Mio
|
|
« Vastaus #105 : 20.08.2006 15:15:26 » |
|
Hei! Minä en tahdo asettua mihinkään norsunluutornien ylikiilteisiin korkeuksiin pölyttymään vaan haluan laskeutua tähtenä pimeään ja nousta inhimillisenä ihmisenä elämään! Ja säädöt kondikseen kiitos kaikkeus..
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #106 : 20.08.2006 15:19:09 » |
|
Säädä mulle vähän hierontaa ja lihasrentoutusta.
No niin päivän flirtit on hoidossa. Eikun 2 päivän.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #107 : 20.08.2006 20:44:23 » |
|
Voiko pahan olon poisto olla niin vähästä kiinni?? Parit " hieronnat " ja se on siinä, eli homma hanskassa! ( sen pahan täytyy olla pinnassa). :
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #108 : 20.08.2006 21:04:24 » |
|
Ei kyllä se paha on todella syvällä, jos vielä saan sitä kaivella. Huh huh. Ei tullut edes hierontaa vielä. Hieronta saa tosin ainekset liikkeelle.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #109 : 20.08.2006 21:20:10 » |
|
: Eikös tämä aika itsessään nosta ne " hierottavat " pintaan, jolloin voimme jopa huomata tiettyjä kipeitä kosketuspintoja, joita onkin syytä käsitellä, jos tekee kipeää, niin ihan hellästi vain, ja silleen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #110 : 20.08.2006 22:10:31 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #111 : 20.08.2006 22:45:38 » |
|
Voi rakkautta, hierontaa ja postauspisteitä! Hyvä tulee!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #112 : 20.08.2006 22:52:21 » |
|
Hieronta hyvä, postauspisteet paha ja nyt tutimaan ja ihania unia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #114 : 21.08.2006 01:00:05 » |
|
Mitä tämä on? Nukkumaan, kesken kaiken ja juuri kun melkein olisitte saaneet noita himottuja pisteitä. Epäreilua, kertakaikkiaan ja nyt ainakin!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #115 : 21.08.2006 12:37:48 » |
|
Valkean ja mustan valon vastavoimaisesta yhdistelmäliitosta syntyvät värien valtakunnat, jotka kulkuamme ohjaa..
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.08.2006 20:15:22 kirjoittanut Lumor »
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #116 : 21.08.2006 20:25:46 » |
|
Oletteko sattumoisin kuulleet sellaisesta keitoksesta kuin Lords of Materialism, jotka ohjaavat 'pimeyden' voimia ihmisissä? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #117 : 21.08.2006 21:22:47 » |
|
HMMMM Mites niihin saa yhteytta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #118 : 21.08.2006 22:01:57 » |
|
HMMMM Mites niihin saa yhteytta?
Kuuntelemalla egoa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #119 : 21.08.2006 22:05:14 » |
|
Olen joskus nuorena tyttönä jo kuvitellut sellaista satua, jossa valon enkelit ja pimeyden ritarit käyvät taisteluaan ihmisten harteiden päällä.
Sittemmin kuvittelin, että Ritari Mielihyvä kuului myös noihin pimeyden ritareihin. Surin niin paljon kaikkea, mitä en saanut. Kun laitoin ne halut Ritari Mielihyvän kolttosiksi, helpotti.
Lords of Materialism kuulostaa vähän samankaltaiselta.
Mutta en ole kuullut juuri heistä.
Kerro Lumor!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|