Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi on kivaa olla nainen?  (Luettu 58686 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #90 : 20.08.2006 22:11:30 »

Kyllä tämä pätee myös meihin naisiin.. Omatunto kun aikansa koputelee pääkoppaa,
niin jos minkämoista ajatusta nousee mieleen..
Aikansa kun näitä pähkäilee alkaa kuvitellaan, että toinen tekee saman/samaa kuin itse..
ja kohta jo "näkee" selviä "todisteita"..

Hei "Willow" ja muut Ystäväin

Minä en pysty toista pettämään.
- minä en osaa valehdella,
se näkyy minusta heti

(http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/c065.gif)

smitten   Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Aniel
Vieras
« Vastaus #91 : 20.08.2006 22:12:17 »

Voi kauhistuksen kana ja häkki mikä show yks kaks.

Willowillakin taisi tulla päähän verenpurkaus tuossa hetki sitten kun kuului: Ping.

Onneksi netti pätkinyt koko päivän, niin ei ole tarvinut kommentoida

Smiley

Grin

iloa ja valoa taas till alla!!  angel
tallennettu
Drial
Kohtuuastroilija
**

Elämä on valintoja

Profiili
« Vastaus #92 : 20.08.2006 22:18:39 »

Minusta on ihana olla nainen siksi, että se nimenomaan on tunne ja olen oikeastaan näinä aikoina sen löytänyt. Olen aina ollut todella jätkämäinen poikatyttö; rämäpäinen rockityttö jolta ei vauhtia ja vaarallisia tilanteita puutu. Nyt kun minulla on "lupa" heittäytyä välillä aivan neidiksi, olen aivan haltioitunut siihen tunteeseen, esimerkiksi jos mies kohtelee minua kunnioittaen ja arvostaen - niin kuin naista. Toki tähän liittyy myös olennaisesti myös se, että iän myötä tulee paremmin sinuiksi kehonsa ja sitä kautta tulevan naiseuden kanssa.
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #93 : 20.08.2006 22:21:37 »

Niin, en tiedä miksi tämän Ärrimurrin kanssa oli niin vaikea keskustella suoraan muista miehistä kuin hänestä, ja miten hän uskoo tietävänsä mitä ajattelen ja mitä minussa pitää sääliä. En pidä itsekään asenneongelmaisista ja varsinkaan setä-tyylistä. Muuten saa puhua. Aikoja sitten luulin että olimme hyvää pataa joten en käsittänyt Ä:n vaikeutta keskustella asioista. Boring-- :Smiley Minulla on kuulema asenne, eikä hän pystynyt sanomaan siihen mitään kun sanoin, en ODOTA jokaisen pettävän eikä viimeinen pettänyt, mutta jos alan suhteen herran kanssa joka ilmoittaa yleensä pettävänsä, niin mitähän pitäisi odottaa??  :Smiley idiot2 En ole sanonut etten "hyväksy miehiä" mutta joku kommunikaatiossa aina menee pieleen kun syvemmälle asioissa mennään. Siksi suosin yleensä pintatyyliä. Ja varsinkin ennen kuin olin ollutkaan vakavissa suhteissa, odotinko nuorena tyttönä että miehet pettää? En, koska en ainakaan isältäni saanut sellaista miehen mallia. Miksi siis olisin silloin luonut sellaista ajatuskaavaa, jota pari miestä toteutti? Ja minäkin lähden pois aina kun ei kiinnosta, se meillä sitten varmaan on yhteistä. Ei jotenkin huumorintaju natsaa muuten.

Mutta siis on huisin kivaa olla Jumalatar. Grin 2funny
« Viimeksi muokattu: 20.08.2006 22:29:02 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Oikku67
Vieras
« Vastaus #94 : 20.08.2006 22:24:51 »

Voi kauhistuksen kana ja häkki mikä show yks kaks.
Willowillakin taisi tulla päähän verenpurkaus tuossa hetki sitten kun kuului: Ping.

Embarrassed juu, oli paha *ping*, mut onneksi helpotti pian..
ja hillitsin purkauksenkin aikana kohtalaisen hyvin itseni..
Itsesensuuri oli päällä, etten vuodattanu koko tunnetilaani tänne..
Nyt olen jo ihan oma IHANA itseni... Wink smitten
mikähän mua riivaa.. "ihana itseni" EI kuulu sanavarastooni... :Smiley
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #95 : 21.08.2006 10:42:21 »

Willow.. ehkä purkauksen myötä kuoriutui alta tuo uusi "ihana itsesi"..  2funny

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Oikku67
Vieras
« Vastaus #96 : 21.08.2006 11:27:54 »

Willow.. ehkä purkauksen myötä kuoriutui alta tuo uusi "ihana itsesi"..  2funny

Sinäpä sen hokasit.. Grin    Kiitos (http://www.moriel.org/forum/images/smilies/curtsy.gif) 
Pelottaa tosin jos tämä uusi ihana minä alkaa saada näitä *ping*ejä kovinkin usein... 2funny
tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**

Leijona & nouseva Skorpioni

Profiili
« Vastaus #97 : 21.08.2006 11:33:27 »

On ihanaa olla nainen, kun voi joskus aina leikkiä ja esittää avutonta, jolloin miehet tekevät mitä vain eteemme! (No, okei, ei ehkä ihan kaikkea!) Grin
On myös ihanaa olla turhamainen. Pukeutua sävysävyyn ja kihartaa hiuksia.  Kiss
Ja kaikkein ihaninta naiseudessa on se, että saamme rakastaa ihania miehiä. (Sekä toisia naisia tietenkin!)

SuPi
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Jinx
Vieras
« Vastaus #98 : 21.08.2006 16:19:04 »

Tällänen juttu tällä kertaa  Grin

"Naisen kosto on kaamea."

Naiselta kului ensimmäinen eron jälkeinen päivä omaisuutensa pakkaamiseen laatikoihin, koreihin ja matkalaukkuihin. Toisena päivänä hän soitti muuttomiehet hakemaan hänen tavaransa.

Kolmantena päivänä nainen istui viimeistä kertaa heidän kauniin olohuoneensa pöydän ääressä kynttilänvalossa. Hän laittoi pehmeää tunnelmamusiikkia soimaan ja nautti puoli kiloa katkarapuja, rasian kaviaaria sekä pullon hyvää valkoviiniä.

Syötyään nainen kiersi jokaisessa huoneessa laittaen joka ikisen verhotangon onttoon sisäosaan kaviaariin kastettuja puoliksi syötyjä katkaravun pyrstöjä. Sitten hän siivosi keittiön ja lähti pois.

Kun mies sitten palasi uuden tyttöystävänsä kanssa taloon, muutaman ensimmäisen päivän aikana kaikki tuntui niin, niin ihanalta. Sitten, pikku hiljaa, talo alkoi haista. He yrittivät kaikkea mahdollista: siivosivat talon, pyyhkivät paikat kostealla rätillä, tuulettivat kokoasunnon.

Tarkastettiin, ettei ilmastointikanavissa ollut mitään kuolleita eläimiä, matot vietiin pesulaan, ja ilmanraikastimia laitettiin roikkumaan joka puolelle. Sitten paikalle tilattiin tuholaisten torjujat, ja huoneiston desinfioinnin ajaksi mies ja tyttöystävänsä joutuivat muuttamaan ulos huoneistosta parin vuorokauden ajaksi.

Tämän jälkeen kallis kokolattiamatto jouduttiin uusimaan. Mutta mikään ei toiminut. Ihmiset lakkasivat käymästä kylässä pariskunnan luona. Remonttimiehet kieltäytyivät työskentelemästä talossa. Kotiapulainen irtisanoutui. Lopuksi he itsekään eivät kestäneet enää pidempään, vaan päättivät muuttaa pois talosta.

Kuukauden kuluttua, vaikka he olivat pudottaneet talosta pyydetyn hinnan
puoleen, he eivät pystyneet löytämään ostajaa löyhkäävälle talolleen. Sana levisi, ja lopulta paikalliset kiinteistönvälittäjät kieltäytyivät ottamasta taloa välitettäväksi. Lopulta heidän täytyi ottaa pankista iso laina voidakseen hankkia itselleen uuden talon.

Sitten ex-vaimo soitti miehelle ja kyseli kuulumisia. Mies kertoi koko tarinan löyhkäävästä talosta. Nainen kuunteli kohteliaasti miehen koko vuodatuksen ja sanoi kaipaavansa kovasti vanhaa kotiaan ja sanoi olevansa valmis tinkimään erossa sovittua summaa pienemmäksi, mikäli hän vain saisi vanhan kotinsa takaisin.

Mies ajatteli, että ex-vaimolla ei ollut mitään käsitystä siitä, kuinka paha haju oli, ja hän suostui myymään talon naiselle hintaan, joka oli noin 1/10 siitä, minkä arvoinen talo oli alun perin ollut, mutta vain sillä ehdolla, että ex-vaimo allekirjoittaisi paperit samana päivänä.

Nainen suostui, ja hänen lakimiehensä hoiti paperit kuntoon tunnin kuluessa. Viikkoa myöhemmin mies ja hänen tyttöystävänsä katselivat hymyillen muuttomiehiä, jotka kantoivat kaikki heidän tavaransa ulos talosta...

mukaan lukien verhotangot!!!  2funny
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #99 : 21.08.2006 16:32:35 »

2funny  2funny  2funny
      toi oli varoitus miehille: älkää aliarvioiko naista!

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Oikku67
Vieras
« Vastaus #100 : 21.08.2006 16:54:22 »

mukaan lukien verhotangot!!!  2funny

2funny    2funny  ..tämän "vihjeen" laitoin korvan taakse..  Grin   Grin
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #101 : 21.08.2006 16:57:15 »

2funny    2funny  ..tämän "vihjeen" laitoin korvan taakse..  Grin   Grin

Hah! Saapahan mies sätkyn, kun kamala löykä vaan seuraa perästä  Wink

2funny  2funny  2funny
      toi oli varoitus miehille: älkää aliarvioiko naista!

Niinpä. Naisen kosto voi olla kamala, mutta saapahan nainen ainakin hyvät naurut (tässä tapauksessa).  Grin
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #102 : 21.08.2006 17:00:58 »

Hyi teitä  tickedoff

2funny
Tehän ootte ihan kamalan tuhmia Wink

Niiinpä....  Cheesy ..HYI, meitä  2funny 2funny
SE, on tässä naisena olemisessa niin kivaa!!!! ..saa olla joskus kamalan tuhma.. 2funny
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #103 : 21.08.2006 17:01:48 »

Hyi teitä  tickedoff

2funny
Tehän ootte ihan kamalan tuhmia Wink

Tuhmia?  2funny  2funny  2funny  2funny
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #104 : 21.08.2006 17:11:46 »