Minulle toisten planeettojen olennot ovat tulleet tutuiksi monin tavoin jo lapsena. Suvussani on useita ufo-tapauksia (näkö-, kuulo- ja tuntohavaintoja), ja jopa avaruuden olentojen kanavointeja yms.
Itse elän tällä hetkellä myös toisella planeetalla, ja vierailen siellä usein. Myös päivätietoisuudessani olen nähnyt "humanoidi-itseni" monen moista kertaa.
Minulla on noilta muilta planeetoilta paljon henkilökohtaisiakin kokemuksia, ja olen saanut heiltä valtavasti apua ja tietoa.
Mulle ne ovat todellisempia kuin ihmiset, sillä tunnen heidät paremmin. Heidän seuransa on myös turvallisempaa ja rakastavamaa kuin ihmisten.
He pitävät planeetastaan ja toisistaan niin ihanan hyvää huolta. Kukaan ei jää yksin, kukaan ei pelkää. Kaikki rakastavat kaikkia tasapuolisesti. Lapsetkin ovat kaikkien yhteistä. Kommunikointi kun toimii telepatialla, ei kukaan pääse murehtimaan tai huolehtimaan yksin. Näin siis omalla kotiplaneetallani, on niitä vähemmän paratiisimaisiakin paikkoja ja olentoja sielläkin...
He ovat myös fyysisesti huimasti meitä edellä.
Kyllä siellä naureskellaan ja kauhistellaan, kun täällä (vielä nyt 2000-luvullakin)pistellään lehmiä poskeen ja syödään myrkkypillereitä sairauksiin.
Mutta, aikansa kutakin, kovastihan mekin täällä kehitymme. Varsinkin nyt uuden energian aikana.
T: Sininen Lilja