Luulen, että sinusta jää vaikutelma melko rauhallisesta, tunnollisesta, kiltistä, vastuuntuntoisesta ja luotettavasta ihmisestä. Sinua varmasti pidetään mukavana ja ystävällisenä ihmisenä, joka on avulias ja ja lojaali ystävä.
Tämä meni ihan nappiin
olen kuullut juuri noita piirteitä itsessäni kehuttavan, yllättävää, että ne näkyvät kartallani
Jousimiehen hallitseva planeetta Jupiter on sinulla 1. huoneessa, mikä tuo persoonaasi avarakatseisuutta, joviaaliutta sekä kiinnostusta filosofiaan mutta kääntöpuolella ehkä naiiviutta, taipumusta addiktioihin sekä pakkomielteenomaista vapaudenkaipuuta.
Kyllä....valitettavasti aikaajoin saatan olla naiivi, onneksi se piirre ei kovin usein pääse valloilleen, riitojen yhteydessä joskus (jos oikein hermostuu)
Vapaudenkaipuusta olen toisaalta päässyt "yli", tai en enää koe sitä niin tarpeelliseksi kuin esim. nuorena. Toisaalta haluan tulla ja mennä miten haluan, tässä kumppanilta vaaditaan joustamisen kykyä.
Äskeiset kuvaukset tuntuvat ehkä olevan ristiriidassa aikaisemmin mainitsemiini vastuuntuntoon jne, mutta siinä piileekin juuri luonteesi kaksijakoisuus: toisaalta hyvin uskollisia ja vakaita merkkejä, kuten Rapua ja Kaurista, mutta kuitenkin Jousimiestä ja Kaksosta (kuu), jotka edustavat mm. vaihtelunhalua ja sitä, ettei kestä tulla sidotuksi. Uskon kuitenkin luonteessasi olevan enemmän vastuuntuntoa ja rauhallisuutta kuin vaihtelunhalua ja vapaudenkaipuuta, mikäli pitää kallistua jommankumman puolelle.
Minäkin pitäisin itseäni enemmän vakaana ja rauhallisena ihmisenä. Valehtelusta olen päässyt yli, joskus se oli eräänlainen pakkomielle
onneksi ei kuitenkaan enää. Vakaus ja totuuden sanominen veivät voiton
Venus ja Merkurius ovat molemmat esiintymisen merkissä Leijonassa, mikä osaltaan hieman kumoaa arkisen ja jopa kuivakan Kauriin vaikutusta. Osaat ilmaista itseäsi hienostuneesti sekä myös käyttäytyä hienostuneesti. Kiinnität huomiota ulkonäköösi ja osaat tarvittaessa ottaa yleisösi, erityisesti puhumalla.
Pidän hyvinkin paljon huolta ulkonäöstäni, välillä miestäni ihmetyttää se, että miten joku voi aina jaksaa laittautua ja vielä nauttii siitä
puhumisen taidon osaan hyvin, ehkä siksi tulen hyvin juttuun erilaisten ihmisten kanssa (ja olen töissä palvelualalla)
Kumppanissasi arvostat älyä, nokkeluutta ja seurallisuutta (kenties myös komeaa ulkonäköä) mutta on oltava myös syvällisyyttä ja intensiivisyyttä ennen kuin kiinnostut (7. huoneessa Venus, Merkurius ja Pluto).
Älyä arvostan erittäin suuresti, mieheni onkin harvinaisen älykäs ja seurallinen tapaus
mies juuri minun makuun
Hänessä on myös erittäin syvällinen puoli, jota myöskin arvostan paljon. Ulkonäkö ei hirveästi minulle merkitse kumppanin valinnassa, mieheni ei olekaan mikään kansikuva-poika, mutta rakastan häntä koko sydämestäni ja minulle hän on ihanin ja komein mies maan päällä
Voi olla, että tämä meni täysin metsään. Palautetta saa antaa ja se olisi itse asiassa jopa toivottavaa:)
Itseasiassa tämä meni ihan täysin nappiin
Ihanaa, että joku viitsi vähän minua kartan tulkinnassani auttaa, kun itse en sitä oikein hallitse
Mutta ehkäpä se joskus itseltänikin onnistuu
Kiitoksia oikein paljon, kun jaksoit vaivautua minua avittamaan