Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #45 : 19.08.2006 20:31:08 » |
|
"Millainen äiti sellainen tytär..." Ei kyllä meidän perheessä! Sellainen tytär kuin isä tässä tapauksessa. Leipominenkin on ihan jees, mutta kun ei jaksa syyä niitä pullia kuin yhden tai kaks. Mihin ne loput laitetaan? TUO MULLE!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #46 : 19.08.2006 22:11:51 » |
|
Leipominenkin on ihan jees, mutta kun ei jaksa syyä niitä pullia kuin yhden tai kaks. Mihin ne loput laitetaan? TUO MULLE!! ..hyppään Yarskiin, nappaan matkalla Intimarian ja "pari" muuta foorumitarta jousille.. (kiepataan myös kysymässä lähteeks Ärrimurrikin messiin) ja huristellaan sun tykös.. (http://www.christiansurvivors.com/forums/images/smilies/teaparty.gif)... (http://www.christiansurvivors.com/forums/images/smilies/awwsmiley.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #47 : 19.08.2006 22:18:26 » |
|
Onkohan se ihan laiskuutta vai mitähän se voisi olla?
Eipä se laiskuudesta johdu. Kerran koitin leipoa sämpylöitä... Noh, niistä tuli pingis palloja Sitten kerran kananmunia koitin keitellä, laitoin kai liian vähän vettä tai jotain mutta ne räjähti ja paloi kattilaan kiinni... Vaikka olis keitto kirja ja noudattaisin täydellisesti ohjeita, mie en saa aikaseks ku täys tuhon keittiössä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #49 : 19.08.2006 22:54:38 » |
|
7§ Jos vihollinen on varustettuna takaa ladattavalla aseella, on asevelvollisen etsittävä erityisen hyvä tuliasema. No niin... Minulla on hiukan hmm...outo huumorintaju.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #50 : 19.08.2006 23:06:43 » |
|
Hih, en taida uskaltaa noin naisvaltaiseen autoon tulla kyytiin : Voi, toki uskallat.. me luvataan olla ihan kiltisti... Kunniasanalla!! (http://www.christiansurvivors.com/forums/images/smilies/laugh3.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #51 : 19.08.2006 23:30:49 » |
|
Mut mä en luvannut ...iiik, juoksee autolle.. eikun, siis autosta sisälle ja menee piiloon maton alle.. Oikeasti mä oon kyl ihan kiltti ja viaton. Niin, kaikki miehet sanoo.. En usko!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #52 : 19.08.2006 23:57:08 » |
|
Tuhma tyttö Siksipä onkin kivaa olla nainen.. voi olla välillä VÄHÄN tuhma.. Oikeesti oon TOSI kiltti Mut mä en ookaan kaikki miehet Onneksi..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #53 : 20.08.2006 09:48:37 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #54 : 20.08.2006 09:52:42 » |
|
Miesten torjuntaohjeita naisille
MIES: Voinko tarjota sinulle drinkin? NAINEN: Mielummin ottaisin sen rahana.
MIES: Olen valokuvaaja. Olen etsinyt sinun kaltaisiasi kasvoja. NAINEN: Olen plastiikkakirurgi. Olen etsinyt sinun kaltaisiasi kasvoja.
MIES: Hei, olemmeko tavanneet kerran? Tai kahdesti? NAINEN: Varmaankin yhden kerran. En koskaan tee samaa virhettä kahdesti.
MIES: Miten sinä oletkaan noin kaunis? NAINEN: Olen varmaan saanut sinunkin osasi...
MIES: Lähdetkö ulos kanssani tänä lauantaina? NAINEN: Olen pahoillani, aion sairastaa päänsärkyä tänä lauantaina.
MIES: Ulkomuotosi taitaa kääntää katseita kadulla? NAINEN: Ja sinun naamasi kääntää ihmisten vatsaa...
MIES: Älä ole ujo. Kysy minua ulos. NAINEN: Okei, menisitkö ulos?
MIES: Olen varma, että tekisin sinut erittäin onnelliseksi. NAINEN: Miksi niin, oletko lähdössä?
MIES: Mitä sanoisit, jos kosisin sinua? NAINEN: En mitään. En pysty puhumaan ja nauramaan samaan aikaan.
MIES: Saisinko nimesi? NAINEN: Miksi, eikö sinulla ole jo omaa?
MIES: Missä sinä olet ollut koko elämäni ajan? NAINEN: Piilossa sinulta.
MIES: Missä sinä olet ollut koko elämäni ajan? NAINEN: Siellä missä olen loppuelämäsikin ajan: haaveissasi.
MIES: Menisimmekö katsomaan elokuvaa? NAINEN: Olen jo nähnyt semmoisen kerran...
MIES: Olenko nähnyt sinut jossain muualla aiemmin? NAINEN: Kyllä, siksi en käy siellä enää.
MIES: Onko tämä tuoli vapaa? NAINEN: On, ja tämä tuolikin on kohta, jos istut siihen.
MIES: Kehosi on kuin temppeli. NAINEN: Pahoittelen, ei seremonioita tänään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #55 : 20.08.2006 10:16:50 » |
|
Hih, en taida uskaltaa noin naisvaltaiseen autoon tulla kyytiin : Voi, toki uskallat.. me luvataan olla ihan kiltisti... Kunniasanalla!! (http://www.christiansurvivors.com/forums/images/smilies/laugh3.gif) Olette ihania, kaikesta huolimatta. Hyvä Willow kun puhut munkin puolesta!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #56 : 20.08.2006 11:34:40 » |
|
Olette ihania, kaikesta huolimatta. Hyvä Willow kun puhut munkin puolesta! Niin olet itsekin... Olihan mun pakko tuossa hurjassa villiintymisen puuskassani joku "rikostoveri" saada mukaan.. eipä tainnut Larisemme tajuta mikä show alkoi kun pulliensa "kohtaloa" mietti.. Vanhakin nyt nuortui hetkellisesti.. Kiitos, Lari (http://www.christiansurvivors.com/forums/images/smilies/awwsmiley.gif) muoks. kaamea kirj.virhe piti korjata
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.08.2006 16:39:54 kirjoittanut Willow »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #57 : 20.08.2006 11:51:15 » |
|
eipä tainnut Larisemme tajuta mikä show alkoi kun pulliensa "kohtaloa" mietti.. Vanhakin nyt nuortui hetkellisesti.. Kiitos, Lari Juu, melkoinen pulla show tulikin Jos vielä pullista jotakin, niin hyviä ne ovat lähes aina olleet. Ulkonäkö taas ei aina ole ihan taattua kauppa laatua. Viimeksi kuin tein leetapullia, en edes yrittänyt miettiä miten ne palmikot oikeasti tulisi laittaa. Heittelin niitä palmikoita miten sattuu ja kun huomasin ettei tule kauhean tyylikästä kesken pullan rupesin heittelemään erilailla. Tuli miehekkään näkösiä pullapökkelöitä. Rommikakku oli viimeksi kans aika ruman näkönen. Valmistusohjekuvassa se oli niin nätti. Aaah, sitä makua. Se oli kyllä ihan häikäsevän hyvää Taitaisin itsekkin mennä sängynalle piiloon jos iso astron naislauma tulisi kotiini. Teillä olisi hetkessä varmaan ihan tajuton show päällä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 20.08.2006 11:57:09 » |
|
Viimeksi kuin tein leetapullia, en edes yrittänyt miettiä miten ne palmikot oikeasti tulisi laittaa. Heittelin niitä palmikoita miten sattuu ja kun huomasin ettei tule kauhean tyylikästä kesken pullan rupesin heittelemään erilailla. Tuli miehekkään näkösiä pullapökkelöitä.
Rommikakku oli viimeksi kans aika ruman näkönen. Valmistusohjekuvassa se oli niin nätti. Aaah, sitä makua. Se oli kyllä ihan häikäsevän hyvää MAKU on tärkein.. Taitaisin itsekkin mennä sängynalle piiloon jos iso astron naislauma tulisi kotiini. Teillä olisi hetkessä varmaan ihan tajuton show päällä. luuletkos ettei me sinua löydettäisi... Show olisi toki hillitty.. Sinulla sentään olisi niitä pullia, niin pääsisit livahtamaan karkuun
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #59 : 20.08.2006 12:04:57 » |
|
Pitäsi varmaan sopia jonkun kaverin kanssa toistemme pelastamisesta. Tekstiviesti toiselle:koodi 1. Sitten kaveri tulee ja pelastaa toisen kertomalla jonkun dramaattisen valheen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|