Äänestys
Kysymys: Uskotko ufoihin?
Uskon, olen itse nähnyt - 16 (21.9%)
Uskon , tuttavat on nähneet - 7 (9.6%)
Uskon vaikka en ole nähnyt - 33 (45.2%)
Epäilen suuresti niiden olemassa oloa - 8 (11%)
En usko ollenkaan - 2 (2.7%)
Kyseinen aihe ei kiinosta minua ollenkaan - 7 (9.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 51

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Äänestys ufoista  (Luettu 14985 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
NIGHTANGEL
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 17.08.2006 06:51:21 »

Mitä mieltä olet, onko vai ei vai oletko epävarma..En ainakaan löytänyt kyseisestä aiempaa äänestystä  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 17.08.2006 08:14:11 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu

Mikä ei tapa se vahvistaa.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 17.08.2006 08:13:57 »

Hauska äänestys!

Itse olen nähnyt kahdesti UFO:n valoja, mutta siskoni ja monet ystäväni ovat nähneet ihan aluksia - siskoni myös humanoideja Wink
Parhaan ystäväni ollessa vanhempiensa kanssa matkalla Intiaan koneen viereen lensi ufo. Se seurasi lentokonetta 20 minuuttia, kunnes katosi. Kaikki matkustajat ja koneen johto näkivät sen. Siinä vain yksi esimerkki uhvoista laugh

Minulle ne eivät ole näyttäytyneet noita valoja enempää, koska minä pelästyisin kuitenkin ihan kamalasti niiden näkemistä. Hyvien olentojen tarkoitus ei ole pelotella ja he näyttäytyvätkin vain sellaisille, jotka eivät saa heistä traumoja.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #2 : 17.08.2006 11:50:00 »

Olen nähnyt, mutta en halunnut uskoa silmiäni ja ihmettelin eikö kukaan muu näe sitä. Se oli keskellä kirkasta päivää sellainen kartionmuotoinen valo taivaalla.
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #3 : 17.08.2006 12:15:40 »

Vastasin että olen nähnyt.

Olin ylläksen maastoissa ajamassa koko päivän moottorikelkalla. Oli jo ilta ja tulin metsästä ensimmäisenä paljon muita edellä ylläsjärvelle. Ajelin noin 60km/h siinä järvellä ja katsoin taakseppäin että joko kaverini ovat lähettyvillä. Heidän valojaan ei näkynyt metsässä, mutta taivaalla oli useita valoja. Ne valot tulivat samassa muodostelmassa noin 30 metrin korkeudessa äänettömästi lipuen ohitseni. Näin ne valot ehkä kahden minuutin ajan. Jos arvioisin valojen välisiä maksimi matkoja, niin sanoisin about 12-15m

Vaikka olinkin hieman väsynyt, luulen etten itse keksinyt nuita valoja. Täyttä varmuutta en voi kuitenkaan sanoa että ne olivat ufon.
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 17.08.2006 12:32:17 »

Heh he Smiley Lentäviä lautasia on kyllä tullut nähtyä..joskus nuorempana raivopäissäni tullut viskeltyä. Nyt vähäsen itsehillintää kasvattaneena ei ole enää osunut näköpiiriin...onneksi.  2funny

Ei mutta tosissaan, niin vastasin, että en ole niistä kiinnostunut. Jotenkin en vaan ole koskaan jaksanut uhrata ufoille kovin paljon ajatuksia, vaikka kyllä uskonkin elämään ja sivilisaatioihin tämän pikku pallomme ulkopuolellakin.  smitten Ehkä se ei sitten kuulu minun kokemuspiiriini tässä elämässä, ainakaan nyt vielä..

tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 17.08.2006 22:02:17 »

Itseänikään eivät ufojutut kiinnosta. Ja lisään, että ainakaan tällä hetkellä, ehkä en ole valmis tai miulla on niin  paljon selviteltävää täällä maankamaralla, ettei tarvitse vielä muille planeetoille nokkaansa työntää.. Wink
Mutta kuka tietää milloin niistä kiinnostuu. Aika aikaansa kutakin.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #6 : 17.08.2006 22:15:33 »

Mä oon kasvanu sellasessa ufoperheessä että ei voi olla uskomatta. Isällä oli 10-vuotiaana sieppauskokemus. Heräsi keskellä yötä talvella ala-asteensa pihasta pyjama päällä, eikä jalanjälkiä tullut mistään suunnasta... Kas kummaa hän kiinnostu kauheesti ufoista sen jälkeen, vaikka ei vielä tuolloin oikeastaan osannut yhdistää tapahtumaa ufoihin. Myöskin sen jälkeen hän sairasti kummallista turvotustautia elämänsä loppuun asti, eikä  lääkärit ikinä olleet moista nähnyt. Siriuslainen hyppykuppa mitä ilmeisimmin, diagnosoin... idiot2 Wink

Isosiskoni on myös nähnyt lentävän lautasen, tosin hän ei suostu uskomaan sitä koska pelkää niin kaikkea "yliluonnollista". Kertoi siitä itkien äidille silloin, mutta jos joku nykyään jotain puhuu ufoista niin hän sulkee korvansa ja silmänsä ja laittaa vielä vanutollot nenäänsäkin ettei vain voisi millään aistilla vahingossakaan kohdata asiaa.

Joo... Kai minä itsekin pelkäisin. Ufounia oon nähnyt aina ja jollakin tavalla kyllä uskonkin olevani jollakin toisella tajunnan tasollani hyvinkin tekemisissä noiden tyyppien kanssa. Ehkä päivätietoisuuteni ei ole tarpeeksi kehittynyt vielä vastaanottamaan niitä asioita... En varmaan kestäisi sekoamatta.
tallennettu
cowboy
Vieras
« Vastaus #7 : 17.08.2006 22:43:53 »

Kyllä uskon olen aina uskonut ja vuonna 2002 oli sitten ufokokemus joka kesti vuorokauden.Juttu on niin pitkä,että vaatisi monta sivua kirjoittaa.Mutta siis uskon EHDOTTOMASTI :Smiley
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #8 : 17.08.2006 22:54:06 »

No cowboy

referoi vaikka, mutta kerro ihmeessä kun aloitit!!
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #9 : 18.08.2006 13:35:08 »

Vastasin, ettei ufot kiinnosta pätkääkään. Selvennykseksi uskon kuitenkin niiden olemassaoloon. Olisi nimittäin liian narsistista kuvitella, että olemme koko maailmankaikkeuden ainokaiset älylliset olennot. Lari kyseli jossain foorumilla, että "who is the king?" Henkilönä saamme kaikki olla 3D-kunkkuja, mutta en jaksa uskoa, että ihmiskunta olisi maailmankaikkeuden kingikansa. Antaa uhvojen leijailla ja tarkkailla. Kunhan rohkaistuvat parkkeraamaan tuohon pihalle, niin tirautan kyllä kahvitkin, jos malttavat piipahtaa kylässä.  smiley6600
tallennettu
Tähtipolku
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 29.08.2006 00:37:10 »

Olen nähnyt ja saanut yhteyden. Astronautit kertovat nyt jo vapaasti UFO kokemuksistaan.
Myös Astronautit ovat matkoillaan nähneet UFOja. Astronautti Major Gordon Cooper sanoi YK -ssa pitämässään puheessaan :  “ Minä uskon, että on ulkoavaruuden aluksia ja niiden miehistö käy tapaamassa meitä toisilta planeetoilta”.
Useinpia Astronautteja on nähnyt lentäviä esineitä :
Donald Slayton, Robert White, Eugene Cernan, Maurice Chatelain, Neil Armstron, Michael Collins och Edvin Aldrin.
NASAn Scott Carpenter sanoi : “ Astronautit eivät koskaan olleet yksin avaruudessa”.

Terveisin
Pentti
 smitten smitten smitten smitten smitten smitten

tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 29.08.2006 08:29:44 »

Epäilen suuresti niiden olemassaoloa. Shocked

No, jos sellaisen vihreän ufomiehen (tai mieluummin naisen) saisi purkkiin niin sitten... Grin

Uskon kuolemanjälkeiseen elämään, mutta tämä ufo-ilmiö ei ole minua (vielä) vakuuttanut.
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
astraali
Vieras
« Vastaus #12 : 29.08.2006 09:08:25 »

Viilaan nyt varmasti pilkkua mutta ufot ovat vain humanoidien aluksia, osassa niissä on matkustajat mukana -osa on vain keräämässä tietoa täältä.

Olen nähnyt valoilmiöitä ja tavannut humanoideja. En osaa ajatella niiden olevan yhtään sen kummallisempia kuin mekään ihmiset täällä.
Ja heitäkin on niin erirotuisia -riippuen mistä he ovat kotoisin ja mitä kehityksen tasoa he edustavat.

Yleensä maassa vierailevat harmaan rodun edustajat ns. sieppaaja humanoidit, joista onkin nämä isopäinen ja silmäinen  humanoidien prototyyppi tehty vrt. Roswellin tapaus vuonna 1947. Tätä rotua nähdään paljon, koska he ovat fyysisellä puolella meihin enemmän kontaktissa ja he ovat kiinnostuneita nimenomaan ihmisyytemme fyysisestä puolesta; ilmeikkyydestämme, lisääntymisestämme, tunteistamme jne. Siksi he abduktovat ihmisiä.

Mutta avaruudessa on paljon kehittyneempiäkin rotuja, jotka ovat enemmän kiinnostunteita auttamaan ja kehittämään meitä eteenpäin tässä muutos virrassa. Heistä ei juurikaan puhuta koska he lähestyvät meitä hienovaraisemmalla tasolla eli unessamme astraalitasolla.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #13 : 29.08.2006 09:18:33 »

Olen nähnyt valoilmiöitä ja tavannut humanoideja. En osaa ajatella niiden olevan yhtään sen kummallisempia kuin mekään ihmiset täällä.
Ja heitäkin on niin erirotuisia -riippuen mistä he ovat kotoisin ja mitä kehityksen tasoa he edustavat.

Millaisessa muodossa olet heitä tavannut? Minusta tuntuu että olen nähnyt humanoideja ihan ihmisen muodossa, he ovat tulleet kadulla vastaan.
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #14 : 29.08.2006 09:58:23 »

Millaisessa muodossa olet heitä tavannut? Minusta tuntuu että olen nähnyt humanoideja ihan ihmisen muodossa, he ovat tulleet kadulla vastaan.

Hei! Olet varmasti tavannut heitä ihan ihmisten muodossakin! Smiley He elävät täällä keskuudessamme jo! Voit yrittää saada heihin telepaattisen yhteyden ja tunnistat heidät kyllä silmistä ja energioista.
Muistan kerran bussissa tavanneeni yhden. Istui parin penkin päässä edessäni ja kommunikoimme telepaattisesti. Kuulostaa varmaan  uglystupid2 mutta ihan todellinen tilanne se oli. Pyysin vielä varmuuden vuoksi häntä liikuttamaan päätään eri tavoilla ja hän teki sen... Shocked

Yleensä tapaan heitä astraalitasolla tai vierailen heidän aluksissaan tms. Olen nähnyt heitä myös ihan päivätajunnassa. Yöllä herätessä sänkyni vieressä tms.  Mutta jotenkin minusta tuntuu, että he eivät enää ole niin aktiivinen osa elämääni kuten aikaisemmin. Nyt elän enemmänkin enkeli -tietoisuudessa.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: