Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: apuja karttatulkintaan!  (Luettu 3399 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sonya
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 15.08.2006 13:46:21 »

Heissan!

Eli tein tuossa jokunen päivä sitten tuon oman syntymäkartan, mutta en kyllä ottanut siitä mitään selvää  Lips Sealed Olisi erittäin mielenkiintoista tietää, että näkyykö siinä jotakin "merkittävää" Smiley Erityisesti mahd. lapsista, rakkaudesta, työstä jne...ja miksei muistakin asioista Smiley

Jos joku kiltti ihminen kerkeisi minulle karttaa vähän tulkata, niin olisin todella kiitollinen!  smitten

Elikkäs olen syntynyt 04.07.1986 klo: 23.31 Jyväskylässä.
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 16.08.2006 04:55:27 »

kun kukaan ei vielä näytä vastanneen, voithan katsoa eikö näillä sivuilla olekin ilmainen pikatulkinta karttaan? siis ainakin pääset alkuun niiden kanssa  Smiley ja www.astro.com  issa on myös tulkintaa.
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Sonya
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 16.08.2006 10:13:18 »

kun kukaan ei vielä näytä vastanneen, voithan katsoa eikö näillä sivuilla olekin ilmainen pikatulkinta karttaan? siis ainakin pääset alkuun niiden kanssa  Smiley ja www.astro.com  issa on myös tulkintaa.

Juu kiitoksia, minä kyllä jo katsoin tuota pikatulkintaa  Tongue
Mutta jos joku haluaa tehdä "oman" tulkinnan kartastani, niin saa sen tehdä Smiley
tallennettu

Millis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 10.09.2006 10:27:16 »

Minulla olisi halua ja aikaa tulkita karttaasi, mutta koen sen vain aika vaikeaksi:(

Aurinkosi on Ravussa ja Askendanttisi Kauriissa. Luulen, että sinusta jää vaikutelma melko rauhallisesta, tunnollisesta, kiltistä, vastuuntuntoisesta ja luotettavasta ihmisestä. Sinua varmasti pidetään mukavana ja ystävällisenä ihmisenä, joka on avulias ja ja lojaali ystävä.

Jousimiehen hallitseva planeetta Jupiter on sinulla 1. huoneessa, mikä tuo persoonaasi avarakatseisuutta, joviaaliutta sekä kiinnostusta filosofiaan mutta kääntöpuolella ehkä naiiviutta, taipumusta addiktioihin sekä pakkomielteenomaista vapaudenkaipuuta. Äskeiset kuvaukset tuntuvat ehkä olevan ristiriidassa aikaisemmin mainitsemiini vastuuntuntoon jne, mutta siinä piileekin juuri luonteesi kaksijakoisuus: toisaalta hyvin uskollisia ja vakaita merkkejä, kuten Rapua ja Kaurista, mutta kuitenkin Jousimiestä ja Kaksosta (kuu), jotka edustavat mm. vaihtelunhalua ja sitä, ettei kestä tulla sidotuksi. Uskon kuitenkin luonteessasi olevan enemmän vastuuntuntoa ja rauhallisuutta kuin vaihtelunhalua ja vapaudenkaipuuta, mikäli pitää kallistua jommankumman puolelle.

Venus ja Merkurius ovat molemmat esiintymisen merkissä Leijonassa, mikä osaltaan hieman kumoaa arkisen ja jopa kuivakan Kauriin vaikutusta. Osaat ilmaista itseäsi hienostuneesti sekä myös käyttäytyä hienostuneesti. Kiinnität huomiota ulkonäköösi ja osaat tarvittaessa ottaa yleisösi, erityisesti puhumalla.

Kumppanissasi arvostat älyä, nokkeluutta ja seurallisuutta (kenties myös komeaa ulkonäköä) mutta on oltava myös syvällisyyttä ja intensiivisyyttä ennen kuin kiinnostut (7. huoneessa Venus, Merkurius ja Pluto).

Voi olla, että tämä meni täysin metsään. Palautetta saa antaa ja se olisi itse asiassa jopa toivottavaa:)
tallennettu

Kuuni on vaikeasti aspektoitunut, joten yrittäkää ymmärtää...
Sonya
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 11.09.2006 12:19:07 »

Luulen, että sinusta jää vaikutelma melko rauhallisesta, tunnollisesta, kiltistä, vastuuntuntoisesta ja luotettavasta ihmisestä. Sinua varmasti pidetään mukavana ja ystävällisenä ihmisenä, joka on avulias ja ja lojaali ystävä.
Tämä meni ihan nappiin Cheesy olen kuullut juuri noita piirteitä itsessäni kehuttavan, yllättävää, että ne näkyvät kartallani Smiley

Lainaus
Jousimiehen hallitseva planeetta Jupiter on sinulla 1. huoneessa, mikä tuo persoonaasi avarakatseisuutta, joviaaliutta sekä kiinnostusta filosofiaan mutta kääntöpuolella ehkä naiiviutta, taipumusta addiktioihin sekä pakkomielteenomaista vapaudenkaipuuta.
Kyllä....valitettavasti aikaajoin saatan olla naiivi, onneksi se piirre ei kovin usein pääse valloilleen, riitojen yhteydessä joskus (jos oikein hermostuu)  uglystupid2 Vapaudenkaipuusta olen toisaalta päässyt "yli", tai en enää koe sitä niin tarpeelliseksi kuin esim. nuorena. Toisaalta haluan tulla ja mennä miten haluan, tässä kumppanilta vaaditaan joustamisen kykyä.

Lainaus
Äskeiset kuvaukset tuntuvat ehkä olevan ristiriidassa aikaisemmin mainitsemiini vastuuntuntoon jne, mutta siinä piileekin juuri luonteesi kaksijakoisuus: toisaalta hyvin uskollisia ja vakaita merkkejä, kuten Rapua ja Kaurista, mutta kuitenkin Jousimiestä ja Kaksosta (kuu), jotka edustavat mm. vaihtelunhalua ja sitä, ettei kestä tulla sidotuksi. Uskon kuitenkin luonteessasi olevan enemmän vastuuntuntoa ja rauhallisuutta kuin vaihtelunhalua ja vapaudenkaipuuta, mikäli pitää kallistua jommankumman puolelle.

Minäkin pitäisin itseäni enemmän vakaana ja rauhallisena ihmisenä. Valehtelusta olen päässyt yli, joskus se oli eräänlainen pakkomielle  Undecided onneksi ei kuitenkaan enää. Vakaus ja totuuden sanominen veivät voiton Smiley

Lainaus
Venus ja Merkurius ovat molemmat esiintymisen merkissä Leijonassa, mikä osaltaan hieman kumoaa arkisen ja jopa kuivakan Kauriin vaikutusta. Osaat ilmaista itseäsi hienostuneesti sekä myös käyttäytyä hienostuneesti. Kiinnität huomiota ulkonäköösi ja osaat tarvittaessa ottaa yleisösi, erityisesti puhumalla.
Pidän hyvinkin paljon huolta ulkonäöstäni, välillä miestäni ihmetyttää se, että miten joku voi aina jaksaa laittautua ja vielä nauttii siitä Cheesy puhumisen taidon osaan hyvin, ehkä siksi tulen hyvin juttuun erilaisten ihmisten kanssa (ja olen töissä palvelualalla) Smiley

Lainaus
Kumppanissasi arvostat älyä, nokkeluutta ja seurallisuutta (kenties myös komeaa ulkonäköä) mutta on oltava myös syvällisyyttä ja intensiivisyyttä ennen kuin kiinnostut (7. huoneessa Venus, Merkurius ja Pluto).
Älyä arvostan erittäin suuresti, mieheni onkin harvinaisen älykäs ja seurallinen tapaus Smiley mies juuri minun makuun  smitten Hänessä on myös erittäin syvällinen puoli, jota myöskin arvostan paljon. Ulkonäkö ei hirveästi minulle merkitse kumppanin valinnassa, mieheni ei olekaan mikään kansikuva-poika, mutta rakastan häntä koko sydämestäni ja minulle hän on ihanin ja komein mies maan päällä  smitten

Lainaus
Voi olla, että tämä meni täysin metsään. Palautetta saa antaa ja se olisi itse asiassa jopa toivottavaa:)
Itseasiassa tämä meni ihan täysin nappiin Smiley Ihanaa, että joku viitsi vähän minua kartan tulkinnassani auttaa, kun itse en sitä oikein hallitse  Undecided Mutta ehkäpä se joskus itseltänikin onnistuu Smiley

Kiitoksia oikein paljon, kun jaksoit vaivautua minua avittamaan  smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: