Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelikorteista kysymys  (Luettu 7744 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 14.08.2006 16:22:53 »

Ostin Diana Cooperin Ihanat enkelit kirjan ja kortit. Nostan niistä yleensä kerran päivässä itselleni kortin tai sitten jonkun tietyn uuden ajatuksen/kokemuksen/päätöksen tms. jälkeen. Olen nostattanut kortteja myös muille.

Olen aikaisemmin käyttänyt Tarot-kortteja mutta niihin en oikein saa mitään kunnon tuntumaa. Joskus kyllä.

Mutta miten noita enkelikortteja olisi tarkoitus käyttää tai miten te käytätte niitä?

Kiitos taas!  smitten angel

~*~Astraali~*~
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1 : 14.08.2006 22:52:44 »



Omistan myös samaiset kortit ja käytän niitä melkein aina intuitiivisesti. Milloin siltä tuntuu, nostan kortin siihen hetkeen.
Voi toki käyttää niin että nostaa toisille tai antaa toisen nostaa itse.
Joskus kokeilen mikä kortti lämmittää tai kylmää ja nostan sen, joskus taas sekoitan pakkaa ja hups kortti tippuu syliini.
Voit mielestäni käyttää niitä silleen kuin sinusta hyvältä tuntuu smitten

Kortteja voi nostaa tietenkin kysyäkseen neuvoa, toivoakseen jotakin, avunpyyntönä...
Hyvässä tarkoituksessa ne palvelevat sinua kuin oikeat enkelit smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #2 : 14.08.2006 23:13:08 »

Hei!

Minulla itselläni ei ole enkelikortteja, mutta joskus tulee yhtäkkiä tunne, että voisi kysyä 'enkeliltä' ja silloin pyydän ystävääni nostamaan minulle sellaisen. Ne nostot ovat olleet hätkähdyttäviä.

Ja kuten joskus olen pyytänyt Rakkauden Enkeliä nostamaan. Huhhuh!

Mutta niitä kortteja ei kait pitäisi 'riepotella eikä tuhlata'. Vain tositilanteisiin.
Intuitio kyllä viestittää milloin on aika ja tarvetta nostaa.

Tässä tuntoni korteista  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 15.08.2006 12:20:53 »

Itsekään en vielä omista enkelikorttia, tarkoitus on sellaiset hankkia.

Enkelikortteja on kuitenkin tullut nosteltua silloin, kun ne ovat olleet minulla lainassa tai olen ollut ystäväni luona käymässä. Nostan niitä intuitiivisesti. Levitän ne viuhkaksi oikeaan käteeni, kysyn kysymykseni, kiitän ja nostan kortin vasemmalla kädelläni.
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #4 : 15.08.2006 12:41:12 »

Mullakaan ei ole omia kortteja, mutta olen muutaman kerran nostanut äitini pakasta, jonka ostin hänelle synttärilahjaksi. Yleensä teen niin, että sekoitan pakkaa ja mietin samalla kysymystäni tai ongelmaa, johon haluan neuvon. Yleensä pakasta todellakin putoaa yksi kortti sylliin, tai pyrkii muuten ulos, eikä suostu enää menemään sekoitettavaksi. Ja siinä sitten onkin vastaus!
Toimii kyllä uskomattomalla tavalla! angel
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 15.08.2006 13:29:54 »

Minulla on myös nuo Diana Cooperin Enkelikortit. Smiley

Käytän ihan intuitio pohjalta eri tilanteisiin ja eri kysymyksiin.
Hyvin toimivat. Smiley

Käytän myös paria eri Tarotteja ja pelikortteja.
En koe, että mikään olisi lakannut toimimasta.
Käytän niitä sen mukaan itsestäni tuntuu.

Käytän myös heiluria. Smiley

Kyselen asioita eri tavoin henkimaailmasta,
paremminkin Minä Olen-olevaisuudesta. Smiley
Minusta on hauskaa ja erittäin mielenkiintoista
kokeilla kaikenlaisia tapoja, rituaaleja jne. Smiley

Saan vastauksia mieltäni askarruttaviin kysymyksiin myös unissa
ja päivätajunnassa. Smiley

Itse asiassa ei ole väliä kuinka ja millä tavoin kysyy,
riittää vain kun kysyy ja pitää mielen avoinna. Smiley


tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #6 : 15.08.2006 15:26:34 »


Kyllä nuo astraalin jutut osuu aina kohdalleen. Olen miettinyt samoja asioita.  coolsmiley

Tilasin toissa viikolla Sonia Choquetten kortit ja kyllä on aina osunut kohdalleen. Melkein joka kerta tunnen mistä pitää kortti ottaa. Kerran oli tunne ottaa pakan päältä kortti, vaikka en koskaan halua ottaa pakan päältä.
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 15.08.2006 15:49:14 »

 Wink

Korteista kuten muustakin lukemistosta saa kaksinkertaisen ilon,
kun ottaa esiin paperiarkin taikka muistivihon
ja katsoo ja kuuntelee
sekä havainnoiden tunnistaa lukemaansa vasten
sisäisen luovuuden äänensä kertomaa
täydennystä.


1. Esimerkki (mieleen juolahtanut):

"Oppia ikä kaikki"

Sisäisen ääneni opastus:

Parempi oppia iän kaiken kuin katua vainen.


 :Smiley Olen suuresti nauttinut lukemastani edellä havainnollistamaani
sisäisen äänen tukimenetelmää käyttäen. 


2. Esimerkki (mieleen tupsahtanut):

"Älä osta sikaa säkissä"

Sisäisen ääneni opastus:

Kysy ensin, mihin voit palauttaa säkin sisällön.


3. Esimerkki (mieleen humpsahtanut):

"Elämä on"

Sisäisen ääneni opastus:

Elämä sisältyy elämään itseensä; ei ole elämän ulkopuolisuutta.



 Shocked angel smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #8 : 15.08.2006 16:42:27 »

Kiitos vinkeistänne!

Ja saa laittaa lisää juttua/pohdintoja/mielipiteitä jne. enkelikorteista jne.....

 smitten
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« Vastaus #9 : 19.02.2009 17:19:41 »

Sorry kun nostan näin vanhan aiheen, mutta minullakin olisi kysymys enkelikorteista, jos joku olisi halukas vastaamaan. Minulla on siis käytössä Diana Cooperin enkelikortit, ja tein niin että nostin kolme korttia; menneelle, nykyisyydelle ja tulevalle. Menneelle nousi tyhjä kortti, mites tämä tulkitaan? Ei oikein itsellä ole ideoita. Nykyhetkelle nousi muuten hyväksyntä ja tulevalle itsetutkiskelu. Jännää, sillä olen saanut sellaisen isommankin kanavoinnin tässä joku aika sitten, ja siinä sanottiin että luvassa on entistä syvempää itsetutkiskelua. Voin kyllä kehua näitä kortteja; ne tuntuvat toimivan, vain vähän aikaa tosin olen käyttänyt. Viime päivinä minulle on jatkuvasti noussut selkeys-kortti, kehotetaan ilmeisesti rauhoittumaan ja selkeyttämään ajatuksia.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #10 : 20.02.2009 11:02:18 »

Minullakin on enkelikortit.  smitten

Käytän niitä säännöllisen epäsäännöllisesti elämäntilanteesta pitkälti riippuen.

Itse olen käsittänyt, että kortit kannattaa aina ajoittain puhdistaa pitämällä niitä vasemmassa kädessa, (etenkin jos joku toinen on kättänyt pakkaa) ja painamalla oikean käden nyrkki-asennossa pakan päälle ajatellen, että puhdistaa kortit valolla. Tällä tavalla teet yhteyden kortteihin ja se varmaankin myös auttaa sinua keskittymään kortin nostoon.
Minäkin yleensä keskityn johonkin kysymykseen, mutta miksei kortteja voi nostaa myös ihan vaikka tälle päivälle.

Amber - entä jos se meneeisyys ei olekaan niin olennaista. Jospa se vaikka oli viesti, jonka sait korkeammalta? Smiley En tiedä - se oli ensimmäinen ajatus, mikä tuli mieleen.



Taidankin nyt itse nostaa kortin mieltä askarruttavalle asialle.

Paljon enkeleitä teille kaikille  smitten

tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #11 : 20.02.2009 16:11:55 »


Amber, tuo tyhjä kortti voi olla esimerkiksi osoitus ettei enää tarvitse miettiä sitä, tai ettei se vaikuta enää elämääsi(mennyt). Tyhjä on uusi alku, tabula rasa-tyhjä taulu jonka voit itse kirjoittaa sellaiseksi kuin haluat.
Menneessä ei kannata roikkua, kiitä ja unohda.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« Vastaus #12 : 21.02.2009 17:49:39 »

Näinhän tuo voisi olla. Minulla on tapana miettiä menneisyyttä vähän liiankin kanssa. Ehkäpä pitäisi lakata merkityksien antaminen menneille asioille, sillä vaarana on silloin asioiden ylitulkitseminen.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: