Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Työpaikka  (Luettu 7188 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« : 13.08.2006 18:39:09 »

moips, mitä transiitteja kannattaa tarkkailla, jos hakee uutta työtä, siis lähinnä onnistuuko/kannattaako lähteä hakemaan? Miten uusi työpaikka voisi näkyä esim auringonpaluukartalla (luulisi sen jotenkin näkyvän?). Te jotka olette lähivuosina vaihtaneet työtä näkyykö se jotenkin tietyllä tavalla esim kuunpaluukartalla sinä kuukautena jona vaihto tapahtui?
Mulla esim jupiter on 10.huoneessa nyt (tasahuone-systeemillä) mutta jos käytän plac-huonesysteemiä jupiter onkin huoneessa 8...voisiko esim kuunpaluukartalla MC, mikä osuu radixin 6.huoneeseen, ennakoida uutta työtä?
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
sireeni
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #1 : 16.08.2006 17:16:51 »

Uranus Mc:llä tuo kuulema muutoksia työelämään kirjoittaa Hansuli, mutten tiedä vielä itse kovin hyvin millaisia muuten aspektien pitäisi olla. Odotan tuolla eri ketjussa Hansulin tarkentavaa kommentointia, liity seuraan!

Nimim. uuden työn odottaja
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2 : 17.08.2006 10:07:30 »

Hei suski7, ainakin minulla näkyi nykyisessä työpaikassa aloittaessani ap-kartalla siten, että kuutoshuoneessa (työ) oli Merkurius (sopimukset) yhtymässä Marsiin (aloitukset). MC oli Ravussa eli osui radixin kuutoshuoneeseeni Ravussa, samoin kympissä oli kuu. Sekä kuu että tuo Mars-Merkurius olivat Pluton kanssa osa kultaista kolmiota tulimerkeissä. Kuukautena jolloin aloitin kyseisessä paikassa tilapäisapuna oli kuunpaluukartalla Rapu nousussa ja niin ikään kuutosessa Merkurius, sekä myös aurinko. Kuukautena jolloin solmin vakituisen työsopimuksen, oli kuunpaluukartalla peräti Mars, Merkurius, aurinko ja Jupiter kymppihuoneessa. Smiley

Sen jälkeen en ole työtä vaihtanut, mutta tänä vuonna joudumme todennäköisesti määrittelemään työsopimustani hieman uusiksi. Jälleen on ap-kartalla Merkurius kuutosessa, ja siellä myös aurinko & Uranus. Jälleen myös kuu kympissä (Ravussa) ja nämä muodostavat jälleen kultaisen kolmion mutta nyt Jupiterin kanssa ja vesimerkeissä. Käytän Placidusta sekä radix- että ap-karttoihin ja tuntuu osuvan melko hyvin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 19.08.2006 12:31:23 »

kiits vastauksista, tosiaan olen 2 x vaihtanut työtä n 10 v välein, ja molemmilla kerroilla kuu on ollut huoneessa 6. Se on ainoa merkki mikä ollut samallalailla kartalla. Nyt kun katson ap karttaa 6:ssa olisi vain juno ja onnenpiste (junohan tarkoittaa sopimuksia myös sen puolison lisäksi...) Jupiter ja aurinko ovat 10 ja uranus 2:ssa....etsin uutta työtä, mä oon tosi kyllästyny tohon nyk työpaikkaan. Ja nyt haen nimenomaan työtä mitä haluaisin oikeesti tehdä, eli kosmetiikan pariin vaikka sitten myymään sitä. Kun katson ensi vuoden ap-karttaa (2006/2007) joka alkaa marraskuussa....6 on tyhjä, 2 uranus mutta 10 = mars, aurnko, venus, merkurius, jupiter just ylittänyt ja mennyt 11 (toiveet?)....ja noi kaikki on konjuktiossa mun omiin aurinkoon, neptunukseen, merkuriukseen ja venukseen....olen laittanut vasta 1 hakemuksen menemään ja uuden kuun aikaan (uudet alotukset) laitan muihinkin mua kiinnostaviin paikkoihin paperit ja jään odottelemaan...mulla ei ole mitään menetettävääkään koska mulla on jo työpaikka ja eroan jos/kun saan uuden työpaikan...ainahan voi kokeilla...(071162 klo 13:44 hki)
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 20.08.2006 11:13:22 »

katsoin vielä kuunpaluukarttaa noilta kahdelta kerralta kun olen työpaikkaan mennyt ja molemmilla kerroilla on MC sijoittunut 6.huoneeseen radixkartalle...jos se olisi "merkki" työn vaihdosta niin seuraavan kerran mc kuunpaluukartalla osuu 6.huoneeseen lokakuussa...kerron jos saan uuden työn.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #5 : 26.08.2006 13:42:26 »

Hei minulla olisi työpaikka haastattelu keskiviikkona,miten osisin katsoa poikiiko se jotain olen sen verran vihreä etten osaa katsoa noita plaeettoja voisiko joku auttaa. coolsmiley
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #6 : 26.08.2006 13:45:06 »

Tuli muutama kirjoitusvirhe ups. Kiss
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #7 : 26.08.2006 20:22:27 »

Moikka - aloittelin juuri uudessa työssä ja sinä päivänä kun uusi pomo soitti, että "Tervetuloa neiti, paikka on teidän", oli tarkka 
aurinko yhtymä  mars

 smitten Jeejee jee!!!!!!!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #8 : 26.08.2006 21:11:22 »

Hei oliko nämä transiitteja vai onko sinulla vuosihoroskooppi minulla sitä ei ole mistäköhän saisin ensi viikon ohitukset? Huh
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #9 : 27.08.2006 14:39:40 »

Itse katson vuosihoroskoopista - sitähän voipi tilata lyhyemmissäkin pätkissä!
Olen niin laiska  Wink itse katselemaan noita, että tilattu vuosihoroskooppi on ihan helppo ja hyvä ratkaisu mulle.

Astro.com:ista varmaan löydät myös joitain vinkkejä jos aikaa ja aktiviteettia piisaa!  Grin
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #10 : 12.10.2006 11:27:06 »

katsoin vielä kuunpaluukarttaa noilta kahdelta kerralta kun olen työpaikkaan mennyt ja molemmilla kerroilla on MC sijoittunut 6.huoneeseen radixkartalle...jos se olisi "merkki" työn vaihdosta niin seuraavan kerran mc kuunpaluukartalla osuu 6.huoneeseen lokakuussa...kerron jos saan uuden työn.

Nostan tätä ketjua ja kysyn samalla suski7:lta, että onnistiko? Smiley Jollei vielä, niin onhan tätä kuuta jäljellä - toivotaan parasta.

Kirjoitin itse uuden työsopimuksen viikko sitten kuten tuossa aiemmin vähän ounastelin, työpaikka tosin säilyy samana, mutta viikottainen työaika vähenee koska keskityn jatkossa enemmän opiskeluun. Kuunpaluukartalla tässä kuussa on osuvasti Merkurius kympissä ja Uranus löytyy kolmosesta. Mars on Vaaka-MC:llä, ysihuoneen puolella ja ysissä myös aurinko sekä Venus, eli energiat kohdistuvat juuri opiskelun aloittamiseen. Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #11 : 12.10.2006 13:21:01 »

Työnvaihto on täälläkin mielessä... Motivaatio on hukassa ja kaipaisi uutta (niinkuin meikäläinen aina). Milloinkohan löydän sen oikean?

Tänä vuonna aurinko 10.huoneesssa, oinaassa tietysti  Smiley
Saturnus on yhtymässä askendanttiin leijonassa.

Muut lienee aika yhdentekeviä, kuu 12.huoneessa ravussa.
Mars 11.huoneessa kaksosissa jne...
tallennettu
Lumitassu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #12 : 12.10.2006 19:27:01 »

Mietiskelin tässä, et mitenkähän nää työkuviot/muutokset on näkyneet  kartalla - sain tänään - viimeinkin - haluamani "kunnon työpaikan" (sijaisuus tosin, mutta pitkälle ensi vuoteen kuitenkin) Cheesy Tätä ennen olin ilman töitä vajaat 2 kk. Tää on jo kolmas työpaikka tänä vuonna, niin että muutosta on riittänyt. Samoin avomieheni sai tänään uuden, vakituisen työpaikan (oli työttömänä 1,5 viikkoa, hänellä haastattelu oli tänään), hänellekin kolmas työpaikka tänä vuonna! Sinällään vaan aika hauska sattuma, että meille oikein isolla kädellä annetaan   :Smiley Onneksi joskus näinkin!  smitten
tallennettu

Yksikin tähti riittää rikkomaan pimeyden.

Aur kalat * nousu leijona * kuu leijona * venus oinas * mars neitsyt *
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: