptunus yhtymä neptunus
pluto yhtymä pluto
pluto trini venus
uranus yhtymä uranus
uranus yhtymä neptunus
kuu oppositio saturnus
pluto oppositio merkurius

Osaako joku sanoa mitään näistä, koska en itse ymmärrä näistä? Voisiko pluto yhtymä pluto kertoa intohimosta?
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 13.08.2006 17:19:00 »

pluto yhtymä plutohan on varmaankin kaikilla samana vuonna syntyneillä, joten en itse ottaisi sitä huomioon karttojen vertailussa  Undecided

riitelyyn viittaa mars neliö mars, eli toimintatapanne ovat erilaiset tai jotain  Huh

merkurius kolmio merkurius on erinomainen ! eli ajattelutapanne ovat harmoniassa ja ymmärrätte toistenne ajattelua hyvin  Smiley

mitä intohimoon tulee, venus yhtymä mars näyttäisi viittaavan siihen...
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 13.08.2006 18:13:34 »

Minusta hankalimmat aspektit ovat  saturnus aspect_opp kuu ja  pluto aspect_opp merkurius. Eli kommunikointi on sellaista, jossa pyritään mahdollisesti toisen loukkaamiseen ja kontrollointiin. Ilkeillä sanoilla (tai mahdollisesti myös pidentyneillä mykkäkouluilla - sopisi sekin kuvioon) taas tehdään kovastikin hallaa tunnesiteelle.

Tässä on haasteena sitten sovinnonteko, rakentava keskustelu sekä  anteeksipyytäminen ja -antaminen. 
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
aQuarius~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 13.08.2006 18:22:38 »

Lainaus
Ilkeillä sanoilla (tai mahdollisesti myös pidentyneillä mykkäkouluilla - sopisi sekin kuvioon) taas tehdään kovastikin hallaa tunnesiteelle.

Juuh, pidentyneet mykkäkoulut. Kerran oli n. puol vuotta... Ja tällä hetkellä emme ole tekemisissä, sillä se herra ei halua tuntea kun leijuu ilmassa ja tietäen samalla että ei saa minua  Cry Typerää... no mutta jooh kiitos oikein paljon vastauksista!  smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 13.08.2006 18:33:03 »

Minusta huvittavin tilanne on se kun toinen tietää ettei saa toista ja sitten varmistaa ettei toinenkaan saa toista eli kukaan ei saa ketään, joten katsokaa vain minun neliöni viime suhteessa.. huh.. mietinkin siksi miksi olen hakemalla hakenut ja vetänyt ongelmia puoleeni, niiden sisältämät lahjat pitäisi vielä käsittää ihan kunnolla. Millään en esim muutu kauriin kaltaiseksi vain rahan ajattelijaksi. Pidin itse 2kk mykkäkoulua mutta kun se ei vaikuttanut mihinkään niin menköön tyyppi.

En ole varma mutta exäni tuntui jotenkin ihan eri persoonallisuudelta 2v sitten kuin nyt (se jännä tunne hänessä on että tekee vimmalla jotain ns tärkeää vaikka minusta jokin muu asia on tärkeä. Oli hänessä se sama kuin minussa että etsitään poikkeusko- kemuksia ja elämää suurempia asioita, kaikki eivät välitä esim mystisistä paikoista). Meneekö elämä niin eri suuntaan. Eka exä vaikuttaa samalta kuin ennenkin noin periaatteessa.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2006 18:39:04 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
helinä
Vieras
« Vastaus #5 : 13.08.2006 19:09:27 »

Mun logiikka miehistä on että Kaikki tulee takaisin....
...eri asia haluaako Häntä enää....?  :Smiley

Siis jos ymmärsin tuon "leijumisen" niin - hän ei halua millään "tekemisellä" ansaita rakkautta... - mielummin odottaa, että joku leijuu vastaan???

....Toisaalta ymmärrän myös tuota logiikkaa, jos on huonoja kokemuksia edellisistä ihmissuhteista.
Joillakin (tod. näk. ei sinulla) kun on tapana määräillä niin, että lopputuloksena on "rakkauden tappo" - tuollaista ihmistä on vaikea saada luottamaan enää kehenkään...

Tiedä olinko taas ihan hakoteillä, mutta sekin on mulle ihan normaalia???  buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 13.08.2006 19:17:23 »

Ei ne muuten tule takaisin mikä on hyvä, tai tulevat jotenkin aika muuttuneina. Mitä niiden kanssa enää jakaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
aQuarius~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 13.08.2006 20:12:19 »

Lainaus
Minusta huvittavin tilanne on se kun toinen tietää ettei saa toista ja sitten varmistaa ettei toinenkaan saa toista eli kukaan ei saa ketään

Kiitos huomiosta...Meidän "juttuhan" juuri on vähän täntapaista...  tickedoff

Lainaus
Siis jos ymmärsin tuon "leijumisen" niin - hän ei halua millään "tekemisellä" ansaita rakkautta... - mielummin odottaa, että joku leijuu vastaan???

....Toisaalta ymmärrän myös tuota logiikkaa, jos on huonoja kokemuksia edellisistä ihmissuhteista.
Joillakin (tod. näk. ei sinulla) kun on tapana määräillä niin, että lopputuloksena on "rakkauden tappo" - tuollaista ihmistä on vaikea saada luottamaan enää kehenkään...

Hän tarkoitti, että hänen on turha puhua minulle ja tuntea kun rakkaus kasvaa entistä enemmän kun hän ei saa minua. Hän ei halua kaukosuhdetta koska on niin omistushaluinen ja mustis... ja häntä on petetty entisessä suhteessa. Mielestäni kaikki on mahdollista ja itse olisin kyllä valmis kaukosuhteeseen, vaikka olen aika mustasukkainen... mutta olen valmis kärsimään  Smiley
tallennettu

aQuarius~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 13.08.2006 20:19:25 »

Nyt olen kuunnellut järjen ääntä ja tullut siihen tulokseen että ehkä parempi unohtaa koko tyyppi kun Golden sphinxikin sanoi aika hyvän ajatuksen...Samalla kun hän kieriskelee siinä "en voi saada sua"-säälissä ja sanoen että hän rakastaa minua ja tietää että olen alkanut lähiaikoina rakastumaan häneenkin, niin hän varmistaa että jään yksin... Kiitos kaikille, mä unohdan tämän miehen  Grin  smitten  smitten
En jaksa enää etsiä mitään... tulkoot sitten rakkaus kun on tullakseen. Jos vaikka nytkin kun duunitkin alkavat niin papereiden keskeltä pomppais unelmamies???  Grin Olen kyllästynyt tähän että yritän väkisin tutustua uusiin miehiin ja yrittää rakastua!!  Angry
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 14.08.2006 10:00:50 »

Älä yritä väkisin.

Aquarius tiedän fiiliksen. Koeta kehittää vaikka jotain Elämäntehtävän ja kaverien saralla, niin kyllä se Mies sieltä tulee taas. Vaikka kova uskottelu minullakin on siihen että jotain hyvää seuraisi niin toisaalta onhan niitä sielun siteitä varmasti tulossa "putsaukseen" AthaMaaritin sanoin.. heheh.. päivä taitaa olla ihan hyvä kuitenkin.

"en voi saada sua"-säälissä ja sanoen että hän rakastaa minua ja tietää että olen alkanut lähiaikoina rakastumaan häneenkin, niin hän varmistaa että jään yksin
« Viimeksi muokattu: 14.08.2006 10:20:07 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 14.08.2006 15:23:27 »

Minun ja avomieheni kartalta löytyy paljon haasteita ja sen kyllä huomaa myös käytännössä.

Yhtenä vaikeimmista olen pitänyt oppositiossa olevia Marseja.

Ja löytyyhän meiltä tuo (molempien) Saturnus oppositio (miehen) Kuu, ja se on myös hyvin vaikea - aika tavalla Lillin kuvailemalla tavalla.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
kissii
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 15.08.2006 16:36:54 »

Mitäs tällainen kertoisi?

Minä aurinko-kaksonen, nouseva leijona, kuu-jouskari
Mies aurinko-skorpioni, nouseva skorpioni, kuu-neitsyt (luultavasti, en ole ihan varma hänen syntymäkellonajasta)

Aurinko      Neliö      Saturnus   
Mars      Yhtymä      Saturnus   
Saturnus   Sekstiili   Venus   
Uranus      Yhtymä      Merkurius   
Uranus      Yhtymä      Venus   
Neptunus   Sekstiili   Kuu   
Pluto      Yhtymä      Kuu   
Pluto      Yhtymä      Pluto

Olenko siis ymmärtänyt oikein, että Plutot ja neliöt on aina negatiivisia? Mitä yhtymät tarkoittaa? Meillähän noita näyttäisi olevan aika monta?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: