Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erilaiset asteluvut ja aspektit eri "karttaohjelmilla"  (Luettu 3338 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« : 16.08.2006 20:06:17 »

Eli astro.comissa saan aivan erilaiset aspektit ja asteluvut karttani planeetoille yms. kuin astro.fi:ssä. Huomasin, että astro.com muuttaa syntymäaikani UT-ajaksi, mutta ei kai sillä ole merkitystä? Olen mielestäni myös valinnut ihan tavlliset asetukset karttaani varten siellä. Mitäköhän karttaohjelmaa pitäisi asteluvuissa ja aspekteissa uskoa? Undecided Huh buck2
tallennettu
anna ulrika
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 17.08.2006 12:58:02 »

Moi Fiona,

oon törmännyt samaan turhauttavaan problematiikkaan. Yksi ystävä/astrologi teki mulle syntymäkartan solarfire ohjelmalla, ja siinä olennaisin ero mm. astro.comin karttoihin oli, että pluto oli hyvän matkaa ykkösen puolella ja peräti melko lähellä askendenttia. Astro.comin kartta heivaa ko. taivaankappaleen kakkoshuoneeseen. Asteluvutkin ovat siis niin ja näin, mutta varsinaiset planeettakuviot ovat samat. Luotan ammattilaisten käyttämään solarfire-ohjelmaan; olen todellakin koko lailla plutoninen henkilö.

...Tämä kaikki on häiritsevää, koska esim. auringonpaluukarttoja astro.comissa tutkiessani en ole huonejaoista ja planeettojen sijoittumisista huoneisiin aivan varma. Esim. Venus on tän vuoden ap-kartassa kutosessa, mutta huone on pieni ja itse sijoittaisin sen ton pluton sijainnin perusteella femmaan...

Go figure...  Cheesy
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #2 : 18.08.2006 19:39:25 »

Enpä tiedä mihin luottaisi. Noh, ehkä joku vielä osaa vastata tähän tyhjentävästi? buck2 Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: