Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten tunnet energialähetyksen, miten koet sitä jakavasi?  (Luettu 8812 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« : 16.08.2006 20:51:32 »

Hei!

Tästäkin aiheesta on varmasti paljon puhuttu, varsinkin nyt näiden 'uusien energioiden' aikana.

Itse koin aivan uuden ja oudon energiailmentymän ja se tietenkin herätti lisäuteliaisuutta vireelle.

Eräässä meditaatiotilanteessa, kun käteni lepäsivät kämmenet ylöspäin sylissäni, koin yhtäkkiä kuin raskas lämmin kivi olisi laskettu käsiini. Se painoi yhä enemmän ja enemmän, minun oli jännitettävä sormeni levälleen.
Kunnes huomasin, että se on energiapallo, josta minä voin lähteä lähettämään energiaa. Joten mielessäni aloin käymään läpi kaikkia niitä ihmisiä ja asioita, joille halusin lähettää energiaa. Loput lähetin äiti-planeetallemme.

Näin käteni pikkuhiljaa tyhjenivät.

Toivon, että kerrotte kokemuksia.

metsätonttu  smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 16.08.2006 22:18:11 »

:Smiley

Niin. Tämä uusi energia on laajentumisen energiaa, jolle riittää auttamisen tahto
- päätös energian laajentamisesta.

Aikaisemmin on toiminut periaate "vain sana ja palvelijasi paranee".

Nyttemmin näyttää toimivan periaate "katso ja tietoisuutesi on kosketus".

Eli ajatuksia ei lähetetä kiidättämään energiaa,
vaan todetaan lopputulos avoimeksi mutta hyväksytyksi.

Asioiden tilan kehkeytyminen nähdään jo valmiina,
mutta siihen ei pakoteta - sitä ollaan sorvaamatta.

Sillä energian laajentuminen on tahtoon tyytymisen liikuntoa.

"Niin kuin toivot, se sinun kauttasi tehdään."

Ajatus rauhasta riittää laajentamaan rauhanpiiriä.

Nyt se tosiaankin toimii: heitä kivi, katso mitä siitä seuraa vedenpinnan laajenevina impulsseina,
ja kiitä tyytyväisyydelläsi.

Sillä tyytyväisyys samoin kuin rauha - ne ovat pakottamatta ketään
vastapalvelukseen.

Kuten metsän linnut eivät laula pakottaakseen muita laulamaan.

Niille riittää äänensä kiiriminen - energioiden laajentuminen.

Tässä kohtaa joku meistä kysyy: entä energioiden supistuminen?

- Avaako lintu pienen nokkansa ja imee kaiken äänenkantamansa takaisin?
- Muuttuuko aurinko mustaksi aukoksi ja imaisee sisuksiinsa havaintohorisontin?

Ei, eivät ne kumpikaan sitä tee, koska...

Kyse on kehäytymisestä - itselleen lähettämänsä vastaanottamisesta
äänen monivärisenä kehäytymisenä takaisin valoisaan aurinkosuojaansa.

Vastavuoroisuuden päätyessä aina lähtökohtaansa;
mustuuden toimiessa näkösuojana itsensä tunnistamiselle.

Rikastumisefektinä: auringon näkymisenä korkeammalla taajuudella
siihen palautuneen energian kertoimella, itsensä kertoimella.

Tarpeeksi korkealla taajuudella ilmenee auringon sulautumista massaansa,
yhdeksi tulemista kertoimensa kanssa - yhden suhteena yhteen.

Minä olen joka minä olen.  angel

Se mahdollistaa uuden tähtikylvön - se on moneutumisen rata; näin toimii kehitys.

Suunnattoman tahtosuuntautuneena tiivistymisenä hengen verhoksi:
materiaksi ja toiseudeksi ja eriöksi.

smitten
« Viimeksi muokattu: 16.08.2006 22:20:01 kirjoittanut Rauhan enkeli » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #2 : 16.08.2006 23:10:32 »

:Smiley

Nyttemmin näyttää toimivan periaate "katso ja tietoisuutesi on kosketus".

Sillä energian laajentuminen on tahtoon tyytymisen liikuntoa.

Kyse on kehäytymisestä - itselleen lähettämänsä vastaanottamisesta
äänen monivärisenä kehäytymisenä takaisin valoisaan aurinkosuojaansa.

Rikastumisefektinä: auringon näkymisenä korkeammalla taajuudella
siihen palautuneen energian kertoimella, itsensä kertoimella.

Se mahdollistaa uuden tähtikylvön - se on moneutumisen rata; näin toimii kehitys.

smitten

Kiitos, poimin tähän ne kohdat, jotka halusin kiteyttää. Tunsin tosiaan tahtoon kiinnittymisen liikuntoa

smitten smitten smitten
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #3 : 16.08.2006 23:12:04 »

Mistä uusista energioista me nyt puhutaan?  idiot2
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #4 : 16.08.2006 23:36:22 »

Voi, ei varmaan sen uusimmista kuin edellä on puhuttu, ehkä vain niiden uudenlaisesta käyttäytymisestä.

kait... Cheesy
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #5 : 17.08.2006 06:36:20 »

Kuulostipas todella ihanalle kokemukselle tuo energiapallo! Jotenkin ihanaa, että sait noin konkreettisesti kokea energian lähtettämisen!  smitten Ota se vastaan suurella kiitollisuudella -sinua rakastetaan paljon!  smitten smitten

Minulla usein meditaation aikana tai kun pyydän enkeleiltäni jotain tiettyä "hoitoa" tunnen energiat ihollani hyvin konkreettisesti. Se on sellaista ihanaa pyörivää eriväristä energiaa, mikä lainehtii, pyöreilee, sivelee aina eritavalla -riippuen mistä se tulee. Se tuntuu ihan taivaalliselle! (ja sitähän se onkin)

Nyt kun olen aloittanut ns. "rukoustyön/enkelityön", sen jälkeen kun avaan silmäni, nenäni varressa väreilee sinistä energiaa, jonka näen itsekin ihan päiväsilmilläni. Tunnistan siitä, että työni on ollut hyvin tehty.  Smiley smitten smitten

Ihanan aiheen esille otit, olen miettinyt tätä samaa jo pidemmän aikaa ja olisi ihanaa kuulla muiden astrolaisten energiakokemuksia.  smitten
Esimerkiksi millä tavalla näette energiat meditaation aikana?
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #6 : 17.08.2006 16:23:13 »

Kiitos Astraali!  Kiss

Vaikka en koekaan sitä noin yksilöllisenä. Tilaisuus oli harvinaislaatuinen, siinä oli muutosalttiita ihmisiä ajattelussaan ja ehkä kaikkia 'testattiin' jollakin tapaa.

Mutta kyllähän olen niin kiitollinen, etten tahdo nahoissani pysyä. Siinäpä vaikeus...piti tähänkin se laittaa... Smiley
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 17.08.2006 22:39:19 »

Energioiden luonne, niiden sävy on muuttunut:

"Vanhoissa energioissa" oli kyse värähtelytasojen muutoksista, kuten virittäytymisestä ja aktivoinnista.

"Uusissa energioissa", miten niitä sitten nimitetäänkin, on kyse laajentumisesta - vähän samaan tapaan kuin öljyvanan leviämisestä huokoisella pinnalla.

Olen puhunut nesteen sisäisestä tulesta - siitä, kuinka tuhoava tuli-elementti on jalostumassa kantamaan sisällään potentiaalia - mahdollisuuksia aukovaa tietoisuutta.

Tietoisuutta, josta löytyy - niin sieltä löytyy - tulen sisäinen ilma.

Kyse on uudenlaisesta vuorovaikutuksesta, kommunikaation syvenemisestä kaikkien elämänmuotojen välillä - kvanttitietoisuutena, osallistavana tiedostamisena.

Mikä näkyy prosessoitumisen kiihtymisenä - helppohoitoisuutena.

Ilma, tuli ja vesi muodostavat maa-elementtiä vasten kolminkertaisen punoksen,
joka sidostuu eetteri-elementin alaisuuteen - taivastietoisuuden välittimeksi.

"Köytetty todellisuus" - hupaisa nimitys sille kultapunoksiselle todentamiselle,
joka virtauttaa esiin laajentuvaa, energeettisesti avartuvaa tietoisuutta taivastiloista,
siitä henki-elementin kotosijasta, jonka kerrottiin olevan jo sisäisesti meissä.

Ja jälleen kerran: se on Theseus ja Ariadne,
jotka ratkaisevat ihmiskunnan ja maailman pelastumisen kohtalon
köysittämällä itsensä ulos erillisyytemme muodostamasta Labyrintistä.

Olennan ollessa perillä kokonaisuutemme ulospääsystä Minotaurus-hirviön alias piilotajunnan kätköistä.

Kiss smitten  angel
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #8 : 17.08.2006 22:52:12 »

Kyse on uudenlaisesta vuorovaikutuksesta, kommunikaation syvenemisestä kaikkien elämänmuotojen välillä - kvanttitietoisuutena, osallistavana tiedostamisena.

Mikä näkyy prosessoitumisen kiihtymisenä - helppohoitoisuutena.

Hei Rauhan enkeli! 

Minua on kovasti kiinnostanut tuo kvanttimaailma, vaikka ei siitä tahdo paljoa ymmärtää. Jotenkin vain 'tunnen' että siinä fysiikka kohtaa aika lailla näitä elämänfilosofeja. Kun edellä tai tässä mainitussa vanhoissa energioissa elettiin vielä syy-seuraus-kohtaisesti asioita, niin kvanttitodellisuudessa tämä ei pädekään, vaan jotakin kohtaa yllättäen ja jopa niin että jotakin on samanaikaisesti kahdessa tai useammassakin paikassa.

Kuuluuko tähän tämä synkronisaation voima? Ja eräänlainen esteetön kulku ja kohtaaminen esim. sielutasolla?

Vai kuinka kvanttitietoisuus on käsitettävissä?

ihmettelee metsätonttu
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 18.08.2006 07:53:33 »

Niin. Mielestäni kvanttifysiikka paljastaa jokaisen yksityiskohdan tähdellisyyden
- kaikessa on se valaiseva tähti taikka "jumalan silmä".

Ja sen, että laajentuminen "alkaa" hetkestä ja sisältyy hetkeen, hetkessä läsnäolemisena.

Entä, miten hyödyntää kaaostekijää - onnellisen yhteenkäymisen ilmaantumista näennäisen yllättävällä ja jäsentymättömällä tavalla?

Ainakin harjoittelen sen tekemistä olemalla tyyni ja rauhallinen,
vaikka tekisi mieli... ottaa jalat alleni ja suorittaa.

Jotenkin... tunnen, että uudessa energiassa "kymmeneen laskeminen" tuo vahvan kertoimen onnistumiselle
- siinä missä vanhassa energiassa luulin haaskanneeni mahdollisuuteni empimiseen, jahkailuun ja laskelmointiin.

Koskapa kuvittelin, että minun täytyy käyttää hetkeni johonkin
- että hetken voi hukata, jos siihen ei sijoita;
jos sitä ei varaa kiirehtimisen ja tohinan "hiukkaskiihdyttimessä"!  Shocked

Vaivannäkö ei näet enää kysy uhrauksia; hetken haltuun ottaminen itselleen "epävarmuuden taiteena" riittää:

Kukaan ei omista minun aikaani, koska minä olen se.

Kyse lienee "bussipysäkki-filosofiasta": kaikella on aikansa...  Wink

tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #10 : 18.08.2006 08:40:35 »

Juuri samaa aihetta olen pohtinut viime päivinä - ja nyt sain minäkin vastauksen, kiitos Rauhan enkeli  Kiss smitten angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 18.08.2006 13:08:09 »

Toivottavasti kukaan ei tyydy pohdintoihini
vaan pohdiskelee laillani asioita eteenpäin.

smitten

tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #12 : 19.08.2006 18:11:34 »

Minä koen tulevat energiat vasemmassa kädessä herkimmin. Toisinaan koko vasen puoleni pistelee, riippu siitä henkilöstä kuka lähestyy.

Meditaatiossa olen kokenut samanlaisen pallon joka tulee syliin. Se on tullut kun olen pyytänyt arkkienkeleitä huoneeseen. En ole koskaan tehnyt tuolle pallukalle mitään.  Kiss
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #13 : 19.08.2006 18:40:28 »

Minä koen tulevat energiat vasemmassa kädessä herkimmin. Toisinaan koko vasen puoleni pistelee, riippu siitä henkilöstä kuka lähestyy.

Meditaatiossa olen kokenut samanlaisen pallon joka tulee syliin. Se on tullut kun olen pyytänyt arkkienkeleitä huoneeseen. En ole koskaan tehnyt tuolle pallukalle mitään.  Kiss

Jännä tuo vasen käsi. Luulisi että se on oikea. Tulee mieleen tarjoilemista
ota aina oikealla, anna vasemmalla.

Minulla on tämä tunne yhtä vahvasti molemmissa käsissä. Kun hoidan toista, se tuntuu polttavana kihelmöintinä. Kun sitten tunnustelen käsiäni, vaikka poskeani vasten, ei ne sen ihmeellisemmiltä tunnu. Se tunne on vain siinä hoitosuhteessa. Joskus pitää oikein ravistella käsiä välillä, että tunne helppaa.
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #14 : 19.08.2006 18:42:07 »

Niin, mutta kait ne kädet voi väärinkinpäin toimia  Smiley

Koen että lähetän oikealla. Käsillaparannuskurssilla olikin vähän ristiriitaista, kun se piti tehdä "väärinpäin".

Grin

Mitä hoitoja annat Metsis?
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: