Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #60 : 19.08.2006 21:27:05 » |
|
Niimpä, -- ei pieneen kalloon mahdu suuri kuolema!!! VOI, että ottaa pattiin! HYVÄ / PAHA = Mielentila! Syntymäkartta - asuinpaikka - työtilanne - naapurin pahasuinen akka, kaikki hyvä on kerättävä hetkessä, jota elät - ja koet, jotta: HYVÄ / PAHA jne.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #61 : 19.08.2006 21:39:26 » |
|
No on siinä suuri luopuminen KAIKESTA siitä mitä on ollut. Se kyllä sattuu ja kauhistuttaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #62 : 19.08.2006 21:55:20 » |
|
Totta h******ä niinhän se ON, mikä helpotus, kun voi jättää velkansa perikunnan maksettaviksi, kun nyt sattui noita menoja olemaan enemmän kuin te nyhveröt tiesittekään! NO,oli iloistakin elämää, ja onneksi TEILTÄ salaa. Mutta hymyssäsuin läksin. P.S. Tännehän jäätte.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #63 : 19.08.2006 21:56:56 » |
|
Ai, kyllä minä sillä hetkellä olin kauhuissani, en halunnut kuolla kun kuoleman kanssa jouduin vastakkain. Lienee olen sitten pelkuri.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #64 : 19.08.2006 21:59:06 » |
|
No on siinä suuri luopuminen KAIKESTA siitä mitä on ollut. Se kyllä sattuu ja kauhistuttaa.
Mikä menneisyyden luopumisessa peloittaa? Eihän siellä ole kuin tyhjyyteen täyttyviä mielikuvavarastoja.. Oi kuinka nykyhetken elävää kuolema pyyhkii kuin massiivista kuvajaista, jota alati uudelleen maalataan kaikessa olevan sisäisen luojuuden siveltimillä!
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #65 : 19.08.2006 22:04:16 » |
|
NO, jos mennään henk. koht. niin luulin niistä letkuista lähteväni, näin jotain kevyttä valoakin, mutta eikun paiskasivat takaisin, ja jotain sellaista sanoivat jotta vielä kirjoitat ! JA nythän se on toteutunut, liekkös ollut sellaasta jotta ihan tosi, mutta kuitenkin! ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #66 : 19.08.2006 22:08:44 » |
|
Ei siinä ole kyse rohkeudesta tai pelkuruudesta. Ajattelemme vain asiaa eri tavalla.
Itsensä kieltäjä näkee ympäristönsä virheet!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #67 : 19.08.2006 22:24:03 » |
|
Hm! Pahasta ja hyvästä puheenollen isäni opetti, ettei ole pahaa, on vain ymmärtämättömyyttä. Jos ymmärrät ymmärtämättömyyden, on helpompi selviät elämässä.
Isäni opetti minulle myös viimeisillään hetkillään miten turhaa kaikki muu on. Vain se mitä ihminen sisältänsä synnyttää/luo on merkityksellistä. Hän sanoi, että niin monta sävelmää kuulee ja niin monta syntyy mielessä, mutta ei riitä voimat kirjoittaa niitä ylös.
Se vain oli hänelle tärkeää. Minä lupasin saattaa häntä ja voi mikä rauha! Isä uskoi jatkavansa sävellyksiään ja elämäänsä. Mikään ei murtanut sitä rauhan varmuutta.
En kuitenkaan pidä isääni mitenkään suurena opettajanani. Hän oli aika itsekäs eikä paljoakaan huomannut lapsiaan. Mutta kaikilla meillä heikkoutemme.
Mitä siis muuta voin. 'Minä' ei kuole.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #68 : 19.08.2006 22:37:54 » |
|
'Minä' ei kuole.
Niin. Minä (eli I) olen sisäisesti kuolematon ja matkaan läpi valon kautta aikojen ja paikkojen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #69 : 19.08.2006 22:38:29 » |
|
Mitä siis muuta voin. 'Minä' ei kuole.
: JOS jätämme Pohjolan valon höpinät omaan nurkkaansa, niin se, ettei MINÄ kuole, olkoon jotain lievää kerrontaa siitä, ettei monadi sittenkään jätä meitä yksin tänne kuljeksimaan, varsinkaan, jouten !!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #70 : 19.08.2006 22:40:33 » |
|
Mina ei kuole=se muuttaa muotoa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #71 : 19.08.2006 22:43:04 » |
|
'Minä' ei kuole.
Niin. Minä (eli I) olen sisäisesti kuolematon ja matkaan läpi valon kautta aikojen ja paikkojen.. Hieno juttu. Mitähän tuostakin voisit meille kertoa. Jotta tietäisimme sinun sittenkin olleen siellä! JOSSAIN? Kerro valosta, kerro varjosta!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #72 : 19.08.2006 23:15:44 » |
|
Ärimurri! Taidatko haluta laittaa pisteen tämän keskustelun päälle! Kiitos kuitenkin, onhan tässä rupateltu. Toiset kuolevat ja toiset eivät! Mikä vastakkainasettelu sekin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #73 : 19.08.2006 23:23:22 » |
|
Hieno juttu. Mitähän tuostakin voisit meille kertoa. Jotta tietäisimme sinun sittenkin olleen siellä! JOSSAIN? Kerro valosta, kerro varjosta! Kun näet ympärilles se minussa on joka yhtälaisen lempeästi kaikkia katsoo Tahtoo se olemustaan muodoissa heijastaa ja kuulla aalloissa uinuvat hiljaisuuden soinnut jotka värien läpivalaisevia piirteitä pintoihin loihtii paljastaen itsensä monet puolet..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #74 : 19.08.2006 23:30:02 » |
|
Ympäri ja pyöreesti sanottu, kehältä kertakaikkiaan karattu. Heiluu jos aallot jotain heijastaa!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|